Відомості про автора:
Ткачук Вікторія Вікторівна
завідувач
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (Центр розвитку дитини) №4 «Ромашка»
м. Ковель
Корекційні ігри та вправи для дітей за інклюзивною формою навчання в ДНЗ (синдром Дауна)
Інклюзивне навчання та виховання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у навчальних закладах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. Отримані знання і вміння дітей в соціумі допомагають дітям з особливими освітніми потребами цілковито адаптуватися в суспільстві, підготуватися до подолання неминучих життєвих труднощів, а, отже, реалізуватися в повній мірі як рівноправні і повноцінні члени суспільства.
В інклюзивних групах ДНЗ діти з особливими потребами включені в освітній процес. Вони осягають основи незалежного життя, засвоюють нові форми поведінки, спілкування, взаємодії.
3. Спрямованість змісту: корекційні ігри для дітей за інклюзивною формою навчання.
Вікова група: середня
Мета: розвиток у дітей уваги, пам’яті, навичок самообслуговування; формування уміння слухати інструкцію (вказівку) і виконувати її.
Обладнання: дитячий іграшковий посуд, будівельні матеріали, ляльки