Корекційні ігри та вправи для дітей за інклюзивною формою навчання в ДНЗ (синдром Дауна)

Відомості про автора:

Ткачук Вікторія Вікторівна

 завідувач

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (Центр розвитку дитини) №4 «Ромашка»

м. Ковель

Корекційні ігри та вправи для дітей за інклюзивною формою навчання в ДНЗ  (синдром Дауна)

 Інклюзивне навчання та виховання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у навчальних закладах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. Отримані знання і вміння дітей в соціумі допомагають дітям з особливими освітніми потребами цілковито адаптуватися в суспільстві, підготуватися до подолання неминучих життєвих труднощів, а, отже, реалізуватися в повній мірі як рівноправні і повноцінні члени суспільства.

В інклюзивних групах ДНЗ діти з особливими потребами включені в освітній процес. Вони осягають основи незалежного життя, засвоюють нові форми поведінки, спілкування, взаємодії.

3. Спрямованість змісту: корекційні ігри для дітей за інклюзивною формою навчання.

Вікова група: середня

Мета: розвиток у дітей уваги, пам’яті, навичок самообслуговування; формування уміння слухати інструкцію (вказівку) і виконувати її.

Обладнання: дитячий іграшковий посуд, будівельні матеріали, ляльки

 

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*