конспект

Конспект заняття з математики з використанням елементів ТРВЗ «Веселий Колобок» Залишити коментар

Відомості про автора:

Луценко Катерина Миколаївна

Вихователь

Комунальний заклад «ДНЗ(ясла-садок) №6 КТ» Криворізької міської ради

Конспект заняття  з математики з використанням елементів ТРВЗ 

Цей матеріал може бути корисним для вихователів молодших груп, які в своїй роботі використовують методику ТРВЗ.

Спрямованість змісту: логіко-математичний розвиток

Вікова група: молодша

Тема:    «Веселий Колобок»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватись в часі, правильно вживати слова: спочатку, потім. Закріпити знання про геометричні фігури: круг, квадрат,трикутник. Розвивати вміння працювати з казкою, виконувати творче завдання, виховувати спостережливість.

Тип: групове

Вид: інтегроване

Обладнання: іграшка Колобок, ілюстрації до казки «Колобок», магнітна дошка, набір геометричних фігур(на магнітах), набір таких самих фігур(роздавальний).

Хід заняття.

Вихователь:- До нас прийшов казковий герой, а хто він і з якої казки дізнаєтесь коли відгадаєте загадку:

Його баба випікала

На віконці студила

Він від баби з дідом втік

Та й у лісі швидко зник. (Колобок)

Вихователь: – Так, до нас завітав Колобок (розгляд іграшки-колобка)

– Якої форми, кольору?

– На що схожий?

– Давайте згадаємо, що було спочатку в казці? Що сталося потім?

– Кого першого зустрів Колобок? Кого він зустрів потім?

– Із ким він зустрівся наприкінці казки?

Фізкультхвилинка  (імітація рухів звірів: зайчика, вовка, ведмедя, лисички)

Гра ТРВЗ «Склади казку»

На столах у дітей набори геометричних фігур. Розглянути фігури, назвати  їх форму, колір ( синій квадрат, зелений трикутник ,круги: жовтий , два сірих – маленький і великий, коричневий і червоний).

Вихователь: – Де жив Колобок? (у будинку). З яких геометричних фігур ми можемо побудувати будиночок? (з квадрата і трикутника)

Вихователь викладає на дошці, а діти на столі.

Вихователь: – Яка фігура схожа на Колобка? (жовтий круг)

  • Кого зустрів Колобок спочатку? (зайця) А потім? (вовка). Якою фігурою ми позначимо зайця? (маленьким сірим кругом), а вовка? (великим сірим кругом). А чому?
  • Кого зустрів Колобок після вовка? (ведмедя). Якою фігурою позначимо ведмедя? (коричневим кругом).
  • А кого зустрів Колобок наприкінці ? (лисичку). Якою фігурою ми позначимо лисичку? (червоним кругом).
  • Ось ми з вами і виклали казку за допомогою геометричних фігур.Ще раз згадаємо, якими фігурами (форма, колір, величина) ми позначали казкових героїв.
  • А що потім сталось з Колобком? (відповідь дітей)
  • Діти, а вам жаль Колобка? Мені теж жаль, що лисичка його з’їла. А давайте придумаємо інший кінець казки.

Вихователь: – Що таке могло статись з Колобком, щоб лисичка відмовилась його їсти?

ТРВЗ (знаходження ресурсів)

(припущення: бабуся переплутала баночки з цукром і сіллю – пересолила тісто, або додала перцю в тісто і воно стало несмачним). 

Вихователь: – Як ви гадаєте Лисичка з’їла б такого Колобка?  Чому?

  • А що потім сталось з Колобком? (припущення дітей: покотився по доріжці і знайшов нових друзів, повернувся до бабусі і дідуся та ін.)

Підсумок  заняття          

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин