Заняття Тема: «Моя вулиця(складання розповіді з власного досвіду). Звук. Слово» (слово має значення). П. Крапки та лінії 2

Фронтальне заняття: Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

Тема: «Моя вулиця(складання розповіді з власного досвіду). Звук. Слово» (слово має значення). П. Крапки та лінії

Мета: закріпити та поглибити знання дітей про рідне місто, вчити розповідати про вулицю, на якій розташований їх будинок; узгодження числівників з назвами предметів; узагальнюючі поняття.

Обладнання(матеріали): фотографії вулиць, картки до гри «Назви зображені предмети»

Хід заняття

  1. Психогімнастика «Настрій»

Вихователь: Добрий день! Перед початком нашої розмови мені хотілося б дізнатися, який настрій ви принесли з собою. (Діти показують вихователеві стрічку того кольору, який відповідає їхньому настрою. Усі разом аналізують настрій дітей і висловлюються побажання допомогти усім поліпшити свій настрій.)

Далі наша розмова буде про наймиліший серцю куточок. (Рідне місто.)

  1. Бесіда «Наше місто»

Діти, чи подобається вам наше місто? Як воно називається?(Називають). Про нього ми говоримо – наше місто. Хто пояснить чому ми так його називаємо?(Ми тут народилися і живемо). Ви знаєте, як називається вулиця, на якій ви живете? (Кілька дітей називають свою вулицю та адресу).

Вихователь повинен стежити за тим, щоб діти відповідали послідовно й чітко.

  1. Дидактична гра «Вулиці нашого міста»

Ми помандруємо з вами вулицями нашого міста.

Робота з макетом.

— Зупиняючись у різних куточках, відшукаємо улюблені місця і коротенько про них розкажемо. (Діти розповідають про вулиці)

  1. Фізкультхвилинка «Місто оживає»

Вихователь читає віршовані рядки, діти виконують рухи відповідно тексту.

Ранок. Знову сонце сяє.

(Діти описують перед собою коло випрямленими руками).

Моє місто оживає.

(Тупотять на місці.)

Зазирає промінь сонця

В кожен дім, у всі віконця.

(Креслять у повітрі чотирикутник).

Мчать по вулицях машини

Лиш вперед, мелькають шини.

(Легкий біг на місці з імітаційними рухами повороту керма).

Двірники метуть, метуть –

Скрізь наводять чистоту.

(Імітування праці мітлою).

Треба всім скоріш вставати,

(Потягування).

На роботу поспішати).

(Енергійне крокування).

А малятам-діточкам

Час іти до дитсадка.

(Пересування з підстрибуванням)

Я по вулиці крокую,

Місто так своє люблю я!

(Ходьба з високим підніманням колін)

Тут мій дитсадок і дім,

Добре жити в місті цім!

(Продовжуючи ходьбу діти виконують ритмічні оплески в долоні і сідають)

  1. Гра «Назви зображені предмети»

–          Назвіть зображені предмети. Обведіть зеленим олівцем зображення неживих предметів, а синім – зображення живих предметів. Поставте запитання до кожного з них: хто це? Або що це?

Popugay-04 89c640f86993 solntse

Ви назвали слова – назви предметів. До слів, які означають назву живого предмета, ставлять запитання хто це?, а до слів – назв неживих предметів ставлять запитання що це?

  1. Гра «Назви і полічи предмети».

Наприклад: одне яблуко, два яблука, три яблука, три яблука. Разом три яблука. До який предметів ти поставиш запитання хто?, а до яких – що це?

0_b5ca7_c27f416c_L1361025391_duck_vector

0_b5ccf_5db79e5c_L 0_7377d_8c1011b3_Lej20

Подивіться навкруги і назвіть ще кілька слів – назв предметів. Які з них живі, а які – неживі?

  1. Робота в зошиті «Крапки та лінії»

Діти виконують завдання вихователя.

  1. Гра «Пофантазуй»

А зараз хотілося, щоб кожен із вас пофантазував, на хвилинку уявив, що він — мер міста. Що б ви зробили для нашого міста? Роздуми дітей.

  1. Підсумок

Тепер я бачу, що спогади про улюблені місця поліпшити ваш настрій, і нехай цей настрій залишиться з вами протягом усього дня

2 Comments

  1. як придбати розробку заняття з розв.мови для стар.групи

    1. Конспекти занять не продаються. Відкриваєте конспект заняття,який вам підходить, копіюєте і користуєтесь. Матеріали на сайті тільки для особистого користування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин