Відомості про автора:
Гайшинець Наталія Анатоліївна
музичний керівник
ДНЗ №157
Місто: Маріуполь
«Ми шукаємо таланти!»
конкурс педагогічної майстерності до Всеукраїнського Дня Дошкілля
Форма проведення: конкурс
Адресність: (вікова категорія дітей): старший дошкільний вік
Мета: підвищити професійну майстерність педагогів; виховувати у дітей любов та повагу до співробітників дитячого садка, розуміння та шанування їх праці.
Обладнання: (наочне та музичне оформлення) ноутбук, підсилювачі, музичний матеріал; 3 столика та стільця з номерами; 3 маркера, 20 повітряних кульок, 3 обруча; 3 малюнка їжі; 3 таці, 3 ножиць, 6 листів кольорового паперу; чарівна паличка; 3 комплекта дитячого одягу та взуття; стіл, дитячі музичні шумові інструменти; 3 листа з текстами казок; подарунки, квіти.
Хід свята
(Під запис пісні про дитячий садок до святково прикрашеної зали заходять діти 3 старших груп та сідають на стільці; попереду стоять 3 столика зі скатертинами і номерами та 3 стільця)
Ведуча. Доброго дня, любі малята! Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні наш садочок святкує чудове свято – День Дошкілля. Дошкілля – це ви, малята, це наш дитсадок, ваша друга домівка, це наші вихователі, медсестри, кухарі, які роблять усе, щоб вам жилося весело й затишно.
Диво-будинок на вулиці нашій. Тут виростають Марічки і Саші.
Завжди тут тепло і сонячно, світло. Вас зустрічають, малята, привітно.
Іграшки є, книжки, музика, танці. Мами ведуть сюди діточок вранці.
Казку розкажуть вам і нагодують, кожне бажання від діток почують.
Кличе малечу тут кожний куток. Диво-будинок – дитячий садок!
Я впевнена, що наші діти дуже люблять своїх других матусь – вихователів. Бо наші вихователі можуть все – почитати вам віршика, заспівати пісеньку, станцювати веселий танок, пограти з вами у веселу гру, навчити вас писати і рахувати. Наші вихователі дуже талановиті. А ось хто з них найталановитіший? Як про це дізнатися? А давайте з вами влаштуємо поміж наших вихователів конкурс «Ми шукаємо таланти!» і визначимо, хто з них найкращий. А ви, малята, допоможете своїм вихователькам. Брати участь у нашому конкурсі будуть вихователі трьох старших груп:
(Ведуча оголошує конкурсантів, вони виходять з номером на руці, вклоняються та сідають за окремий столик)
Ведуча. Учасник за №1 – …, вихователь групи №…
Учасник за №2 – …, вихователь групи №…
Учасник за №3 – …, вихователь групи №…
Привітаємо їх оплесками! Кожний вихователь розпочинає свою роботу в дитячому садку з того, що набирає дітей до своєї групи. То ж і ми розпочнемо наші змагання з I конкурсу, який так і називається – «Створи свою групу».
Завдання. На підлозі лежать повітряні кульки. Треба маркером намалювати на кульках обличча дітей, хлопчиків та дівчат, і покласти їх до свого обруча-групи. А ви, діти, підтримайте своїх вихователів бадьорими словами.
I конкурс – «Створи свою групу»
(Підсумки I конкурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо наші змагання. Зранку в кожній групі вихователь проводить з дітьми ранкову гімнастику, щоб діти набралися бадьорості на весь день. Тому й наш другий конкурс буде називатися – «Ранкова гімнастика».
Завдання. Для кожного вихователя буде лунати уривок з музичної ранкової гімнастики. Вихователі повинні швидко підібрати до неї рухи і показати їх своїм дітям. В цьому конкурсі своїм вихователям будуть допомагати діти усієї групи. Вихователь, діти якого краще покажуть гімнастику, переможе.
II конкурс – «Ранкова гімнастика»
(Підсумки II кокурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо наші змагання. Після ранкової гімнастики наші малята завжди снідають. Тому й третій конкурс буде називатися – «Сніданок».
Завдання. Не секрет, що інколи діти не хочуть їсти кашу або пити молоко. Завдання вихователям – розповісти, прорекламувати їжу так, щоб дітям закортіло її з’їсти. Кожен вихователь отримує малюнок із зображенням окремої страви, пів хвилини обдумує свою промову і рукламує сніданок.
III конкурс – «Сніданок»
(Підсумки III конкурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо наші педагогічні змагання. Після сніданку вихователі готуються до занять. Тож і наш наступний конкурс буде називатися – «Готуємося до занять».
Завдання. До заняття аплікацією вихователям потрібно вирізати з кольрового паперу геометричні фігури. Вихователь, який виріже більшу кількість фігур та зробить це охайно, переможе.
IV конкурс – «Готуємося до занять»
(Підсумки IV конкурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо наші педагогічні змагання. На заняттях вихователі часто вчать з дітьми вірші. Отже, й наш наступний конкурс буде називатися – «Прочитай віршик».
Завдання. Вихователі повинні були вивчити зі своїми дітьми вірш про дитячий садок. І зараз вини його виразно прочитають, драматизують разом з дітьми. Переможцем стане той, хто прочитає з дітьми вірш найвиразніше.
V конкурс – «Прочитай вірш»
(Підсумки V конкурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо конкурс талантів. Наші вихователі можуть все, навіть перетворитися на святі в казковий персонаж – Кота у чоботях чи Снігуроньку. Тому наступний наш конкурс буде називатися – «Чарівна паличка».
Завдання. Вихователі під музику передають одна одній чарівну паличку. Коли залунає пісня про якогось казкового героя, вихователь, у якого залишилася паличка, повинен зобразити цей персонаж рухами, мімікою, жестами. Той, хто зробить це найвиразніше, переможе.
VI конкурс – «Чарівна паличка»
(Підсумки VI конкурсу)
Ведуча. А наші змагання продовжуються. На святах, які відбуваються в дитячому садочку, діти та вихователі співають багато пісен. Наш наступний конкурс – «Заспіваємо разом!»
Завдання. Кожна група самостійно вчила зі своїм вихователем пісню про дитячий садочок. І зараз вони нам ці пісні проспівають, а ми побачимо, у кого з вихователів та вихованців кращий співочий талант.
VII конкурс – «Заспіваємо разом!»
(Підсумки VII конкурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо наш конкурс. Після занять чи свята наші малята збираються на прогулянку. А вихователі допомагають їм одягнутися. Тому наш наступний конкурс має назву – «Збираємося на прогулянку».
Завдання. Вихователі повинні вдягти дитину на прогулянку. Хто швидше та охайніше це зробить, той і переміг.
VIII конкурс – «Збираємося на прогулянку»
(Підсумки VIII конкурсу)
Ведуча. А ми продовжуємо наші змагання. Після прогулянки та обіду у дітей настає тиха година. Щоб діти швидше засинали, вихователі читають їм перед сном казку. Тому й наш наступний конкурс буде називатися «Казка перед сном».
Завдання. Вихователі повинні виразно прочитати казку малятам. Але казки в нас не прості, а музичні. Це – казки-шумілки. Вихователі будуть супроводжувати читання казки грою на дитячих шумових інструментах, які відповідають змісту казки чи характеру її героїв. Отже, озвучуємо казку!
IX конкурс – «Казка перед сном»
(Підсумки IX конкурсу)
Ведуча. Після сну вихователь та діти можуть слухати музичну казочку, малювати або, навіть, танцювати. Тож і наш останній конкурс буде танцювальним. Це буде танцювальний флешмоб!
Завдання. Кожний вихователь під уривок танцювальної мелодії буде показувати дітям своєї групи танцювальні рухи, а діти – повторювати. А в кінці – до флешмобу долучаться вихователі та діти усіх груп.
X конкурс – «Танцювальний флешмоб»
(Підсумки X конкурсу)
Ведуча. Ось і закінчилися наші змагання. Скільки талантів ми відшукали у наших вихователів: вони і актори, і танцюристи, і психологи, і майстри. Але насамперед – чудові педагоги! Настав час вибрати переможця. Давайте визначимо його за допомогою оплесків.
(Оплески вихователям-конкурсантам, нагородження призами)
Ведуча. Час прощатися, малята, вам у групи ваші йти.
Будемо на вас чекати в дисадочку ми завжди.
Тут зустрінуть вас привітно, подарують радість всім.
Вихователям та дітям
Ведуча та вихователі. Дисадочок – рідний дім!
Загальна пісня-ехо «Дитячий садок»
(Муз. П.Єрмолаєва, сл. Гайшинець Н.)
Ведуча та вихователі. З Днем Дошкілля, малята!
(Весела дискотека)