Піший перехід до парку
(старша група)
Відомості про автора:
Олійник Наталія Юріївна
вихователь
ДНЗ «Сонечко» с.Новолабунь
Відстань: 800 м. ( туди і назад) Час переходу 20 хв. ( туди і назад)
Програмовий зміст.
Вправляти дітей у різних видах ходьби до прибуття на місце призначення: ходьба звичайна, ходьба слід у слід. Виконувати відповідні рухи за сигналом бубна; закріп лення основних рухів: підлізання під віти (гілки) дерев правим та лівим боком; зістрибування з пеньків; ходьба по нерівній частині. Грати у фронтальну гру « Дощик розпочавсь – в укриття ховайсь!»
1.Перехід до парку.
Діти гуртуються у три команди з вирізняючими знаками – резиночками жовтого, червоного та зеленого кольору. Жовтий колір – команда «Ведмежата», червоний – команда «Метелик» і зелений – команда «Ластівчата».
Ходьба звичайна зі зміною темпу під звуки бубна. Під час звичайної ходьби на один удар піднімають руки вгору – діти команди «Ведмежата» і кажуть речівку « Ми ведмежата дітлахи пострибаємо усі» ( діти стрибають, плескають в долоні). На два удари бубна – діти команди «Метелики» кажуть речівку – «В парк сьогодні разом з вами вирумашаємо без мами» ( діти кружляють, плескають в долоні). На три удари бубна – діти команди «Ластівчата» кажуть речівку «А маленькі пташенята крильцями махають і до парку вирушають» ( діти кружляють, махають руками, плескають в долоні). Ходьба малими та широкими кроками; ходьба з високим підніманням колін, звичайна ходьба.
2.Перебування в парку.
Команда «Ведмежат» – підлізає під гілки дерев; команда « Метелики» – стрибає з пеньочка; команда «Ластівчат» – ходьба по нерівній частині.
Ходьба за схемою. Дітям усіх команд дається три схеми.Хто швидше за схемою знайде пункт призначення ( ялинка). Діти, як ви дкмаєте, що це за дерево на якому не ростуть листочки? Правильно, ялинка. Щоб результат зарахувався нам потрібно зупинитися біля кожного орієнтира ( кущика, берези, пеньочка), які вказані на схемі.
Вихователь пояснює дітям, що їхні резиночки певного кольору відносяться до кольору хатинки ( На дереві висить стрічка відповідного кольору резинок).
Дидактична гра «Де чия хатинка?»
Фронтальна гра великої рухливості «Дощик розпочався – в укриття ховайся».Вихователь разом з дітьми повторюють слова – «Ми крокуємо рівненько, вище ноги піднімай, я на ліво ти направо, а тепер відпочивай».
- Діти зверніть увагу, що біля ваших хатинок лежать яблучка. Давайте присядемо та почастуємо себе яблучками.
3.Повернення до дитячого садка.
Ходьба в помірному темпі з поєднанням вправ для дихання. Вихователь пропонує дітям стати у шеренгу і провести невеличку вправу для дихання: зірвати кульбабку і здувати.
Ходьба звичайна у колоні. Діти проговорюють речівку:
В парк сьогодні вирушали,
Гарно ми там розім’ялись!
Тепер ми дужі й спритні діти,
Ми – молодці, давай радіти!