План розвивально-виховної зайнятості дітей старшого віку на літній оздоровчий період 2014 року
Завдання педагогічного колективу дошкільного підрозділу
Оздоровлення дітей в літній період – складова частина роботи дошкільного закладу зі зміцнення та збереження фізичного і психічного здоров’я дітей. Метою діяльності дошкільного закладу в оздоровчий період є організація змістовного дозвілля дітей, пошуково-дослідницької діяльності, створення умов для реалізації дитячої ініціативи, стимулювання дитячої активності. Отже, діяльність педагогічного колективу буде спрямована на вирішення наступних завдань:
1. Охопити системним оздоровленням і загартуванням дітей дошкільного закладу шляхом введення гнучкого динамічного режиму, використання нетрадиційних методик, впливу природних засобів і рослинної їжі (соки, вітамінні чаї, різноманітні салати).
2. Максимально сприяти збереженню та зміцненню фізичного та психічного здоров’я вихованців, формувати у дошкільників свідоме ставлення до свого здоров’я, як найважливішої людської цінності.
Головними критеріями організації літньої оздоровчої кампанії вважати:
– створення належних безпечних, не шкідливих умов розвитку, виховання, навчання, оздоровлення дітей;
– забезпечення активного рухового режиму на протязі дня;
– вдосконалення системи загартовуючих процедур;
– вдосконалення емоційно-психологічного мікроклімату в кожній групі;
– забезпечення умов для організації самостійно-художньої, театральної, ігрової, трудової діяльності дітей;
– забезпечення якісними продуктами харчування;
– організація оптимального питного режиму
ЧЕРВЕНЬ
Назва розділу | Зміст роботи | Дата виконання |
Заходи взаємодії дошкільного закладу із загальноосвітнім закладом. | Обговорення з вчителями початкових класів спільного плану роботи на 2014-2015 н.р.
|
протягом місяця
|
План роботи з батьками | Оформити стенд для батьків, надаючи перевагу матеріалу присвяченому питанням літнього відпочинку та оздоровлення дітей
Консультації |
протягом місяця
|
Свята та розваги | До Дня захисту дітей «Ми – діти твої, Україно!»
Спортивна розвага «Наш садок — чудовий дім, тут цікаво діткам всім» Розвага «Подорож у країну емоцій» Розвага «Добро гріє, як сонечко» Розвага «Свої права ти добре знай, їх шануй і захищай» День здоров’я «Будь здоровим ти завжди!» |
02.06.14
07.06.14
14.06.14 21.06.14 28.06.14
30.06.14 |
Самоосвіта | Обговорення з вихователями нових статей фахових періодичних видань
Поповнити добірку методичних рекомендацій щодо проведення таких оздоровчих заходів у літній період:
сонячні та повітряні ванни. |
протягом місяця
До 13.06.14 |
Організаційно-педагогічна робота | Розробити заходи по проведенню Міжнародного дня захисту дітей
Провести конкурс малюнка на асфальті «Юні художники» Залучати дітей до трудової діяльності на городі, квітниках |
28.05.14
24.06.14
протягом місяця |
Робота в групі | Розробити та затвердити план навчально – виховної роботи на період 2014-2015 н. р.
Передплатити періодичні видання Систематично організовувати рухливі ігри, розваги, ігри з водою та піском на свіжому повітрі |
протягом місяця
протягом місяця постійно |
ЛИПЕНЬ
Назва розділу | Зміст роботи | Дата виконання |
Заходи взаємодії дошкільного закладу із загальноосвітнім закладом. | Скласти план спільної роботи з вчителями початкових класів | протягом місяця
|
План роботи з батьками | Залучення батьків до участі у благоустрої дошкільного закладу
Поновити інформаційні куточки для батьків матеріалами з питань оздоровлення, загартування, харчування дітей та профілактики захворювань у літній період Анкетування батьків Консультація «Естетичне виховання дитини в сім’ї» |
протягом місяця
протягом місяця
17.07.14 21.07.14 |
Свята та розваги | Конкурс дитячого малюнку на асфальті „Світ очима дітей”.
Спортивна розвага «Літо, літечко чарівне» Розвага «Найменшим про найменших» Розвага «Я з тваринами дружу і про них вам розкажу» День здоров’я «Гра – це радість і здоров’я» |
04.07.14
11.07.14 18.07.14
25.07.14 31.07.14 |
Самоосвіта | Ознайомлення з новими періодичними виданнями та статями в них про передовий педагогічний досвід педагогічних працівників. | протягом місяця
|
Організаційно-педагогічна робота | Проводити тематичні екскурсії, прогулянки за межі дошкільного закладу відповідно складеного плану.
Проводити індивідуально – корекційні форми роботи з дітьми за результатами контрольних занять, даних обстежень та діагностики. Залучати дітей до трудової діяльності на городі, квітниках |
|
Робота в групі | Скласти річний та перспективний план на 2014-2015 н.р
Поновити матеріал та нетрадиційне обладнання для занять з фізкультури та оздоровлення дошкільнят |
протягом місяця
протягом місяця
|
СЕРПЕНЬ
Назва розділу | Зміст роботи | Дата виконання |
Заходи взаємодії дошкільного закладу із загальноосвітнім закладом. | Затвердити план спільної роботи з вчителями початкових класів | протягом місяця
|
План роботи з батьками | Консультація «Родина – взаємодія батьків і дітей»
Розробити методичні рекомендації для батьків: «Профілактика травматизму серед дітей дошкільного віку» Анкетування батьків «Чи потрібен дитині дитячий садок?» |
протягом місяця
протягом місяця
протягом місяця |
Самоосвіта | Взаємовідвідування занять та режимних моментів із метою обміну досвідом між педагогами
Обговорення з вихователями нових статей фахових періодичних видань |
протягом місяця
протягом місяця |
Свята та розваги | Спортивна розвага «Спритні вправні дошкільнята – справжні юні козачата.
Розвага «Всі професії важливі — вибирай на смак» Розвага «Театр — це справжнє диво» Розвага «Моя держава — Україна!» День здоровя «Літня спартакіада» |
28.08.14 |
Організаційно-педагогічна робота | Залучати дітей до трудової діяльності на городі, квітниках.
Проводити тематичні екскурсії, прогулянки за межі дошкільного закладу відповідно складеного плану.
Залучити дітей до збирання гербарію квітів, листя; виготовлення іграшок з природного матеріалу |
протягом місяця
протягом місяця
протягом місяця
|
Робота в групі | Підготувати та затвердити до навчального року: розклад занять, сітки занять, графічний план роботи.
|
протягом місяця
|
План оздоровчих заходів дошкільного навчального закладу
№ пп. | Заходи | Дата | Відповідальний |
1. |
2. |
3. |
4. |
І. Зміцнення матеріальної бази |
|||
1.
2.
3.
4. |
Поповнити іграшки для ігор з водою, піском на майданчику
Завезти екологічно чистий пісок Упорядкувати пісочниці, слідкувати за їх чистотою. Поповнити та поновити виносний матеріал для ігор |
до 01.06.14
до 03.06.14
до 04.06.14
|
вихователі
вихователі
завгосп
вихователі
|
ІІ. Ігрова діяльність дітей |
|||
1. | Систематично організовувати рухливі ігри, розваги, ігри з водою та піском на свіжому повітрі
|
постійно | вихователі |
ІІІ. Трудове виховання |
|||
1.
2. |
Організовувати роботу дітей на городі, квітниках, саду
Залучити дітей до збирання гербарію квітів, листя; виготовлення іграшок з природного матеріалу
|
Протягом літа
серпень |
Вихователі
вихователі |
IV. Оздоровча робота |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. |
Перейти на літній режим роботи з літнім розкладом
Забезпечити достатнє перебування дітей на свіжому повітрі
Посилити роботу з дітьми по попередженню дитячого травматизму
Збагатити харчування дітей вітамінами за рахунок введення в раціон свіжих овочів та фруктів
Провести медогляд дітей з наступним визначенням показників до загартовуючих процедур
Проводити сонячні та повітряні ванни в русі
Проводити виховну роботу з дітьми по дотриманню особистої гігієни
Дотримувати режим провітрювання приміщення. |
оздоровчий період
оздоровчий період
оздоровчий період
оздоровчий період
до 04.06.14
оздоровчий період
постійно
постійно |
працівники закладу
працівники закладу
вихователі
працівники закладу
медсестра
вихователі
вихователі
помічники вихователів |
Режим дня на літній оздоровчий період
Ранкова зустріч дітей | 8.00-8.30 |
Підготовка до сніданку
Сніданок |
8.30 – 9.00 |
Підготовка до організованої освітньої діяльності дітей | 9.00- 9.15 |
Організована освітня діяльність дітей | 9.15 – 10.00 |
Підготовка до прогулянки. Прогулянка. Повернення з прогулянки. | 10.00 – 12.10 |
Підготовка до обіду.
Обід. |
12.10 -13.00 |
Підготовка до сну.
Сон. |
13.00 – 15.00 |
Поступовий підйом, одягання, оздоровчі процедури. | 15.00 – 15.15 |
Самостійна ігрова діяльність за вибором дітей. | 15.15. – 15.30 |
Підготовка до прийняття їжі.
Підвечірок. |
15.30 – 16.00 |
Ігрова діяльність дітей.
Індивідуальна робота з дітьми. |
16.00 – 16.30 |
Вечірня прогулянка; бесіди з батьками, повернення дітей батькам. | 16.30 – 17.00 |
БЛОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НА ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД
Назва блоку | Тема тижня | Місяць |
Я та інші | Наш садок — мов справжня
казка |
Червень |
Загадковий світ емоцій | ||
Джерела доброти | ||
Права, правила, обов’язки | ||
Калейдоскоп
природи |
Веселкові настрої | Липень |
Барви рідної природи | ||
Таємниці водного світу | ||
Пригоди звірят | ||
Світ навколо тебе | Подорож у світ професій | Серпень |
Місточок до прекрасного | ||
Моя Батьківщина | Рідне місто — моя Батьківщина | |
Рідний край, де ми живем,
Україною зовем |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД
Дні тижня | Розклад занять |
Понеділок |
|
Вівторок |
|
Середа |
|
Четвер |
|
П’ятниця | 1. Дитина у довкіллі/Віконечко у природу (Розваги) |
Перспективний план навчальної діяльності на червень.
Дні тижня | Теми
тижня
Розділи програми |
І тиждень «Наш
садок — мов справжня казка» |
ІІ тиждень «Загад-
ковий світ емоцій» |
ІІІ тиждень
«Джерела доброти» |
ІV тиждень «Права,
правила, обов’язки» |
Понеділок | Зростаємо дужими
|
Гра-заняття
«Ми веселі діти» |
Гра-заняття «Ми
усі одна сім’я» |
Гра-заняття «Ми
виховані діти» |
Гра-заняття «Ми
веселі акробати» |
Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) | «Емблема
(будівля) дитячого садка» |
«Мій настрій» | «Мій добрий
вчинок» |
«Моя родина» | |
Вівторок | Дитина у довкіллі/ Віконечко у природу | Гра-заняття «В цьому домі ми сім’я» | Гра-заняття «Ми
та наші емоції» |
Гра-заняття «Добрі
справи красять людину» |
Гра-заняття «Хоч
дитина я мала, але маю вже права» |
Музична скарбничка | За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
|
Середа | Зростаємо дужими | Гра-заняття «Радісно нам у дитсадку» | Гра-заняття «Весело
нам із друзями» |
Гра-заняття «Казкові пригоди» | Гра-заняття «Веселий атракціон» |
Четвер | Чарівні фарби і талановиті пальчики
(ліплення/ аплікація) |
«Наші
іграшки» (ліплення) |
«Вишукане
вбрання для мене» (аплікація) |
«Хоровод
друзів» (ліплення) |
«Листівка
до дня народже-ння друга» (аплікація) |
П’ятниця | Дитина у довкіллі/
Віконечко у природу (розваги) |
Розвага «Наш садок — чудовий
дім, тут цікаво діткам всім» |
Розвага «Подорож
у країну емоцій» |
Розвага «Добро
гріє, як сонечко» |
Розвага «Свої пра-
ва ти добре знай, їх шануй і захищай» |
Перспективний план навчальної діяльності на липень.
Дні тижня | Теми
тижня
Розділи програми |
І тиждень «Веселкові настрої» | ІІ тиждень «Найменшим
про найменших» |
ІІІ тиждень
«Таємниці водного світу» |
ІV тиждень «Пригоди звірят» |
Понеділок | Зростаємо дужими
|
Гра-заняття «Веселі
промінчики» |
Гра-заняття «Працьовиті бджілки» | Гра-заняття «Ми —
краплиночки дощу» |
Гра-заняття
«У гостях у лісових друзів» |
Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) | «Літній дощик» | «Барви рідної
природи» |
«Водяне
царство» |
«Друзі наші
менші» |
|
Вівторок | Дитина у довкіллі/ Віконечко у природу | «Літній дощик» | Гра-заняття «Мої
менші друзі» |
Гра-заняття «Подорож краплинки» | Гра-заняття «Маля-
там про звірят» |
Музична скарбничка | За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
|
Середа | Зростаємо дужими | Гра-заняття «Вітерець-
пустунець» |
Гра-заняття
«Мурахи- трудівники» |
Гра-заняття
«Морська подорож» |
Гра-заняття «Друзі
наші менші» |
Четвер | Чарівні фарби і талановиті пальчики(ліплення, аплікація) | «Сонечко й дощик»
(ліплення) |
«Метелики
на лузі» (аплікація) |
«Золота рибка»
(ліплення) |
«Моя улюблена тваринка»
(ліплення) |
П’ятниця | Дитина у довкіллі/ Віконечко у природу
(розваги) |
Розвага «Літо, літечко
чарівне» |
Розвага
«Наймен-шим про найменших» |
Гра-заняття
«Подорож у царство Нептуна » |
Розвага «Я з тваринами дружу і про
них вам розкажу» |
Перспективний план навчальної діяльності на серпень.
Дні тижня | Теми
тижня Розділи програми |
І тиждень «Подорож
у світ професій» |
ІІ тиждень «Загад-
ковий світ емоцій» |
ІІІ тиждень
«Джерела доброти» |
ІV тиждень «Права,
правила, обов’язки» |
Понеділок | Зростаємо дужими
|
Гра-заняття «Діло май-
стра величає» |
Гра-заняття «Актори на репетиції» | Гра-заняття «Спритні автомо-білісти» | Гра-заняття
«Козацькі розваги» |
Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) | «Моя майбутня
професія» |
«Натюр-морт» | «Машини
на проспекті» |
«Сорочки
для хлопчика та дівчинки» |
|
Вівторок | Дитина у довкіллі/Віконечко у природу | Гра-заняття «Ким бути?» | Гра-заняття «Таєм-
ниці оркестру» |
Гра-заняття
«Моє ріднемісто» |
Гра-заняття «Велич
державних символів» |
Музична скарбничка | За планом музичного
керівника |
За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
За планом
музичного керівника |
|
Середа | Зростаємо дужими | Гра-заняття «Працьови-
ті ми малята» |
Гра-заняття
«На гостини до казки» |
Гра-заняття «Спритні пішоходи» | Гра-заняття
«Козацькому роду нема переводу» |
Четвер | Чарівні фарби і талановиті пальчики
(ліплення, аплікація) |
«Професії моїх
батьків» (аплікація) |
«Ваза
для фруктів» (ліплення) |
«Новий будинок на нашій
вулиці» (аплікація) |
«Народна
іграшка» (ліплення) |
П’ятниця | Дитина у довкіллі/
Віконечко у природу (розваги) |
Розвага «Всі професії
важливі — вибирай на смак» |
Розвага «Театр —
це справжнє диво» |
Розвага
«Азбука міста» |
Розвага «Моя дер-
жава — Україна!» |