Планування на березень для старшої групи(програма”Дитина”) 4 тиждень за темою “Ми такі різні”
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «Ми всі такі різні»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Бесіда «Як погода впливає на настрій»
Мета:___________________________________________________________________________________________ Мовленнєва гра «Знайомство» Мета: закріпити вміння дітей ставити запитання людині, з якою вони хотіли б познайомитись; закріпити знання власної домашньої адреси, прізвища, ім’я та по батькові; розвивати бажання спілкуватись. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Народна рухлива гра______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Мій найкращий друг» (складання описової розповіді)» «Звук [л], буква Л л. Читання прямих і обернених складів». П. Намалюй за зразком Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Портрет друга» (предметне малювання) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за погодою
Мета: _____________________________________________________________________________________________ Гра «Лічба ланцюжком» Мета: _____________________________________________________________________________________________ Мовленнєва гра «Словесний портрет» Мета: вправляти дітей у складанні розповідей про своїх однолітків; учити узгоджувати підмет із присудком у роді та числі; розвивати фантазію, уяву, зв’язне мовлення; виховувати повагу та шанобливе ставлення до своїх друзів. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): лазіння по гімнастичній стінці; кидання м’яча обома руками знизу та від грудей Рухлива гра «Ми веселі діти» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі. Рухлива гра «Карлики і велетні» Мета: виховувати уважність, кмітливість; розвивати швидке орієнтування. Трудова діяльність: (праця в природі) Розчищання доріжок від грудок талого снігу. Мета: |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Гра-пантоміма «Клоуни» Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра ______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________ __________________________________________________________________________________________________ Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «Ми всі такі різні»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Розповідь-бесіда «Якого птаха називають мудрим»
Мета: узагальнювати знання про птахів, викликати пізнавальний інтерес до природи рідного краю. Дидактична гра «Добрий друг» Мета: розвивати в дітей уміння оцінювати власні вчинки та вчинки своїх друзів; учити відрізняти добро від зла; виховувати чемність, порядність, уміння співчувати, допомагати. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Рухлива гра «Передай і встань» Мета: удосконалювати навички передачі м’яча; розвивати спритність. Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Розв’язування задач. Орієнтування у просторі» К. «Подарунок від щирого серця» (різний матеріал) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Спостереження за птахами
Мета: узагальнювати й систематизувати знання дітей про життя перелітних птахів, Гра-імітація «Хто як кричить?» Мета: ознайомлювати зі співом різних птахів Індивідуальна робота______________________________________________________________________________ Мета: розвивати вміння дітей бігати змійкою між деревами. Бесіда «Чи можна нам зривати проліски?» Мета: вчити дітей спостерігати весняну природу: розглядати і описувати пролісок безпосередньо в умовах природи; Творче завдання «Я маленький пролісок» Мета: розвивати мовлення Рухлива гра «Мисливці і мавпи» Мета: удосконалювати навички бігу й лазіння по гімнастичній стінці; розвивати спритність і спостережливість. Трудова діяльність: (доручення) Підсипання насіння в годівничку Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Відгадування загадок про перелітних птахів Мета: активізувати словниковий запас дітей Читання твору С. Михалкова «Дядя Стьопа» Мета:розвивати уважність, акцентувати увагу дітей на чеснотах. Конструктивно-будівельні ігри «Веселий клоун» (виготовлення ляльки із конусів) Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Закладка для книги» (вимірювання довжини) Мета:___________________________________________________________________________________________ Попередження дитячого травматизму (бесіда) Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей із правилами поводження під час стихійних лих; Рухлива гра «Квачі парами» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «Ми всі такі різні»
День тижня: Середа | |
Ранок |
Бесіда «Мої добрі вчинки»
Мета: закріпити знання у дітей про поняття «добре-погано», учити складати описи та порівняння, розповіді з власного досвіду. Дидактична гра «Склади кольорові квіти» Мета: закріпити вміння дітей оцінювати вчинки, поведінку інших, уміти пояснювати свій вибір, розуміти, що добре, а що погано; розвивати аналітико-синтетичне мислення; Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: виховувати морально-етичні якості. Рухлива гра «Ми веселі діти» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. ________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Ми схожі — ми різні» Л. «Подарунок для друга» (предметне ліплення за уявою) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 55 Тема: «Навчати кидків м’яча у кошик обома руками з-за голови». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за повітрям
Мета: виховувати пізнавальний інтерес у дітей, розвивати спостережливість. Мовленнєва гра «Упізнай себе» Мета: вправляти дітей у складанні розповіді про своїх однолітків; учити узгоджувати підмет із присудком у роді та числі; виховувати повагу та шанобливе ставлення до своїх друзів. Бесіда «Котики-воркоти» Мета: поглиблювати знання дітей про вербу, її особливості; дати поняття про вербу — оберіг; Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: вправляти дітей у вживанні прикметників; вчити стрибати вгору (торкнутися рукою гілочки). Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати уважність, пам’ять; виховувати організованість. Гра-хоровод «Котики-воркотики» Мета:розвивати рухові якості. Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання сміття на ігровому майданчику Мета: |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання твору Г. Бойка «Отакий у мене ніс» Мета:___________________________________________________________________________________________ Твора гра «Мандруємо країнами світу» (різні нації) Мета: розвивати фантазію, уяву, зв’язне мовлення; виховувати повагу до людей інших народів. Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________ __________________________________________________________________________________________________ Гра «Допоможи черепашкам» Мета:___________________________________________________________________________________________ Попередження дитячого травматизму (бесіда) Мета: Учити активно використовувати слова на позначення правил безпечної поведінки, шляхів оздоровлення організму. Рухлива гра «Мисливці і звірі Мета: удосконалювати навички метання м’яча й бігу; розвивати спритність та окомір. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «Ми всі такі різні»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Психогімнастика________________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Бесіда «Порівняння хлопчика і дівчинки» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. Дидактична гра «Хто де живе? Мета: формувати в дітей уявлення про інші народності; розвивати вміння називати одним словом представників певної національності, знаходити їх серед малюнків та розповідати про особливості їхньої зовнішності; Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Художня література + малювання(М)
Тема: «Переказ оповідання М. Коцюбинського «Івасик та Тарасик» М. «Безпека малюка» (малюнки для книжечки) Програмові завдання:____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Піший перехід до парку
Мета:___________________________________________________________________________________________ Спостереження за сонцем Мета: _____________________________________________________________________________________________ Мовленнєва гра «Що я вмію, а чого навчуся?» Мета: вправляти дітей в умінні оцінювати власні чесноти та вчинки; підтримувати прагнення дітей досягати більшого, ніж вони вміють зараз; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення. Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання сміття у парку Мета:___________________________________________________________________________________________ Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): метання торбинки на дальність із-за голови через плече Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: удосконалювати навички стрибати на двох ногах через кольорові мітки на піску. Рухлива гра «Карлики і велетні» Мета: виховувати уважність, кмітливість; розвивати швидке орієнтування. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання твору С. Маршака «Казка про дурне мишенятко» Мета:___________________________________________________________________________________________ Творі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Стрічка щедрості» Мета: закріпити розуміння поняття «бути щедрим»; розвивати зв’язне мовлення, чуйність. Вправа на складання та розв’язування задач Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Домалюй» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Мисливці і мавпи» Мета: удосконалювати навички бігу й лазіння по гімнастичній стінці; розвивати спритність і спостережливість. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «Ми всі такі різні»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи.
__________________________________________________________________________________________________ Бесіда «Будь чемним і ввічливим» Мета: формувати позитивне ставлення до самого себе, акцентувати увагу дітей на їх чеснотах, а не вадах; формувати впевненість у собі. Дидактична гра «Назвемо всіх ласкаво» Мета: вправляти дітей у вживанні іменників із суфіксами пестливої форми; прищеплювати почуття ніжності, Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Передай і встань» Мета: удосконалювати навички передачі м’яча; розвивати спритність. Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Від доброго слова людина здорова» А. «Казковий замок дружби» (колективна робота) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 56 Тема: «Навчати вису на канаті». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Пошуково-дослідницька діяльність – Дітям пропонується шляхом занурення пальчика порівняти температуру води в калюжі та в баночці, яка знаходилася в групі. Де вода холодніша? Чому? Висновок. Температура води залежить від температури навколишнього середовища.
Мовленнєва гра «Добери ім’я на заданий звук» Мета: розвивати зв’язне мовлення; виховувати інтерес до гри. Дискусія «Кого можна назвати дорослою людиною?» Мета: розвивати граматично правильне мовлення, уміння спілкуватися Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: вчити стрибати вгору (торкнутися рукою гілочки). Гра «Переліт птахів» Мета: закріплювати вміння дітей лазити по драбинці, турничку, розвивати вміння швидко бігати; розвивати увагу, уміння швидко орієнтуватися у просторі. Рухлива гра «Мисливці і звірі» Мета: удосконалювати навички метання м’яча й бігу; розвивати спритність та окомір. Трудова діяльність: (доручення) насипати свіжого корму в годівнички та спостерігати за поведінкою птахів. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання твору С. Маршака «От так неуважний» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Шукачі скарбів» (графічний диктант) Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра ______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Квачі парами» Мета:___________________________________________________________________________________________ Розвага «Добре діло роби сміло» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________