Тема блоку: «Всесвіт»
Тема тижня: «Наша планета Земля»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Бесіда «Обговорення кольорів на глобусі, що вони означають»Мета формувати в дітей уявлення про природні ареали Землі
Розглядання глобуса Мета: розглянути глобус, обговорити кольори на глобусі, що вони означають. Дидактична гра «Що означають кольори?» Мета: закріпити знання про ліси, моря, океани, гори, піски, луки; учити складати творчі розповіді; розвивати уважність, зосередженість; виховувати повагу до довкілля та бажання оберігати його. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Народна рухлива гра______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)Тема: «Чарівна природа рідного краю» (опис природи за творами Т. Шевченка). Звук [и], буква И и. Поділ слів на склади» П. Штрихування прямими та похилими лініями готових контурів»
Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Наша планета — Земля» (сюжетне малювання за уявою) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за весняними змінами в природіМета: систематизувати знання дітей про послідовні зміни в природі весною, розкрити зв’язок між змінами в природі та умовними періодами весни, виховувати любов до рідної природи.
Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): метання торбинки з піском у вертикальну ціль із відстані 3,5 м; ходьба по канату, викладеному зигзагом. Гра-уява «Сонце образилось» Мета: вчити аналізувати явища та їх причини(що було б на планеті, якби сонце якось не зійшло). Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Зима і весна» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати уважність, кмітливість і миттєву реакцію на сигнал. Рухлива гра «Розвідники» Мета: удосконалювати навички повзання по підлозі й бігу; виховувати уважність, кмітли- вість; учити орієнтуватись у просторі. Трудова діяльність: (праця в природі) розпушування землі навколо дерев Мета: виховувати працелюбність і відповідальність |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Фітоаптека» Мета: вправляти в уміння створювати предметно-ігрове середовище Самостійна діяльність дітей (художня) «Кольори весни» (ляпкографія) Мета:розвивати вміння фантазувати, виховувати охайність, зосередженість. Вправа «Розклади трикутник» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Зозуля» Мета: удосконалювати навички ходьби; виховувати уважність і спостережливість. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Всесвіт»
Тема тижня: «Наша планета Земля»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Бесіда «Вплив Сонця на зміну пір року на планеті Земля»Мета:___________________________________________________________________________________________
Дидактична гра «На що схожі хмаринки?» Мета: закріпити в дітей уміння складати описові розповіді; розвивати зв’язне мовлення, уяву; виховувати естетичний смак. Рухлива гра «Струмочок» Мета: вправляти дітей у підлізанні; розвивати вміння орієнтуватись у просторі. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)Тема: «Склад числа 9. Орієнтування у просторі» К. «Тварини на нашій планеті» (природний матеріал)
Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Спостереження за небом (рух хмар)Мета: _____________________________________________________________________________________________
Гра-імітація «Я-хмаринка» Мета: _____________________________________________________________________________________________ Бесіда «Незвичайна ситуація – Весняна негода»(грім, блискавка) Мета: вчити як потрібно поводитися під час грози, розвивати спостережливість, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, самовладання. Гра-конкурс «Хто найуважніший» Мета: вчити описувати рослини(дерева, квіти), навмисне вказуючи неправильну ознаку. Рухлива гра «Жаби й чапля» Мета: удосконалювати навички стрибка у висоту; розвивати спритність. Трудова діяльність: (праця в природі) – збирання сміття та камінців на ігровому майданчику Мета: продовжувати формувати вміння дітей доглядати за природним довкіллям(ігровим майданчиком) |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________Читання оповідання О. Григор’євої «Подивіться на хмари»
Мета: _____________________________________________________________________________________________ Самостійні ігри дітей ______________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Так чи не так» Мета: вчити дітей радіти своїм успіхам. Закріпити вміння вибирати правильний варіант відповіді. Гра «Відгадай і покажи» Мета:___________________________________________________________________________________________ Попередження дитячого травматизму Дидактична гра «Небезпечна діяльність» Мета: дати поняття про функціональне призначення небезпечних для гри предметів (ґудзики, сірники, намистинки, тощо), вчити обережно поводитись з електричними приладами. Рухлива гра «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Всесвіт»
Тема тижня: «Наша планета Земля»
День тижня: Середа | |
Ранок |
Бесіда «Як людина залежить від природи»Мета:___________________________________________________________________________________________
Дидактична гра «Про яке стихійне лихо йдеться?» Мета: закріпити в дітей знання про стихійні лиха та поведінку під час стихійного лиха; розвивати обачність, стриманість; виховувати бажання допомогти собі вчасно. Рухлива гра «Сонечко і дощик» Мета: учити дітей ходити й бігати врозтіч; розвивати спритність. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. ________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)Тема: «Земля — наша спільна домівка» Л.«Дівчинка підгодовує пташок» (колективне комбіноване ліплення)
Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 59 Тема: «Повторити стрибки у глибину у визначене місце». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за змінами в природіМета: _____________________________________________________________________________________________
Дидактична гра «Моя улюблена гра» Мета: вчити складати розповіді про гру, вправляти у вживанні речень з однорідними членами речень. Бесіда___________________________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Жабки і журавлі» Мета: удосконалювати навички стрибання на обох ногах і швидкого бігу; виховувати уваж- ність і кмітливість. Трудова діяльність: (праця в природі) Розрівнювання грабельками піску на майданчику Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________ Читання казки В. Сухомлинського «Райдуга в бурульці» Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Дитсадок» Мета: вчити творчо втілювати ігрові задуми, розігрувати їх у розгорнутих ігрових сюжетах. Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________ __________________________________________________________________________________________________ Гра «Моя улюблена Земля» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Зозуля» Мета: удосконалювати навички ходьби; виховувати уважність і спостережливість.
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Всесвіт»
Тема тижня: «Наша планета Земля»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Психогімнастика________________________________________________________________________________Мета:___________________________________________________________________________________________
Досліди з водою «Чому ложка у склянці поламалась?» Мета: показати результат проходження світла через воду, формувати вміння робити висновки з побаченого, виховувати бажання відчути задоволення від процесу і результату діяльності. Гра-роздум «Яка наша планета?» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Сонечко і діти» Мета: удосконалювати навички бігу і стрибків; розвивати уважність, швидкість, орієнтування у просторі. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А)
Тема: обговорення вірша Н. Красоткіної «Планета Земля» А. «Овочі та фрути» Програмові завдання:____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Піший перехід до парку
Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Транспорт потрібен всім» Мета: конкретизувати уявлення дітей про засоби пересування людини, закріпити знання про правила дорожнього руху, виховувати увагу, зосередженість, культуру поведінки на вулиці. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки в довжину з ноги на ногу, із просуванням уперед; кидання м’яча обома руками від грудей та з-за голови в кільце, закріплене на висоті 1,5 м Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Розвідники» Мета: удосконалювати навички повзання по підлозі й бігу; виховувати уважність, кмітливість; учити орієнтуватись у просторі. Спостереження за працею городників навесні Мета: закріпити знання дітей про працю людей навесні; Трудова діяльність: (праця в природі) Перекопування грядок та висівання ранніх овочевих культур Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Розглядання дитячих журналів і книжок. ___________________________________________________________________________________________________ Читання вірша М. Сингаївського «Спитала птаха в сонця…» Мета: виховувати любов до живої природи Пантоніма «Птахи повертаються додому» Мета: вчити дітей передавати свої враження від спілкування з природою за допомогою пантоніми, жестів Сюжетно-рольова гра «Фітоаптека» Мета: вправляти в уміння створювати предметно-ігрове середовище Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________ __________________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Весняні клопоти» Мета: розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати повагу до праці дорослих Рухлива гра «Жаби й чапля» Мета: удосконалювати навички стрибка у висоту; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Всесвіт»
Тема тижня: «Наша планета Земля»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи.
__________________________________________________________________________________________________ Бесіда «Значення чистого повітря для людини» Мета учити розрізняти, що псує, а що, навпаки, очищує повітря; виховувати бажання берегти природу. Дидактична гра «Весняні турботи» Мета: розширювати розуміння дітьми взаємозв’язків у живій та неживій природі; виховувати інтерес до природи; викликати інтерес до праці дорослих навесні. Рухлива гра «Струмочок» Мета: вправляти дітей у підлізанні; розвивати вміння орієнтуватись у просторі. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. ________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Червона книга природи» М. «Тварини зоопарку» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 60 Тема: «Навчати лазіння по канату у довільний спосіб». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Хвилинка милування весняними змінами в природі
Мета: систематизувати знання дітей про послідовні зміни в природі весною, розкрити зв’язок між змінами в природі та умовними періодами весни, виховувати любов до рідної природи. Гра-дослідження «Комахи відчувають весну»(спостереження за комахами) Мета: формувати вміння помічати зміни у поведінці комах у зв’язку з потеплінням. Дидактична гра «Хто забруднює повітря?» Мета: закріпити в дітей знання про те, що забруднене повітря шкодить здоров’ю; Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Жабки і журавлі» Мета: удосконалювати навички стрибання на обох ногах і швидкого бігу; виховувати уважність і кмітливість. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі)__________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша Г. Бойка «Посадила я берізку» Мета:___________________________________________________________________________________________ Складання казки «Пригоди інопланетянина в лісі» Мета: вчити складати казку, використовуючи повні та неповні речення. Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________ __________________________________________________________________________________________________ Вправа «Закінчи малюнок» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. Трудова діяльність(колективна праця) – миття іграшок в ігровому куточку |
Підпис вихователя ____________________