Планування на квітень 2 тиждень “Наша планета Земля” для старшої групи (за програмою “Дитина”) Залишити коментар

Тема блоку: «Всесвіт»

Тема тижня:  «Наша планета Земля»

День тижня: Понеділок

Ранок

Бесіда «Обговорення кольорів на глобусі, що вони означають»Мета формувати в дітей уявлення про природні ареали Землі

Розглядання глобуса

Мета: розглянути глобус, обговорити кольори на глобусі, що вони означають.

 Дидактична гра «Що означають кольори?»

Мета: закріпити знання про ліси, моря, океани, гори, піски, луки; учити складати творчі розповіді; розвивати уважність, зосередженість; виховувати повагу до довкілля та бажання оберігати його.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народна рухлива гра______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)Тема: «Чарівна природа рідного краю» (опис  природи за творами  Т. Шевченка). Звук [и], буква И и. Поділ слів на склади» П. Штрихування прямими та похилими лініями готових контурів»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Наша планета — Земля» (сюжетне малювання за уявою)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за весняними змінами в природіМета: систематизувати знання дітей про послідовні зміни в природі весною, розкрити зв’язок між змінами в природі та умовними періодами весни, виховувати любов до рідної природи.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): метання торбинки з піском у вертикальну ціль із відстані  3,5 м; ходьба по канату, викладеному зигзагом.

Гра-уява «Сонце образилось»

Мета: вчити аналізувати явища та їх причини(що було б на планеті, якби сонце якось не зійшло).

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Зима і весна»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати уважність, кмітливість і миттєву реакцію на сигнал.

Рухлива гра «Розвідники»

Мета: удосконалювати навички повзання по підлозі й бігу; виховувати уважність, кмітли- вість; учити орієнтуватись у просторі.

Трудова діяльність: (праця в природі) розпушування землі навколо дерев

Мета: виховувати працелюбність і відповідальність

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Фітоаптека»

Мета: вправляти в уміння створювати предметно-ігрове середовище

Самостійна діяльність дітей (художня) «Кольори весни»  (ляпкографія)

Мета:розвивати вміння фантазувати, виховувати охайність, зосередженість.

Вправа «Розклади трикутник»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Зозуля»

Мета: удосконалювати навички ходьби; виховувати уважність і спостережливість.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Всесвіт»

Тема тижня:  «Наша планета Земля»

День тижня: Вівторок

Ранок

Бесіда «Вплив Сонця на зміну пір року на планеті Земля»Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «На що схожі хмаринки?»

Мета: закріпити в дітей уміння складати описові розповіді; розвивати зв’язне мовлення, уяву; виховувати естетичний смак.

Рухлива гра «Струмочок»

Мета: вправляти дітей у підлізанні; розвивати вміння орієнтуватись у просторі.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)Тема: «Склад числа 9.  Орієнтування у просторі» К.  «Тварини на нашій планеті» (природний  матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Спостереження за небом (рух хмар)Мета: _____________________________________________________________________________________________

Гра-імітація «Я-хмаринка»

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Бесіда «Незвичайна ситуація – Весняна негода»(грім, блискавка)

Мета: вчити як потрібно поводитися під час грози, розвивати спостережливість, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, самовладання.

Гра-конкурс «Хто найуважніший»

Мета: вчити описувати рослини(дерева, квіти), навмисне вказуючи неправильну ознаку.

Рухлива гра «Жаби й чапля»

Мета: удосконалювати навички стрибка у висоту; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (праця в природі) – збирання сміття та камінців на ігровому майданчику

Мета: продовжувати формувати вміння дітей доглядати за природним довкіллям(ігровим майданчиком)

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________Читання оповідання  О. Григор’євої «Подивіться на хмари»

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Самостійні ігри дітей ______________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Так чи не так»

Мета: вчити дітей радіти своїм успіхам. Закріпити вміння вибирати правильний варіант відповіді.

Гра «Відгадай і покажи»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Попередження дитячого травматизму Дидактична гра «Небезпечна діяльність»

Мета: дати поняття про функціональне призначення небезпечних для гри предметів (ґудзики, сірники, намистинки, тощо), вчити обережно поводитись з електричними приладами.

Рухлива гра «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку  реакцію.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку: «Всесвіт»

Тема тижня:  «Наша планета Земля»

День тижня: Середа

Ранок

Бесіда «Як людина залежить від природи»Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Про яке стихійне лихо йдеться?»

Мета: закріпити в дітей знання про стихійні лиха та поведінку під час стихійного лиха; розвивати обачність, стриманість; виховувати бажання допомогти собі вчасно.

Рухлива гра «Сонечко і дощик»

Мета: учити дітей ходити й бігати врозтіч; розвивати спритність.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)Тема: «Земля — наша спільна домівка» Л.«Дівчинка підгодовує пташок» (колективне комбіноване ліплення)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 59

Тема: «Повторити стрибки у глибину у визначене місце».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за змінами в природіМета: _____________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Моя улюблена гра»

Мета: вчити складати розповіді про гру, вправляти у вживанні речень з однорідними членами речень.

Бесіда___________________________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Жабки і журавлі»

Мета: удосконалювати навички стрибання на обох ногах і швидкого бігу; виховувати уваж- ність і кмітливість.

Трудова діяльність: (праця в природі) Розрівнювання грабельками піску на майданчику

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Читання казки В. Сухомлинського «Райдуга  в бурульці»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Дитсадок»

Мета: вчити творчо втілювати ігрові задуми, розігрувати їх у розгорнутих ігрових сюжетах.

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________

__________________________________________________________________________________________________

Гра «Моя улюблена Земля»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Зозуля»

Мета: удосконалювати навички ходьби; виховувати уважність і спостережливість.

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку: «Всесвіт»

Тема тижня:  «Наша планета Земля»

День тижня: Четвер

Ранок

Психогімнастика________________________________________________________________________________Мета:___________________________________________________________________________________________

Досліди з водою «Чому ложка у склянці поламалась?»

Мета: показати результат проходження світла через воду, формувати вміння робити висновки з побаченого, виховувати бажання відчути задоволення від процесу і результату діяльності.

Гра-роздум «Яка наша  планета?»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Сонечко і діти»

Мета: удосконалювати навички бігу і стрибків; розвивати уважність, швидкість, орієнтування у просторі.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А) 

 

 

 

Тема: обговорення вірша Н. Красоткіної «Планета Земля» А. «Овочі та фрути»

Програмові завдання:____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до парку 

 

 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Транспорт потрібен всім»

Мета: конкретизувати уявлення дітей про засоби пересування людини, закріпити знання про правила дорожнього руху, виховувати увагу, зосередженість, культуру поведінки на вулиці.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки  в довжину з ноги на ногу, із просуванням уперед; кидання м’яча обома руками від грудей та з-за голови  в кільце, закріплене на висоті 1,5 м

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Розвідники»

Мета: удосконалювати навички повзання по підлозі й бігу; виховувати уважність, кмітливість; учити орієнтуватись у просторі.

Спостереження за працею городників навесні

Мета: закріпити знання дітей про працю людей навесні;

Трудова діяльність: (праця в природі) Перекопування грядок та висівання ранніх овочевих культур

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Розглядання дитячих журналів  і книжок.

___________________________________________________________________________________________________

Читання вірша М. Сингаївського «Спитала птаха  в сонця…»

Мета: виховувати любов до живої природи

Пантоніма «Птахи повертаються додому»

Мета: вчити дітей передавати свої враження від спілкування з природою за допомогою пантоніми, жестів

Сюжетно-рольова гра «Фітоаптека»

Мета: вправляти в уміння створювати предметно-ігрове середовище

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________

__________________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Весняні клопоти»

Мета: розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати повагу до праці дорослих

Рухлива гра «Жаби й чапля»

Мета: удосконалювати навички стрибка у висоту; розвивати спритність.

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

Тема блоку: «Всесвіт»

Тема тижня:  «Наша планета Земля»

День тижня: П’ятниця

Ранок

Визначення  стану  погоди,  відмічання  погоди  в  календарі   природи. 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________

Бесіда «Значення чистого повітря для людини»

Мета учити розрізняти, що псує, а що, навпаки, очищує повітря; виховувати бажання берегти природу.

Дидактична гра «Весняні турботи»

Мета: розширювати розуміння дітьми взаємозв’язків у живій та неживій природі; виховувати інтерес до природи; викликати інтерес до праці дорослих навесні.

Рухлива гра «Струмочок»

Мета: вправляти дітей у підлізанні; розвивати вміння орієнтуватись у просторі.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання 

 

 

 

Тема: «Червона книга  природи» М. «Тварини зоопарку»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 60

Тема: «Навчати лазіння по канату у довільний спосіб».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Хвилинка милування весняними змінами в природі 

 

 

 

Мета: систематизувати знання дітей про послідовні зміни в природі весною, розкрити зв’язок між змінами в природі та умовними періодами весни, виховувати любов до рідної природи.

Гра-дослідження «Комахи відчувають весну»(спостереження за комахами)

Мета: формувати вміння помічати зміни у поведінці комах у зв’язку з потеплінням.

Дидактична гра  «Хто забруднює повітря?»

Мета: закріпити в дітей знання про те, що забруднене повітря шкодить здоров’ю;

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Жабки і журавлі»

Мета: удосконалювати навички стрибання на обох ногах і швидкого бігу; виховувати уважність і кмітливість.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі)__________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Читання вірша Г. Бойка «Посадила я берізку»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Складання казки «Пригоди інопланетянина в лісі»

Мета: вчити складати казку, використовуючи повні та неповні речення.

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)________________________

__________________________________________________________________________________________________

Вправа «Закінчи малюнок»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку  реакцію.

Трудова діяльність(колективна праця) – миття іграшок в ігровому куточку

 

Підпис вихователя ____________________

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин