Тема блоку: «Скоро я піду до школи»
Тема тижня: «Скоро я піду до школи»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Бесіда-роздум «Значення режиму дня для організму людини»
Мета: учити дотримуватися здорового способу життя Дидактична гра «Лісова школа» Мета: учити дітей розуміти особливості шкільного життя; Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: вправляти дітей в утворюванні форми множини іменників, звертати увагу на правильне вживання наголосу. Народна рухлива гра______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Що я скажу, прощаючись із дитячим садком?» (складання розповіді з власного досвіду). Читання слів та речень». П. Лінії з петлями Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Прощавай, садок дитячий!» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за метеликами
Мета: поглиблювати знання дітей про метеликів, ознайомлювати дітей зі змінами у поведінці комах навесні, Бесіда «Чарівні метелики» Мета:розвивати інтерес до особливостей життя та поведінки метеликів Творче завдання «Фотографія на пам’ять» Мета: розвивати зв’язне мовлення Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки у висоту 30 см із розбігу; метання торбинки на дальність із-за спини через плече Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: закріплювати вміння дітей стрибати на обох ногах через лінію вперед, назад. Рухлива гра «Третій зайвий» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Трудова діяльність: (праця в природі) Поливання квітів на квітнику Мета: виховувати любов та бережливе ставлення до природи. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання твору Р. Завадовича «Лісова школа» Мета: виховувати бажання навчатись, поважати інших, самоповагу, впевненість у собі. Розглядання фотоальбому «Шкільне життя» Мета: психологічно готувати дітей до навчання в школі; Сюжетно-рольова гра «Школа» Мета: учити у виборі ігрових ролей керуватися моральними цінностями. Самостійна діяльність дітей (художня) «Ілюстрації до улюблених казок» (малювання, аплікація) Мета:Створювати умови для розвитку творчої активності дітей, надавати їм можливість самовизначатися Гра «Чарівні візерунки» Мета: закріпити знання про геометричні фігури. Рухлива гра «Група, струнко!» Мета: виховувати уважність і спостережливість. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Скоро я піду до школи»
Тема тижня: «Скоро я піду до школи»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Бесіда «Наші друзі — посмішки».
Мета: виховувати моральні якості людини (безкорисливість, доброту, почуття гумору) та здатність правильно оцінювати вчинки людей. Дидактична гра «Зіпсований телефон» (культура спілкування) Мета: розвивати дружні стосунки, чемність, вихованість, культуру спілкування; розвивати мовленнєвий апарат. Конструктивно – будівельні ігри«Місто веселих друзів» (колективна робота) Мета:_розвиток навичок доброзичливого спілкування. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Море хвилюється» Мета: удосконалювати навички ходьби в колоні; розвивати спритність. Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «У гостях у тітоньки сови» (підсумкове) К. «Моя майбутня школа»(будівельний матеріал) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Спостереження за погодою в останній тиждень весни
Мета: розвивати пізнавальну активність дітей, Бесіда «Пахощі весняних квітів» Мета: поглиблювати знання дітей про весняні квіти, вчити їх розрізняти; Спостереження за спілкуванням дітей та дорослих Мета: розвивати культуру спілкування та мовленнєвий апарат. Мовленнєва гра «Чарівний язичок» Мета: закріпити в дітей знання «чарівних» слів та вміння правильно їх використовувати; Рухлива гра «Влуч м’ячем» Мета: удосконалювати навички метання м’яча в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: (доручення) – Прибирання сміття та опалих гілочок на ігровому майданчику Мета: виховувати бажання робити щось корисне самому; |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша В. Гринько «Рідна мова» Мета: учити усвідомлювати своє місце серед інших. Гра «Проклади стежку» (лабіринт) Мета: розвивати мислення Самостійні ігри дітей ______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Школа» Мета: психологічно готувати дітей до навчання в школі;. Дидактична гра «Буває — не буває» Мета: розвивати уважність Рухлива гра «Я веселий чарівник» Мета: розвивати мислення, уважність; формувати вміння проявляти творчість під час виконання імітаційних рухів. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Скоро я піду до школи»
Тема тижня: «Скоро я піду до школи»
День тижня: Середа | |
Ранок |
Творча гра «Спогади про життя в дитячому садку»
Мета: Сприяти розвитку зв’язного мовлення, учити складати розповіді за опорними малюнками Спостереження за настроєм дітей у групі Мета: Виховувати поважливе ставлення до оточуючих. Дидактична гра«Мій день» Мета: закріпити вміння дітей складати розповіді з власного досвіду про оздоровлення свого організму та режим дня; виховувати бажання дотримуватись режиму дня для того, щоб бути здоровим. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Група,струнко!», Мета: виховувати уважність і спостережливість. Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. ________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Я маю право на освіту»Л. «Мавпочки на пальмах» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 73 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Дидактична гра «Упізнай на дотик»
Мета: закріпити вміння дітей упізнавати на дотик предмети різної фактури, називати їх; поповнювати словник поняттями «твердий — м’який», «мокрий — сухий», «гладенький —шорсткий» тощо; Спостереження за квітами на квітнику Мета: викликати позитивні емоції щодо краси квітів Бесіда «Весняна квітка» Мета: поглиблювати знання дітей про весняні квіти, Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Кільцекид» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати спритність та окомір. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Поливання квітів на квітнику Мета: вих=овувати бажання доглядати за рослинами, робити щось корисне самому; |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша А. Костецького «Як зробити день веселим» Мета: учити поступатися, виявляти гнучкість, послідовність. Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Самостійна діяльність дітей (художня) «Сувеніри для молодших вихованців» (різний матеріал) Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Розумний олівець» Мета:___________________________________________________________________________________________ Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Рибалки і рибки» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Скоро я піду до школи»
Тема тижня: «Скоро я піду до школи»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Психогімнастика «Вітання»
Мета: виховання доброзичливості. Розповідь вихователя «Що таке небилиця» Мета: виховувати моральні якості людини (безкорисливість, доброту, почуття гумору) та здатність правильно оцінювати вчинки людей. Дидактична гра «Подорож Незнайка» Мета: вправляти дітей в умінні орієнтуватися на аркуші паперу; розвивати уважність, зосередженість, окомір. Рухлива гра «Стрибуни» Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А)
Тема: «Вивчення вірша П. Воронька «Як багато знаю я» А. «Листівка працівникам дитячого садка» Програмові завдання:____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Екскурсія до школи
Мета: учити дітей розуміти особливості шкільного життя; Спостереження за школярами, які йдуть до школи Мета: _____________________________________________________________________________________________ Мовленнєва гра «Добери слово» Мета: вправляти дітей у добиранні спільнокореневих слів та в утворенні слів за допомогою префіксів; розвивати мислення, мовлення, кмітливість. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки у висоту 35 см із розбігу 6 м; ходьба по колоді з переступанням через кубики, покладені на відстані кроку один від одного Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Третій зайвий» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Трудова діяльність: (праця в природі) Розпушування земельки на клумбі Мета:виховувати працелюбність |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Розглядання дитячих журналів і книжок. Читання вірша М. Стельмаха «Скоро я піду до школи» Мета: виховувати бажання навчатись, поважати інших. Гра «Ромашкова галявина» (розв’язування прикладів) Мета: вчити розв’язувати приклади Гра «Шкільне приладдя» (штрихування) Мета: розвивати дрібну моторику Рухлива гра «Влуч м’ячем» Мета: удосконалювати навички метання м’яча в ціль; розвивати окомір і спритність Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________ Мета: |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Скоро я піду до школи»
Тема тижня: «Скоро я піду до школи»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи.
__________________________________________________________________________________________________ Бесіда «Що потрібно для навчання у школі» Мета:дати уявлення про те, що потрібно для навчання у школі Рухлива гра «Кільцекид» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати спритність та окомір. Дидактична гра «Що потрібно взяти до школи? Мета: закріпити в дітей знання назв предметів, якими користуються учні у школі; розвивати уважність, кмітливість. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Як народжується книжка» М.«Зелений травень»(малювання-експериментування)» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 74 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Пошуково-дослідницька діяльність «Чи знаєте ви, що мурахи дуже люблять солодкі та ароматні продукти?»
Мета: розвивати увагу, спостережливість, мислення, вміння робити висновки та підбивати підсумки Дидактична гра «Що переплутав художник?» Мета: розвивати вміння дітей передавати різні емоції й добирати їх до відповідного випадку та ситуації; Бесіда «Друзі мурахи» Мета: формувати в дітей чітке знання про мурах, будову тіла, спосіб життя, Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: закріплювати вміння дітей бігати в колоні змійкою в різних напрямках, ніби мурашки. Рухлива гра «Рибалки і рибки» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Творче завдання «Я мурашка» Мета: виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання спостерігати за всім живим у природі. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша Н. Кир’ян «Миколка-першокласник» Мета: закріпити вміння уважно слухати та робити висновки Гра «Збери ліхтарики» Мета: закріпити вміння складати ціле з частин Гра-міркування «Моє життя у школі» Мета: розвивати мислення, зв’язне мовлення. Рухлива гра «Я веселий чарівник» Мета: розвивати мислення, уважність;формувати вміння проявляти творчість під час виконання імітаційних рухів. Сюжетно-рольова гра «Школа» Мета: психологічно готувати дітей до навчання в школі;. Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ___________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя _________________________________