План для старшої групи на лютий місяць 1 тиждень (програма “Дитина”)
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Рослини»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета: закріплювати вміння дітей відповідати на запитання: «Яке? Який? Яка? Які?» Бесіда «Для чого людям потрібні кімнатні рослини?» Мета: узагальнювати і розширювати знання дітей про кімнатні рослини та догляд за ними Народна рухлива гра «Жмурки з дзвіночком» Мета: розвивати вміння орієнтуватись в просторі Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «У куточку природи» (складання творчої розповіді) «Звуковий аналіз слів. Наголос» П. «Домалюй вазон для квітів» Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Кімнатні рослини» (малювання з натури) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за зимовими деревами
Мета:виховувати любов до природи. Дидактична гра «Упізнай дерева взимку» Мета:формувати вміння дітей упізнавати дерева за виглядом кори та розташуванням гілок; розвивати пам’ять, логічне мислення; Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): пролізання в обруч лівим/правим боком; кидання сніжної грудки обома руками від грудей у кошик Бесіда: «Чому лютий лютує» Мета: пояснити дітям лексичне значення слова «лютий»; сформувати в дітей уявлення про стан неживої природи цієї пори; Трудова діяльність: доручення – чищення верхнього одягу та обмітання взуття від снігу після прогулянки. Рухлива гра: «Чижик у клітці» Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах; розвивати спритність. Рухлива гра: «Дострибни до дерева» Мета: виховувати витримку, уважність; розвивати спостережливість, спритність. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
СХД – Добір матеріалу для флоромозаїки Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Лічба ланцюжком» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Третій зайвий» Мета: розвивати спритність Народний фольклор ( вивчення прислів’їв та приказок «Мороз не великий, а стояти не дає», «Бережи ніс у великий мороз»). Мета:___________________________________________________________________________________________ Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Рослини»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Спостереження за ґрунтом в куточку природи Мета: формувати уявлення про залежність стану рослин від вологості грунту. Ігрова ситуація «Доглянемо кімнатні рослини» Мета: закріпити вміння дітей доглядати рослини «куточка природи», обирати потрібні речі для догляду; Рухлива гра: «Не залишайсь на підлозі» Мета: виховувати уважність Конструктивно – будівельні ігри. Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття. __________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Задача. Порядкова і кількісна лічба». К. Тема: «Ящик для розсади» (будівельний матеріал) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Самостійна рухлива діяльність
Пошуково – дослідницька діяльність________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Вправа «Чому так говорять?»(народні прикмети) Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: колективна праця – нагортання снігу на квітник Мета:___________________________________________________________________________________________ Ігри-естафети(на санчатах) Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Стрибуни» Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність. Рухлива гра «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Сюжетно-рольова гра «Двірники» Мета:___________________________________________________________________________________________ Читання вірша Н. Григор’євої «Кімнатні квіти» Мета:___________________________________________________________________________________________ Математична мозаїка – моделювання з лічильними паличками «Квіти» Мета:___________________________________________________________________________________________ Розвиваюча гра «Збери снігову бабу» Мета:___________________________________________________________________________________________ Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ________________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Рослини»
День тижня: Середа | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Розповідь «Значення лікарських рослин для здоров’я людини» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Баба Віхола» Мета: удосконалювати орієнтування у просторі; розвивати спритність. Трудова діяльність: доручення – поливання квітів у куточку природи Мета: виховувати дбайливе ставлення до рослин, працелюбність Дидактична гра «Доглянемо квіти» Мета: закріпити вміння дітей доглядати рослини «куточка природи», обирати потрібні речі для догляду; Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Сад на підвіконні» Л.«Чарівні квіти» (декоративне ліплення на пластині) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 41 Тема: «Навчати виконання «ластівки» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Екскурсія до проїжджої частини дороги
Мета: закріплювати вміння переходити проїжджу частину дороги в зимовий період; ПВР Мета: закріплювати правила дорожнього руху, Спостереження за транспортом Мета: знання про транспорт. Сюжетно-рольова гра «Транспорт» Мета: закріплювати правла дорожнього руху, обов’язки водіїв, пішоходів; формувати вміння творчо розвивати сюжет гри. Рухлива гра: «Третій зайвий» Мета: розвивати спритність Рухлива гра: «Підбіжи до дерева, яке я назву» Мета: удосконалювати ходьбу й біг; виховувати уважність; учити орієнтуватися в просторі. Трудова діяльність: Г.- п.п – Складання речей на відповідні місця після прогулянки Мета:___________________________________________________________________________________________
|
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Клуб знайомства з видатними людьми. Знайомство з Марією Приймаченко Мета: Познайомитись з біографією М. Приймаченко, вчити дітей бачити, використані художником, виразні засоби зображення. Розвивати здатність сприймати твори образотворчого мистецтва, розуміти зміст, засоби виразності картини. Дидактична гра «Який настрій у рослини?» Мета: продовжувати вчити дітей доглядати рослини «куточка природи»; розвивати фантазію, мислення; виховувати любов до природи. У куточку книги: розглядання зображень квітів на обкладинках книжок Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Визволяй» Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати уважність і швидку реакцію на сигнал. Настільні ігри___________________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Рослини»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Психогімнастика «Я квітка»
Мета:___________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактичні ігри «Квіткові букети» Мета: закріпити назви квітів та узагальнювальних слів до них (польові, садові, лугові, лісові); виховувати любов до природи. Спостереження за ґрунтом у горщиках із кімнатними рослинами Мета: формувати уявлення про залежність стану рослин від вологості ґрунту.(від нестачі вологи листки в’януть) Рухлива гра «Не залишайся на підлозі» Мета: удосконалювати навички бігу і стрибків у глибину; виховувати уважність; учити орієнтуватися в просторі. Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Підгрупове заняття: Художня література + аплікація(А)
Тема: «Переказ оповідання Н. Павлової «Дерева взимку» А. «Десь на краєчку світу»(сюжетна) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики(за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Піший перехід до куточку лісу
Мета:___________________________________________________________________________________________ Зростаємо дужими: стрибки вперед із гімнастичної лави з чітким приземленням на «доріжку»; кидання сніжної кулі обома руками від грудей і з-за голови Гра-імітація «Квіточка росте» Мета: спонукати до виконання імітаційних рухів Рухлива гра «Хто швидше» Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу Рухливі ігри «Дострибни до дерева» Мета: виховувати витримку, уважність; розвивати спостережливість, спритність. Трудова діяльність: колективна праця – розчищання доріжки від снігу Закріплення правил вуличного руху, культури поведінки на вулиці ( ПВР* ) __________________________________________________________________________________________________
|
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша В. Парубенко «Рослинного ліку у нас без ліку» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Чарівна квітка» (малювання за крапочками) Мета:___________________________________________________________________________________________ Вправа на складання задач Мета:___________________________________________________________________________________________ Розглядання дитячих журналів і книжок. Рухлива гра: «Визволяй» Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати уважність і швидку реакцію на сигнал.
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Рослини»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Розгляд морозяних візерунків на вікні: які рослини вони нагадують Мета: уміння сприймати навколишню красу. Дидактича гра: «Знайди дерево, яке я назву» Мета: закріпити вміння дітей упізнавати і називати дерева в парку; розвивати зорову пам’ять Народний календар («Дим стовпом — буде мороз», «Якщо вночі був іній — сніг вдень не випаде», «Кіт у піч — мороз надворі») Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. Рухлива гра «Стрибуни» Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність. Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Жива природа — рослини» М. «Фантастичні квіти»(за задумом) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 42 Тема: «Навчати передач м’яча одне одному обома руками з-за голови». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Гра «Слухай і виконуй» (орієнтування у просторі)
Мета:___________________________________________________________________________________________ Мовленнєва гра «Зимові слова» Мета: закріпити вміння дітей добирати спільнокореневі слова; розвивати мислення, уважність, зосередженість. Нагортання снігу під стовбури дерев Мета:___________________________________________________________________________________________ Творче завдання «Чарівне місто» Мета: розвивати творчі здібності Пошуково-дослідницька діяльність «Досліди з льодом» Мета:виховувати інтерес до природи «Рухлива гра: «Підбіжи до дерева, яке я назву» Мета:___________________________________________________________________________________________
|
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша Л. Первомайського «Срібні дерева» Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: колективна праця – книжкова лікарня Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Визволяй» Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати уважність і швидку реакцію на сигнал. Сенсомоторні вправи для підготовки руки до письма Мета:___________________________________________________________________________________________ Розвага «Квітковий концерт»
|
Підпис вихователя ______________________________