План для старшої групи на лютий місяць 2 тиждень (програма “Дитина”)
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Тварини»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета: спонукати самостійно знаходити і називати ознаки Сюжетно-рольова гра «Зоопарк» Мета: розвивати у дітей здатності прийняти на себе роль тварини. Дидактична гра «Хто як зимує?» Мета: закріпити знання дітей про мешканців лісу, про те, як і де вони зимують; розвивати допитливість; Народна рухлива гра «Водіння кози» Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Зимівля звірів» (придумування казки за серією ілюстрацій із героями української народної казки «Зимівля звірів») «Звук [о], буква О о» П. «Обведи по контуру тваринку» Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Яворівські іграшки» (декоративне малювання з натури) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Гра-пантоміма «Упізнай тваринку»
Мета: виховувати пізнавальну активність. Спостереження за погодою в сонячний день Мета: сформувати в дітей поняття про положення сонця на небі; Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): кидання сніжок у горизонтальну ціль із відстані 3 м; прокочування сніжної кулі по горизонтальній доріжці Рухлива гра: «Білі ведмеді» Мета: удосконалювати вміння бігу парами; розвивати спритність. Рухлива гра: «Снігові кола» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: Підкладання сухої травички під дерево для зайчика Мета: прищеплювати любов до тваринного світу Індивідуальна робота_____________________________________________________________________________ Мета: розвивати рухи, закріпити вміння дітей лазити перемінним кроком по гімнастичній драбині. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Вправа «Заштрихуй цифру 7» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Пастух і вовк» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Концерти ( спів пісень і танці під магнітофон ) Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) Мета: дати дітям знання про те, чому неможна стояти під дахом, на якому висять бурульки та чи можна смоктати бурульку. Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Тварини»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Бесіда про тварин Півночі (особливості життя)
Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі. Дидактична гра «Мої асоціації» Мета: вправляти дітей у побудові порівняльних зворотів; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття. __________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Число і цифра 7. Суміжні числа» К. «Вольєр для тварин» (будівельний матеріал) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника) |
Прогулянка |
Спостереження за слідами на снігу
Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Заєць без хатки» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність та орієнтування у просторі. Гра «Порахуй і покажи» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Мисливці і звірі» Мета: удосконалювати навички метання м’яча і бігу; розвивати спритність та окомір. Трудова діяльність: Підмітання доріжок від снігу Індивідуальна робота з економічного виховання__________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________
|
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша Д. Павличка «Нічний гість» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Тварини» (геометрична мозаїка) Мета:___________________________________________________________________________________________ Творча гра «Мої асоціації» Мета:___________________________________________________________________________________________ Театралізована гра «Чого в лісі не вистачало» (за твором Олеся Наварича) Мета: виховувати позитивне емоційно-ціннісне ставлення до тварин. Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Тварини»
День тижня: Середа | |
Ранок |
Розповідь-бесіда «Праця лісника взимку»
Мета:___________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Мудрий лісник» Мета: закріпити вміння дітей сприймати зміни, що настають у природі з приходом зими; учити знаходити вихід із різних ситуацій. Рухлива гра: «Білки, жолуді, горіхи» Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати кмітливість і швидку реакцію Трудова діяльність: доручення – поливання квітів у куточку природи Мета: виховувати дбайливе ставлення до рослин, працелюбність Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Хто живе в зимовому лісі» Л. «Сніговий кролик» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура №43 Тема: «Навчати кружляння парами, тримаючись за руки». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за зимовим повітрям
Мета:___________________________________________________________________________________________ Бесіда «Яка бурулька?» Мета: формувати в дітей поняття про бурульку, її утворення, властивості; Рухлива гра: «Снігові кола» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: Підкладання під дерево шишок і жолудів для білочки __________________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Зоопарк» Мета: розвивати у дітей здатності прийняти на себе роль тварини. Індивідуальна робота_______________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________
|
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки_______________________________________________ Мета: ___________________________________________________________________________________________ Читання оповідання Г. Демченко «Спасибі лісникові» Мета: ___________________________________________________________________________________________ Гра «Обведи по контуру тваринку» Мета: ___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Вовк у рові» Мета: удосконалювати навички стрибків у довжину з розбігу; виховувати рішучість і сміливість.
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Тварини»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Бесіда про тварин теплих країв Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі Ігрова ситуація «Пригоди звірят» Мета: розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення. Дидактична гра «Упізнай за описом» Мета: закріпити вміння дітей упізнавати диких тварин за характерними ознаками; Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А)
Тема: «Вивчення вірша О. Олеся «Біга зайчик – скакунець» А.«Зайченята на галявині» (силуетна аплікація) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Піший перехід до спорткомплексу
Мета: Вдосконалювати вміння шикуватися в шеренгу, ходити парами. Вправляти у різних видах ходьби та бігу: зі зміною темпу, напрямку руху, обертаючись на місці. Зростаємо дужими: ходьба по гімнастичній лаві зі сніжною грудкою в руках Бесіда «Що таке іній?» Мета: поглиблювати знання дітей про іній; розвивати спостережливість, Рухлива гра: «Пастух і вовк» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Творча гра «Цікаві пригоди на лісовій галявині» Мета: виховувати інтерес до явищ природи, естетичне почуття. Трудова діяльність: Розчищання доріжки від снігу Мета: ___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання української народної казки «Зимівля звірів» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Подорож зайчат» (малювання за крапочками) Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Вільне місце» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Гра «Коза з козенятами» (утворення числа 7) Мета:___________________________________________________________________________________________ Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»
Тема тижня: «Тварини»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Бесіда-розповідь «Правила поведінки з тваринами»
Мета:___________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Кого чим пригощатимемо?» Мета: закріпити знання дітей про диких тварин, їхнє життя взимку та те, чим вони харчуються; Рухлива гра «Стрибуни» Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність. Хвилинка милування красою зимового лісу Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Врятуємо звірів від голоду й холоду». М.«Чарівна сніжинка» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 44 Тема: «Навчати передач м’яча знизу з відскоком від підлоги». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Гра «Слухай і виконуй» (орієнтування у просторі)
Мета:___________________________________________________________________________________________ Творче завдання «Казкове дерево» (намалювати на снігу тоненькими паличками гілочку дерева в інеї) Рухлива гра: «Заєць без хатки» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність та орієнтування у просторі. Рухлива гра: «Снігові кола» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність Трудова діяльність: Підгодовування диких тварин у лісі Мета: виховувати бажання допомагати перезимувати тваринам. Індивідуальна робота Мета: розвивати рухи, закріпити вміння підлазити під дугу лівим та правим боком; метати торбинки з піском у ціль. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання оповідань В. Сухомлинського «Зайці» та «Зайчик і місяць» Мета: ознайомити дітей із оповіданням В. Сухомлинського, виховувати уважність. Гра «Допоможи козеняті» (лабіринт) Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Де чиї вуха?» Мета: закріпити вміння дітей візуально розрізняти вуха різних тварин; розвивати кмітливість; виховувати інтерес до тварин. Рухлива гра: «Вовк у рові» Мета: удосконалювати навички стрибків у довжину з розбігу; виховувати рішучість і сміливість Інсценування казки «Рукавичка» Мета: розвивати у дітей здатність грати роль тварини. |
Підпис вихователя ______________________________