План для старшої групи на січень місяць 3 тиждень (Програма “Дитина”) 1

Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»

Тема тижня:  «Продукти харчування»

День тижня: Понеділок

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Бесіда «Які продукти можуть зашкодити нашому організму»

Мета: закріплювати знання дітей про негативний вплив деяких продуктів на організм.

Дидактична гра «Продуктова крамниця»

Мета: вправляти дітей у називанні відділів продуктової крамниці: «М’ясний», «Молочний»,«Хлібний» тощо.

Сюжетна гра «Продуктова крамниця»

Мета:Формувати навички володіння комуніка­тивними вміннями: отримувати та обміню­ватися інформацією, вислуховувати спів­розмовника.

Трудова діяльність: Г.п.п. – Формування культурно-гігієнічних навичок

Народна  рухлива  гра «Іде, іде, дід»

Мета:__________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П) 

 

Тема: «Як ми святкували Новий рік у дитячому садку» (складання розповіді з власного досвіду)

«Поділ слів на склади. Звуковий аналіз» П. «Домалюй корисні продукти»(половини)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Красуня-зима»

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка Спостереження за станом ґрунту в ящику, призначеному для висаджування цибулі 

 

Мета:_____________________________________________________________________________________________

Гра «Знайди стежку»

Мета:_____________________________________________________________________________________________

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): ходьба  по гімнастичній лаві з переступанням через предмети, поставлені

на відстані кроку один від одного; підлізання під шнуром, натягнутим між двома деревами на висоті 45–50 см

Трудова діяльність – Колективна  праця  підмітання доріжок від снігу.

Бесіда «Хліб усьому голова»

Мета:закріплювати знання дітей про продукти харчування

Рухлива гра:«Вільне місце»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Рухлива гра: «Стрибуни»                                

Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність

II половина дня Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

Ігрова ситуація  «Смачного»

Мета:____________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Здорова їжа»

Мета: закріпити знання про корисну їжу; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

Праця в природі – висаджування цибулі

Мета:____________________________________________________________________________________________

Вечір   казки «Читання вірша В. Слапчука «Не та каша» та казки братів Грімм «Горщик каші»

СХД – Ліплення посуду з глини або солоного тіста

Мета:_____________________________________________________________________________________________

Народний  фольклор – пояснення на­родної мудрості «Мало каші з’їв»

Рухлива   гра «Коровай»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»

Тема тижня:  «Продукти харчування»

День тижня: Вівторок

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ 

 

Мета:__________________________________________________________________________________________

Розповідь вихо­вателя «Україн­ські страви»

Мета:__________________________________________________________________________________________

Рухлива   гра «До свого прапорця»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати спостережливість, кмітливість, швидку реакцію на сигнал.

Дидактична гра «Хто що їсть»

Мета: закріпити знання дітей про продукти харчування для людини й тварин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати позитивне ставлення до корисної їжі.

Конструктивно – будівельні  ігри

Мета:__________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Г.п.п. – Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

Ранкова   гімнастика.

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Математична скарбничка + конструювання(К) 

 

Тема: «Число і цифра 6. Циліндр». К. «Полиця для посуду» (будівельний матеріал)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття:У світі музики (за планом музичного керівника)

Прогулянка

Самостійна  рухлива   діяльність 

 

Пошуково – дослідницька  діяльність: Гра-роздум «Від чого  я росту?»

Мета: учити, обстежуючи себе, знаходити прояви впливу навколишнього середовища.

Спостереження – за машиною, яка привозить продукти харчування в дитячий садок.

Мета:формувати навички отримувати та обміню­ватися інформацією.

Трудова діяльність: доручення – допомога під час розвантаження продуктів.

Мета:учити підтримувати доброзичливі взаєми­ни, організовувати спільну діяльність.

Ігри – естафети на  санчатах

Мета:__________________________________________________________________________________________

Рухива   гра «Мишоловка»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; виховувати витримку, кмітливість, чесність.

Рухлива   гра «Рибалки»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

Математична  мозаїка. Гра «Теремок»

Мета:__________________________________________________________________________________________

Вправа «Заштрихуй  цифру 6»

Мета:__________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Стрибуни»

Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність

Сюжетно-рольова гра «У їдальні»

 Мета:____________________________________________________________________________________________

Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

*ПВР правила вуличного руху

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»

Тема тижня:  «Продукти харчування»

День тижня: Середа
Ранок Індивідуальна робота з ліплення __________________________________________________________________ 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розв’язання   проблемних  ситуацій: Мовленнєва гра «Із чим? Із чого?»

Мета: вправляти дітей у відмінюванні назв продуктів; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення.

Рухлива    гра «Серсо» (кидання кілець на землі)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розглядання ма­люнків із зобра­женням хлібобу­лочних виробів

Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок

________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика.

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Дитина у довкіллі + ліплення(Л) 

 

Тема: «Харчування — основа життя». Л. Посуд для ляльок» (колективне декоративне ліплення)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття:Зростаємо дужими№ 37

Тема: «Навчати підстрибування до предмета».

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за зимовим пейзажем 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра-пантоміма «Посуд»

Мета:___________________________________________________________________________________________

 Ексурсія на кухню дитячого садка

 Мета:___________________________________________________________________________________________

 Спостереження за роботою шеф-кухаря

   Мета:___________________________________________________________________________________________

  Колективна  праця:  Розчищання доріжки  від снігу

  Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива   гра «Вільне місце»

Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива   гра «Чия ланка швидше збереться?»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

Дидактична гра «Назви каші»

Мета: закріпити назви круп, навчити дітей утворювати прикметники, що визначають назви каш; розвивати уважність, зосередженість.

Господарчо – побутова  праця – складання іграшок і атрибутів після гри в ігровому куточку

Мета: формувати навички опанування продуктив­ної та конструктивної поведінки.

 Гра «Домалюй корисні продукти» (половинки)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Бюро  добрих  справ виготовлення книжечок «Корисні продукти»

Мета:___________________________________________________________________________________________

  Читання вірша М. Познанської «Кухар у дитячому садку»

_______________________________________________________________________________________________

Рухлива   гра «Третій зайвий»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово)

Мета:

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»

Тема тижня:  «Продукти харчування»

День тижня: Четвер

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Психогімнастика «Подарунок під ялинкою»

Мета: розслаблення мязів обличчя особливо навколо очей.

Бесіда-розповідь «Який вплив на здоров’я мають цибуля та часник»

Мета: закріплювати знання дітей про користь деяких продуктів на організм.

Дидактична гра «Корисне — шкідливе»

Мета: закріпити поняття корисної та шкідливої для людини їжі; виховувати культуру харчування; учити пояснювати та доводити свою думку.

Рухлива   гра «Мороз і піч»

Мета: удосконалювати навички бігу з ловінням; розвивати спритність, орієнтування у просторі.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Г.п.п – Зрізання паростків цибулі до обіду

Навчально-виховна зайнятість дітей

Підгрупове заняття:Художня література + аплікація(А) 

 

Тема: «Вивчення вірша М. Сингаївського «Гречана каша»

А. «Прикрасимо посуд»

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики(за планом муз. керівника)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка Пішохідний   перехід ______________________________________________________________________________ 

 

_________________________________________________________________________________________________

Гра «Чарівні палички»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Зростаємо дужими: ігри стрибки в довжину з розбігу; підлізання під дугу грудьми вперед.

Дидактична гра ««Як називається?»

Мета: вчити утворювати іменники – назви назв м’яса: курятина, свинина

Бесіда «На вершину зими»

Мета: ознайомити дітей зі значенням слова «січень», із природними ознаками, характерними для цієї пори року;

Рухлива   гра «До свого прапорця»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати спостережливість, кмітливість, швидку реакцію на сигнал.

Рухлива   гра «Курочка і горошинки»

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання; розвивати спритність.

II половина дня Гімнастика  пробудження,  хвилинка – розбудинка  

 

Художня праця – Виготовлення посуду з пап’є-маше

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розповідь-бесіда «Звідки до нас прийшли продукти»

Мета: закріплювати знання дітей про продукти харчування

Вікторина «Знавці національної кухні» (різдвяні страви)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива   гра «Знайди пару»

Мета: вправляти дітей у ходьбі, бігу врозтіч, ходьбі парами; учити діяти за сигналом вихователя.

Самостійні ігри дітей ______________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

Розглядання дитячих журналів  і книжок.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»

Тема тижня:  «Продукти харчування»

День тижня: П’ятниця

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Визначення  стану  погоди,  відмічання  погоди  в  календарі   природи

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Не помились»

Мета: закріпити відомості про назви молочних та м’ясних продуктів; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, кмітливість.

Досліди «Чому компот  солодкий, а бульйон —  солоний?

Мета: продовжити вчити знаходити рішення, розвивати зв’язне мовлення.

Рухлива   гра «Коровай»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять.

Ранкова   гімнастика.

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Віконечко в природу + малювання 

 

Тема:«Де живуть вітаміни?» М. «Малюнок із вати»

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття:Фізкультура № 38

Тема: «Навчати чергувати простий і дрібний крок».

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Екскурсія в природу. Тема: «На пошуки Сніговика» (екскурсія до водойми) 

 

Мета: показати дітям, що взимку річки, ставки вкриваються кригою.

Бесіда «Що роблять взимку риби»?

Мета: показати дітям, що під льодом живуть риби, рибалки прорубують ополонки; виховувати інтерес до природи.

Ігрова   задача –  Принесення овочів  із комори

Мета:___________________________________________________________________________________________

Обмін думками «Чи бувають продукти шкідливими?»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива   гра «Третій зайвий»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Рухлива   гра «Рибалки і рибки»

Мета:вправляти в умінні бігати врозтіч, не наштовхуючись од­не на одного; розвивати увагу, спритність, кмітливість.

*ПВР правила вуличного руху

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

Спостереження за паростками цибулі, визначення їхньої користі для організму людини

Дидактична гра «Що корисне, а що ні?»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Читання твору Н. Забіли «Про дівчинку, яка нічого не їла»

 Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра-дослід «Попелюшка» (діти сортують крупу, називають її)

Підсумкова бесі­да «Про смачну та здорову їжу»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розвага «Зимова казка»

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

1 Comments

  1. Щиродякую!!!!

    щиро дякую!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин