Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»
Тема тижня: «Продукти харчування»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Бесіда «Які продукти можуть зашкодити нашому організму» Мета: закріплювати знання дітей про негативний вплив деяких продуктів на організм. Дидактична гра «Продуктова крамниця» Мета: вправляти дітей у називанні відділів продуктової крамниці: «М’ясний», «Молочний»,«Хлібний» тощо. Сюжетна гра «Продуктова крамниця» Мета:Формувати навички володіння комунікативними вміннями: отримувати та обмінюватися інформацією, вислуховувати співрозмовника. Трудова діяльність: Г.п.п. – Формування культурно-гігієнічних навичок Народна рухлива гра «Іде, іде, дід» Мета:__________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Як ми святкували Новий рік у дитячому садку» (складання розповіді з власного досвіду) «Поділ слів на склади. Звуковий аналіз» П. «Домалюй корисні продукти»(половини) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Красуня-зима» Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Спостереження за станом ґрунту в ящику, призначеному для висаджування цибулі
Мета:_____________________________________________________________________________________________ Гра «Знайди стежку» Мета:_____________________________________________________________________________________________ Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через предмети, поставлені на відстані кроку один від одного; підлізання під шнуром, натягнутим між двома деревами на висоті 45–50 см Трудова діяльність – Колективна праця підмітання доріжок від снігу. Бесіда «Хліб усьому голова» Мета:закріплювати знання дітей про продукти харчування Рухлива гра:«Вільне місце» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Рухлива гра: «Стрибуни» Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність |
II половина дня | Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Ігрова ситуація «Смачного» Мета:____________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Здорова їжа» Мета: закріпити знання про корисну їжу; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Праця в природі – висаджування цибулі Мета:____________________________________________________________________________________________ Вечір казки «Читання вірша В. Слапчука «Не та каша» та казки братів Грімм «Горщик каші» СХД – Ліплення посуду з глини або солоного тіста Мета:_____________________________________________________________________________________________ Народний фольклор – пояснення народної мудрості «Мало каші з’їв» Рухлива гра «Коровай» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять.
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»
Тема тижня: «Продукти харчування»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:__________________________________________________________________________________________ Розповідь вихователя «Українські страви» Мета:__________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «До свого прапорця» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати спостережливість, кмітливість, швидку реакцію на сигнал. Дидактична гра «Хто що їсть» Мета: закріпити знання дітей про продукти харчування для людини й тварин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати позитивне ставлення до корисної їжі. Конструктивно – будівельні ігри Мета:__________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Г.п.п. – Виконання доручень чергових по підготовці до заняття. Ранкова гімнастика. |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Число і цифра 6. Циліндр». К. «Полиця для посуду» (будівельний матеріал) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття:У світі музики (за планом музичного керівника) |
Прогулянка |
Самостійна рухлива діяльність
Пошуково – дослідницька діяльність: Гра-роздум «Від чого я росту?» Мета: учити, обстежуючи себе, знаходити прояви впливу навколишнього середовища. Спостереження – за машиною, яка привозить продукти харчування в дитячий садок. Мета:формувати навички отримувати та обмінюватися інформацією. Трудова діяльність: доручення – допомога під час розвантаження продуктів. Мета:учити підтримувати доброзичливі взаємини, організовувати спільну діяльність. Ігри – естафети на санчатах Мета:__________________________________________________________________________________________ Рухива гра «Мишоловка» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; виховувати витримку, кмітливість, чесність. Рухлива гра «Рибалки» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Математична мозаїка. Гра «Теремок» Мета:__________________________________________________________________________________________ Вправа «Заштрихуй цифру 6» Мета:__________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Стрибуни» Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність Сюжетно-рольова гра «У їдальні» Мета:____________________________________________________________________________________________ Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ *ПВР – правила вуличного руху |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»
Тема тижня: «Продукти харчування»
День тижня: Середа | |
Ранок | Індивідуальна робота з ліплення __________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Розв’язання проблемних ситуацій: Мовленнєва гра «Із чим? Із чого?» Мета: вправляти дітей у відмінюванні назв продуктів; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення. Рухлива гра «Серсо» (кидання кілець на землі) Мета:___________________________________________________________________________________________ Розглядання малюнків із зображенням хлібобулочних виробів Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок ________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика. |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Харчування — основа життя». Л. Посуд для ляльок» (колективне декоративне ліплення) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття:Зростаємо дужими№ 37 Тема: «Навчати підстрибування до предмета». Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Спостереження за зимовим пейзажем
Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра-пантоміма «Посуд» Мета:___________________________________________________________________________________________ Ексурсія на кухню дитячого садка Мета:___________________________________________________________________________________________ Спостереження за роботою шеф-кухаря Мета:___________________________________________________________________________________________ Колективна праця: Розчищання доріжки від снігу Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Вільне місце» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?» Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість. |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Дидактична гра «Назви каші» Мета: закріпити назви круп, навчити дітей утворювати прикметники, що визначають назви каш; розвивати уважність, зосередженість. Господарчо – побутова праця – складання іграшок і атрибутів після гри в ігровому куточку Мета: формувати навички опанування продуктивної та конструктивної поведінки. Гра «Домалюй корисні продукти» (половинки) Мета:___________________________________________________________________________________________ Бюро добрих справ виготовлення книжечок «Корисні продукти» Мета:___________________________________________________________________________________________ Читання вірша М. Познанської «Кухар у дитячому садку» _______________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Третій зайвий» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) Мета: |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»
Тема тижня: «Продукти харчування»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Психогімнастика «Подарунок під ялинкою» Мета: розслаблення мязів обличчя особливо навколо очей. Бесіда-розповідь «Який вплив на здоров’я мають цибуля та часник» Мета: закріплювати знання дітей про користь деяких продуктів на організм. Дидактична гра «Корисне — шкідливе» Мета: закріпити поняття корисної та шкідливої для людини їжі; виховувати культуру харчування; учити пояснювати та доводити свою думку. Рухлива гра «Мороз і піч» Мета: удосконалювати навички бігу з ловінням; розвивати спритність, орієнтування у просторі. Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Г.п.п – Зрізання паростків цибулі до обіду |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Підгрупове заняття:Художня література + аплікація(А)
Тема: «Вивчення вірша М. Сингаївського «Гречана каша» А. «Прикрасимо посуд» Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики(за планом муз. керівника) Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Пішохідний перехід ______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________ Гра «Чарівні палички» Мета:___________________________________________________________________________________________ Зростаємо дужими: ігри стрибки в довжину з розбігу; підлізання під дугу грудьми вперед. Дидактична гра ««Як називається?» Мета: вчити утворювати іменники – назви назв м’яса: курятина, свинина Бесіда «На вершину зими» Мета: ознайомити дітей зі значенням слова «січень», із природними ознаками, характерними для цієї пори року; Рухлива гра «До свого прапорця» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати спостережливість, кмітливість, швидку реакцію на сигнал. Рухлива гра «Курочка і горошинки» Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання; розвивати спритність. |
II половина дня | Гімнастика пробудження, хвилинка – розбудинка
Художня праця – Виготовлення посуду з пап’є-маше Мета:___________________________________________________________________________________________ Розповідь-бесіда «Звідки до нас прийшли продукти» Мета: закріплювати знання дітей про продукти харчування Вікторина «Знавці національної кухні» (різдвяні страви) Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Знайди пару» Мета: вправляти дітей у ходьбі, бігу врозтіч, ходьбі парами; учити діяти за сигналом вихователя. Самостійні ігри дітей ______________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ Розглядання дитячих журналів і книжок. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»
Тема тижня: «Продукти харчування»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Індивідуальна робота____________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Не помились» Мета: закріпити відомості про назви молочних та м’ясних продуктів; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, кмітливість. Досліди «Чому компот солодкий, а бульйон — солоний? Мета: продовжити вчити знаходити рішення, розвивати зв’язне мовлення. Рухлива гра «Коровай» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять. Ранкова гімнастика. Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Віконечко в природу + малювання
Тема:«Де живуть вітаміни?» М. «Малюнок із вати» Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття:Фізкультура № 38 Тема: «Навчати чергувати простий і дрібний крок». Програмові завдання:_______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Екскурсія в природу. Тема: «На пошуки Сніговика» (екскурсія до водойми)
Мета: показати дітям, що взимку річки, ставки вкриваються кригою. Бесіда «Що роблять взимку риби»? Мета: показати дітям, що під льодом живуть риби, рибалки прорубують ополонки; виховувати інтерес до природи. Ігрова задача – Принесення овочів із комори Мета:___________________________________________________________________________________________ Обмін думками «Чи бувають продукти шкідливими?» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Третій зайвий» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Рухлива гра «Рибалки і рибки» Мета:вправляти в умінні бігати врозтіч, не наштовхуючись одне на одного; розвивати увагу, спритність, кмітливість. *ПВР – правила вуличного руху |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Спостереження за паростками цибулі, визначення їхньої користі для організму людини Дидактична гра «Що корисне, а що ні?» Мета:___________________________________________________________________________________________ Читання твору Н. Забіли «Про дівчинку, яка нічого не їла» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра-дослід «Попелюшка» (діти сортують крупу, називають її) Підсумкова бесіда «Про смачну та здорову їжу» Мета:___________________________________________________________________________________________ Розвага «Зимова казка»
|
Підпис вихователя ______________________________
Щиродякую!!!!