План для старшої групи на січень місяць
ІI тиждень «Народні свята та розваги»
Тема дня |
ПОНЕДІЛОК 1. Мова наша солов’їна, край наш веселковий. 2.Чарівні фарби і талановиті пальчики |
ВІВТОРОК 1.Математичний віночок 2. Будуємо, майструємо, . творимо |
СЕРЕДА 1.Любій малечі – про цікаві речі 2. Бережи себе та близьких |
|
|
||||
Р |
1.Індивідуальна робота «Складання сюжетної розповіді за картиною»
Мета:учити складати розповіді 2. Ознайомлення з творами народної музики Слухання обрядових пісень 3. Мовленнєва гра «Добрий Дід Мороз» Мета: вправляти дітей у добиранні прикметників і утворенні словосполучень «іменник + прикметник»; 4.Сюжетна гра «Зимові розваги» Мета: формувати правила курно-доцільної поведінки» 4.Ранкова гімнастика 5. Формування культурно – гігієнічних навичок. 6. Н.г. «Панас» |
1.Індивідуальна робота до теми дня.
2. Конструктивно – будівельні ігри Мета: учити реалізувати творчі здібності дітей 3. Бесіда «Веселе свято — Новий рік» Мета: Ознайомлювати з історією виникнення зимових свят 4. Д.г. «Годинник “Пори року”» Мета: закріпити знання про місяці, пори року, їх послідовність; розвивати зорову пам’ять,увагу. 5.Ранкова гімнастика. 6.Виконання доручень чергових по підготовці до заняття. 7.Рухлива гра «Підкидайі злови» (обома руками) |
1.Індивідуальна робота з ліплення.
2.Розповідь-бесіда «Різдвяні свята» Мета:розширювати знання дітей про народні свята, звичаї та обряди українського народу. 3.Розвязання проблемної ситуації «Куди йде Дід Мороз після свята?» 4.Д.г «Що може подарувати зима?» Мета:сприяти розвитку в дітей уяви, творчості, фантазії; розвивати позитивне ставлення до зими. 5. Ранкова гімнастика. 6.Виховання культурно – гігієнічних навичок. 7.Рухлива гра. «Зроби фігуру» |
|
Заняття | I. Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
«Зимові розваги» (складання розповіді з власного досвіду) «Звук [а], буква А а» П. Малювання ялинки за клітинками II.Малювання «Ялиночка» (малювання по солі або посипання сіллю) |
«Числа від 1 до 5. Порядкова і кількісна лічба» К «Гірлянда» (з паперу)
|
«Народні свята і традиції»
Л. «Дід Мороз і Снігуронька» (ліплення в парах) Фізкультура № 35 Тема: «Навчати заплигування на кубик». |
|
П
Р О Г У Л Я Н К А
|
1. Спостереження за візерунками на склі.
(Досліди з морозом) Мета: розвивати вміння встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; 2.Гра «Лічба ланцюжком» 3.Фізкультура на свіжому повітрі: метання сніжок у вертикальну ціль із відстані 3 м; ходьба з предметом у руках по гімнастичній лаві. 4.Колективна праця – збирання опалих гілочок 5. Р.г.«Хто далі кине?» (удосконалювати вміння метати сніжки на дальність) «Сміливіше вперед» (учити орієнтуватися в просторі) |
1. Самостійна рухлива діяльність
Мета:Розвивати потребу у щоденній руховій діяльності; 2. Пошуково-дослідницька діяльність «Досліди з вітром» — визначення його напрямку 3.Обрядова гра «Водіння кози» 4.Екологічна гра «Природні ресурси» Мета:Формувати в дітей уявлення про природні ресурси. Уточнити відомості про важливість природних ресурсів для економічної діяльності й життя взагалі. 5.Р. г. «Дістань сніжинку» (удосконалювати навички стрибання вгору поштовхом обох ніг;) «Прокоти сніжну кулю» (виховувати уважність і розвивати окомір) |
1.Спостереження за зимовими змінами в природі
Мета: розвивати спостережливість 2.Колективна праця – посипання піском доріжок, що ведуть на ігровий майданчик 3. Дітям про професії дорослих .Гра «Хто ким працює» Мета: На прикладі казкових героїв закріпити й розширити уявлення про професії. 4.Д.г.« «Поміркуй і поясни» Мета: закріпити знання дітей про пори року; 5.Сюжетна гра «Зимові розваги» Мета: формувати правила курно-доцільної поведінки» 6.Р. г. «Хто далі кине» (удосконалювати вміння метати сніжки на дальність) «Квачі парами» (удосконалювати навички бігу; розвивати спритність). *ПВР |
|
ІІ
П О Л О В И Н А
Д Н Я |
1. Гімнастика пробудження.
2. Бесіда «Веселе свято — Новий рік» Мета: Ознайомлювати з історією виникнення зимових свят 3.СХД.«Морозні візерунки» (ниткопис) 4. Читання вірша Л. Глібова «Зимова пісенька» 5.Народний фольклор «Пояснення народних прикмет про зиму» Мета: розширювати знання дітей про народні прикмети 6. Р. г. «Мороз і піч» Мета: розвивати спритність |
1. Гімнастика пробудження.
2.Спостереження за вітром (чому він узимку колючий). 3. Читання оповідання В. Сухомлинського «Ласкавий вітер і холодний вітрюга». 4. Настільна гра «Лото» 5. Розвиваюча гра «Головоломка» Мета: розвивати мислення 6. Р. г. «Влуч сніжкою» (розвивати силу кидка, спритність, окомір) *ПВР – правила вуличного руху
|
||
1. Гімнастика пробудження.
2. Творча гра «Поміркуй і поясни» 3.Читання оповідання К. Ушинського «Чотири бажання» та словацької народної казки «Дванадцять місяців» 4. Вечір загадок і відгадок (загадки про новорічні свята) 5.Настільні ігри 6.Р. г. «Морозе,морозе!» (удосконалювати навички бігу; виховувати витримку, сміливість, кмітливість) |