Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»
День тижня: Понеділок | |
Ранок |
Бесіда «Порівняльна характеристика дорослого і дитини»
Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Стрічка щедрості» Мета: закріпити розуміння поняття «бути щедрим»; розвивати зв’язне мовлення, чуйність. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Народна рухлива гра______________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Смішний випадок із власного життя» (складання розповіді з власного досвіду) «Звук [і], буква І і». П. Штрихування за напрямком. Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Я роблю зарядку»(сюжетне малювання) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Пошуково-дослідницька діяльність (обстежити майданчик і поспостерігати, де більше помітно, як тане сніг: під деревами чи на відкритих ділянках? Чому так відбувається?)
Творча словесна гра Мета: придумати грайливі слова-рими до слова «бурулька» (цокотулька, манюнька, льодулька, веселунька тощо). Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки у висоту з розбігу; лазіння по гімнастичній стінці Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: закріпити вміння дітей лазити по драбинці «веселка». Рухлива гра «Хто більше?» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Рухлива гра «Сміливіше вперед» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; виховувати витримку, швидку реакцію на сигнал; Трудова діяльність: (праця в природі) Підмітання доріжок до ігрового майданчика Мета: виховувати працелюбність |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Гра «Склади картинку» Мета: закріпити вміння дітей складати ціле з частин Сюжетно-рольова гра «Перукарня» Мета: розвивати інтерес і повагу до професії перукаря; ознайомлювати з правилами поведінки в перукарні Художня праця «Пташки на галявині» (природний матеріал) Мета: вчити дітей із природних матеріалів(шишка, піря, пластилін гілочки) створювати образ птаха. Концерти ( спів пісень і танці під магнітофон). Мета:___________________________________________________________________________________________ Народний фольклор (вивчення приказок та прислів’їв «Весна красна квітами, а осінь — пирогами», «Горобець малий, та вмілий»). Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Не давай м’яч ведучому» Мета: удосконалювати навички кидання й ловіння м’яча обома руками; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»
День тижня: Вівторок | |
Ранок |
Бесіда «Яке значення мають очі». Мета:___________________________________________________________________________________________
Гімнастика для очей Дидактична гра «Квадрат і його друзі» Мета: закріплювати назви геометричних фігур та їх ознаки. Конструктивно – будівельні ігри «Магазин іграшок»(конструктор «Лего»), «Бібліотека»(кубики) Рухлива гра «Слухай сигнал»
Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття. __________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Число і цифра 8. Лічба предметів» К. «Пташка» (оригамі) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Індивідуальна робота з економічного виховання «Кишенькові гроші»
Мета: закріпити уміння рахувати, прораховувати свої дії. Спостереження за весняними змінами в природі Мета: закріплювати знання дітей про весняні зміни в природі, значення сонця, тепла для пробудження природи, росту рослин. Мовленнєва гра «Яке моє обличчя?» Мета: вправляти дітей у побудові словосполучень із дібраними прикметниками; розвивати увагу, спостережливість. Читання казки «Чому сонечко інколи не світить?» Мета: закріплювати знання дітей про зміни, викликані підвищенням активності сонця Рухлива гра «Снайпери» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: (доручення,) Підсипання насіння в годівничку Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Розвиваючі ігри ( ребуси, головоломки, кросворди)_______________________________________________
Читання вірша К. Перелісної «Сестрички» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Що змінилося? Мета: закріпити з дітьми кількісну та порядкову лічбу Гра-роздум «Моє майбутнє» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Бережи предмет» Мета: виховувати спостережливість, кмітливість і швидку реакцію. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»
День тижня: Середа | |
Ранок |
Бесіда «Мій настрій»
Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Запрошення в гості» Мета: закріпити вміння дітей правильно запрошувати та приймати гостей; закріпити знання правил поведінки в гостях, правил гостьового етикету; виховувати чемність, увічливість. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Не давай м’яч ведучому» Мета: удосконалювати навички кидання й ловіння м’яча обома руками; розвивати спритність. Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. ________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Я і мої права» Л. «Картина для моєїкімнати» (рельєфне ліплення на глиняній пластині) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 53 Тема: «Навчати кидків м’яча у кошик обома руками знизу». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Пошуково-дослідницька діяльність (Досліди з повітрям)
Мета: _____________________________________________________________________________________________ Творча гра-медитація «Я маленьке сонечко» Мета: _____________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: вправляти дітей в утриманні рівноваги, ходьбі по колоді. Дидактична гра «Ким бути?» Мета: на основі знань про зміст і особливості праці дорослих, які виробляють речі та предмети повсякденного користування, навчати оцінювати її результати; Рухлива гра «Хто більше? Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: (доручення) посипати доріжки жовтеньким піском з іграшкових відерець. Мета:___________________________________________________________________________________________
|
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання віршів В. Ладижця «Хитрий зуб» та М. Стельмаха «Чому в зайця не болять зуби» Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Перукарня» Мета: допомагати дітям створювати ігрові об’єднання на основі спільного інтересу та погодженого виконання рольових дій перукаря, манікюрниці, клієнта; Гра «Мої долоньки» (малювання долоньками) Мета:___________________________________________________________________________________________ СХД «Що я можу зробити своїми руками» (різний матеріал) Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Зроби фігуру» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку. Бюро добрих справ( створення вітальних листівок) _________________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»
День тижня: Четвер | |
Ранок |
Психогімнастика «Насос і м’яч»
Мета: розслабити максимальну кількість м’язів тіла Бесіда «Твоє тіло» Мета: виховувати дбайливе ставлення до свого організму. Рухлива гра «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі. Дидактична гра «Не сумуй» Мета: навчати дітей за виразом обличчя визначати настрій людини; формувати уміння співчувати тому, хто цього потребує, а також поліпшувати настрій. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А)
Тема: «Обговорення вірша Г. Могильницької «Бабусина радість» А «Таріль» Програмові завдання:____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка |
Піший перехід до парку
Мета: вчити дітей спостерігати весняну природу: розглядати і описувати пролісок безпосередньо в умовах природи; визначати у спостережуваному істотне, , розширювати уявлення і знання дітей про перші квіти, про їх значення в нашому житті; Спостереження в природі «Слухаємо звуки весни» Мета: формувати бажання берегти природу Мовленнєва гра «Передай слово» Мета: закріпити в дітей уміння чітко промовляти слова; розвивати уважність та слухове сприйняття. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): кидання м’яча обома руками від грудей; стрибки з місця через «струмок» завширшки 70см Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета: вчити дітей метати в ціль лівою та правою рукою. Рухлива гра «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання опалих гілочок та сміття на ігровому майданчику Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Розглядання дитячих журналів і книжок. Читання вірша О. Висотської «Ми умієм чисто митись» Мета:___________________________________________________________________________________________ Гра «Домалюй портрет» Мета:___________________________________________________________________________________________ Вправа на розв’язування прикладів «Хто побудував цей дім» Мета: закріплювати знання про те, що кількість предметів не залежить від їх розміру, форми та кольору. Вікторина «Імена казкових героїв» Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Сміливіше вперед» Мета: учити орієнтуватися в просторі. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»
Тема тижня: «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок |
Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи.
__________________________________________________________________________________________________ Бесіда-розповідь «Види спорту» Мета: розширювати знання дітей про різні види спорту Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Зроби фігуру» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку. Ранкова гімнастика Трудова діяльність: (колективна праця ) – прибирання в ігровому куточку ________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Імена та народні свята» М. «Куманець» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 54 Тема: «Навчати підйому на руках по канату». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка |
Піший перехід до спортивного майданчика
Мета: _____________________________________________________________________________________________ Спостереження за погодними умовами Мета: _____________________________________________________________________________________________ Дидактично-рухлива гра «Відгадай, хто це» Мета: вправляти дітей в умінні за ознакою впізнавати об’єкт та імітувати його рухи; розвивати логічне мислення, пам’ять. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра «Снайпери» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: (доручення) Збирання сміття на спортивному майданчику Мета:___________________________________________________________________________________________ |
II половина дня |
Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання твору Г. Бойка «Вереда» Мета:___________________________________________________________________________________________ Творча гра «Спорт — це життя» Мета: розширювати знання про різні види спорту, виховувати бажання займатися спортом, бути міцним та здоровим. Гра «Прикрась килим»(геометричні фігури) Мета:___________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Перукарня Фея» Мета: привчати справедливо оцінювати поведінку своїх ровесників; учити вимогливо ставитися до себе та самостійно розвивати сюжет гри; погоджувати тему; розподіляти ролі. Рухлива гра «Не давай м’яч ведучому Мета: удосконалювати навички кидання й ловіння м’яча обома руками; розвивати спритність. Попередження дитячого травматизму «Виклик служби порятунку» Мета: закріплювати знання про номери служб порятунку, знання домашньої адреси |
Підпис вихователя ______________________________