План на березень за темою «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь» 3 тиждень для старшої групи (Програма “Дитина”) Залишити коментар

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»

День тижня: Понеділок

Ранок

Бесіда «Порівняльна характеристика дорослого  і дитини» 

 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Стрічка щедрості»

Мета: закріпити розуміння поняття «бути щедрим»; розвивати зв’язне мовлення, чуйність.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народна рухлива гра______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П) 

 

 

Тема: «Смішний випадок із власного життя» (складання розповіді з власного досвіду)

«Звук [і], буква І і». П. Штрихування за напрямком.

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Я роблю зарядку»(сюжетне малювання)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Пошуково-дослідницька діяльність (обстежити майданчик і поспостері­гати, де більше помітно, як тане сніг: під деревами чи на відкритих ділянках? Чому так відбувається?) 

 

 

Творча словесна гра

Мета: придумати грайливі слова-рими до слова «бурулька» (цокотулька, манюнька, льодулька, веселунька тощо).

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки у висоту з розбігу; лазіння по гімнастичній стінці

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: закріпити вміння дітей лазити по драбинці «веселка».

Рухлива гра «Хто більше?»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Рухлива гра «Сміливіше вперед»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; виховувати витримку, швидку реакцію на сигнал;

Трудова діяльність: (праця в природі) Підмітання доріжок до ігрового майданчика

Мета: виховувати працелюбність

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

Гра «Склади картинку»

Мета: закріпити вміння дітей складати ціле з частин

Сюжетно-рольова гра «Перукарня»

Мета: розвивати інтерес і повагу до професії перукаря; озна­йомлювати з правилами поведінки в перукарні

Художня праця «Пташки на галявині» (природний матеріал)

Мета: вчити дітей із природних матеріалів(шишка, піря, пластилін гілочки) створювати образ птаха.

Концерти ( спів  пісень  і  танці  під   магнітофон).

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народний фольклор (вивчення приказок та прислів’їв «Весна красна квітами, а осінь — пирогами»,

«Горобець малий, та вмілий»).

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Не давай м’яч ведучому»

Мета: удосконалювати навички кидання й ловіння м’яча обома руками; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»

День тижня: Вівторок

Ранок

Бесіда «Яке значення мають очі». Мета:___________________________________________________________________________________________ 

 

 

Гімнастика для очей

Дидактична гра «Квадрат і його друзі»

Мета: закріплювати назви геометричних фігур та їх ознаки.

Конструктивно – будівельні  ігри «Магазин іграшок»(конструктор «Лего»), «Бібліотека»(кубики)

Рухлива гра «Слухай сигнал»

 

 

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

__________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К) 

 

 

Тема: «Число і цифра 8. Лічба предметів» К. «Пташка» (оригамі)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Індивідуальна робота з економічного виховання «Кишенькові гроші» 

 

 

Мета: закріпити уміння рахувати, прораховувати свої дії.

Спостереження за весняними змінами в природі

Мета: закріплювати знання дітей про весняні зміни в природі, значення сонця, тепла для пробудження природи, росту рослин.

Мовленнєва гра «Яке моє обличчя?»

 Мета: вправляти дітей у побудові словосполучень із дібраними прикметниками; розвивати увагу, спостережливість.

Читання казки «Чому сонечко інколи не світить?»

Мета: закріплювати знання дітей про зміни, викликані підвищенням активності сон­ця

Рухлива гра «Снайпери»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: (доручення,) Підсипання насіння в годівничку

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

Розвиваючі  ігри  ( ребуси,  головоломки,  кросворди)_______________________________________________

 

 

 

Читання вірша К. Перелісної «Сестрички»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Що змінилося?

Мета: закріпити з дітьми кількісну та порядкову лічбу

Гра-роздум «Моє майбутнє»                 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Бережи предмет»

Мета: виховувати спостережливість, кмітливість і швидку реакцію.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»

День тижня: Середа

Ранок

Бесіда «Мій настрій» 

 

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Запрошення в гості»

Мета: закріпити вміння дітей правильно запрошувати та приймати гостей; закріпити знання правил поведінки в гостях, правил гостьового етикету; виховувати чемність, увічливість.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Не давай м’яч ведучому»

Мета: удосконалювати навички кидання й ловіння м’яча обома руками; розвивати спритність.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л) 

 

 

Тема: «Я і мої права» Л. «Картина для моєїкімнати» (рельєфне ліплення на глиняній пластині)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 53

Тема:  «Навчати кидків м’яча у кошик обома руками знизу».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Пошуково-дослідницька діяльність (Досліди з повітрям) 

 

 

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Творча гра-медитація «Я маленьке сонечко»

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: вправляти дітей в утриманні рівноваги, ходьбі по колоді.

Дидактична гра «Ким бути?»

Мета: на основі знань про зміст і особливості праці дорослих, які виробляють речі та предмети повсякденного користування, навчати оцінювати її результати;

Рухлива гра «Хто більше?

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: (доручення) посипати доріжки жовтеньким піс­ком з іграшкових відерець.

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

Читання віршів В. Ладижця «Хитрий зуб» та М. Стельмаха «Чому в зайця не болять зуби»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Перукарня»

Мета: допомагати дітям створювати ігрові об’єднання на основі спільного інтересу та пого­дженого виконання рольових дій перукаря, манікюрниці, клієн­та;

Гра «Мої долоньки» (малювання долоньками)

Мета:___________________________________________________________________________________________

СХД «Що я можу зробити своїми руками» (різний матеріал)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Зроби фігуру»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку.

Бюро добрих справ( створення вітальних листівок)

_________________________________________________________________________________________________

 

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»

День тижня: Четвер

Ранок

Психогімнастика «Насос і м’яч» 

 

 

Мета: розслабити максимальну кількість м’язів тіла

Бесіда «Твоє тіло»

Мета: виховувати дбайливе ставлення до свого організму.

Рухлива гра «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Дидактична гра «Не сумуй»

Мета: навчати дітей за виразом обличчя визначати настрій людини; формувати уміння співчувати тому, хто цього потребує, а також поліпшувати настрій.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А) 

 

 

Тема: «Обговорення вірша Г. Могильницької «Бабусина радість» А «Таріль»

Програмові завдання:____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до парку 

 

 

Мета: вчити дітей спостерігати весняну природу: розглядати і описувати пролісок безпосередньо в умовах природи; визначати у спостережуваному істотне, , розширювати уявлення і знання дітей про перші квіти, про їх значення в нашому житті;

Спостереження в природі «Слухаємо звуки весни»

Мета: формувати ба­жання берегти природу

Мовленнєва гра «Передай слово»

Мета: закріпити в дітей уміння чітко промовляти слова; розвивати уважність та слухове

сприйняття.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): кидання м’яча обома руками від грудей; стрибки з місця через «струмок» завширшки 70см

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета: вчити дітей метати в ціль лівою та правою рукою.

Рухлива гра «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію.

Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання опалих гілочок та сміття на ігровому майданчику

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

Розглядання дитячих журналів  і книжок.

Читання вірша О. Висотської «Ми умієм чисто митись»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Домалюй портрет»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Вправа на розв’язування прикладів «Хто побудував цей дім»

Мета: закріплювати знання про те, що кількість предметів не залежить від їх розміру, форми та кольору.

Вікторина «Імена казкових героїв»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Сміливіше вперед»

Мета: учити орієнтуватися в просторі.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

Тема блоку: «Пізнай себе – пізнаєш інших»

Тема тижня:  «У люстерко подивлюсь — сам собі я усміхнусь»

День тижня: П’ятниця

Ранок

Визначення  стану  погоди,  відмічання  погоди  в  календарі   природи. 

 

 

__________________________________________________________________________________________________

Бесіда-розповідь «Види спорту»

Мета: розширювати знання дітей про різні види спорту

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Зроби фігуру»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: (колективна праця ) – прибирання в ігровому куточку ________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання 

 

 

Тема: «Імена та народні свята» М. «Куманець»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 54

Тема: «Навчати підйому на руках по канату».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Піший перехід до спортивного майданчика 

 

 

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Спостереження за погодними умовами

Мета: _____________________________________________________________________________________________

Дидактично-рухлива гра «Відгадай, хто це»

Мета: вправляти дітей в умінні за ознакою впізнавати об’єкт та імітувати його рухи; розвивати логічне мислення, пам’ять.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра «Снайпери»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: (доручення) Збирання сміття на спортивному майданчику

Мета:___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

Читання твору Г. Бойка «Вереда»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Творча гра «Спорт — це життя»

Мета: розширювати знання про різні види спорту, виховувати бажання займатися спортом, бути міцним та здоровим.

Гра «Прикрась килим»(геометричні фігури)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Перукарня Фея»

Мета: привчати справедливо оцінювати поведінку своїх ровесників; учити вимогливо ставитися до себе та самостійно розвивати сюжет гри; погоджувати тему; розподіляти ролі.

Рухлива гра «Не давай м’яч ведучому

Мета: удосконалювати навички кидання й ловіння м’яча обома руками; розвивати спритність.

Попередження дитячого травматизму «Виклик служби порятунку»

Мета: закріплювати знання про номери служб порятунку, знання домашньої адреси

 

Підпис вихователя ______________________________

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин