План на лютий 4 тиждень за темою “Т.Г. Шевченко – великий поет України” для старшої групи (Програма “Дитина”)
Тема блоку: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
Тема тижня: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
День тижня: Понеділок | |
Ранок | Дидактична гра «Назви одним словом»Мета: вправляти дітей в узагальненні груп об’єктів, у вмінні класифікувати їх за певними ознаками; Сюжетно-рольова гра «До бабусі в гості» Мета: розвивати кмітливість, зосередженість. Ознайомлення з творами музики: слухання пісні «Реве та стогне Дніпр Широкий» Мета: розвивати бажання слухати пісні на слова великого поета Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Народна рухлива гра____________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Свято Стрітення» (складання розповіді з власного досвіду про враження від свята. Поділ слів на склади. Читання прямих складів» П. Штрихування
Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Снігова королева» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Спостереження за ґрунтом
Мета: розвивати спостережливість, зв’язне мовлення Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки з ноги на ногу з просуванням уперед; підлізання під дугу грудьми вперед Гра «Веселі зайченята» (порядкова лічба) Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Зроби фігуру» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку. Індивідуальна робота Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Коровай» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять. Мовленнєва гра «Упіймай слово» Мета: закріпити вміння дітей виокремлювати на слух слова із заданим звуком; повідомляти про розміщення звука у слові; розвивати зосередженість, уважність. Трудова діяльність: Чищення верхнього одягу та обмітання взуття від снігу |
II половина дня | Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Розглядання репродукцій картин Т.Г. Шевченка «Берег Дніпра», «Селянська родина» Мета:виховувати патріотичні почуття любов до рідної України СХД – «Я намалюю вірш» (за творами Т. Г. Шевченка) Мета:___________________________________________________________________________________________ Народний фольклор ( вивчення заклички «Сонечко-сонечко») Рухлива гра: «Ми веселі діти» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; Дослід-спостереження «Чому крапає вода з одного боку даху, а з іншого — ні?» Мета: виховувати інтерес до природи, природних явищ. Концерти ( спів пісень і танці під магнітофон ). |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
Тема тижня: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
День тижня: Вівторок | |
Ранок | Розповідь-бесіда «Відомі люди України»
Мета: виховувати прагнення більше дізнатися про своїх видатних співвітчизників Дидактична гра «Народознавче лото» Мета: закріпити в дітей знання назв українського посуду та його призначення; розвивати уважність, кмітливість; виховувати інтерес до українського побуту. Рухлива гра: «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. Конструктивно – будівельні ігри__________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття. __________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Зимонько, прощавай» (підсумкове) К. «Мій оберіг» (різний матеріал) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка | Спостереження за відлигою
Мета: ознайомлювати з природними процесами, що відбуваються взимку Відгадування загадки про бурульку Мета: формувати в дітей поняття про бурульку, її утворення, властивості; Творче завдання «Весну закликаємо» Мета: вчити дітей викладати на снігу сонечко з промінцями. Індивідуальна робота з економічного виховання Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Квачі парами» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Трудова діяльність: Посипання доріжок піском Мета:___________________________________________________________________________________________
|
II половина дня | Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Логічна гра «Що зайве?» Мета:__________________________________________________________________________________________ У куточку книги: знайомство з портретом Т. Шевченка та його ілюстраціями. Мета:__________________________________________________________________________________________ Гра-міркування «Що означають кольори нашого прапора?» Мета:__________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Третій зайвий» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Розвиваючі ігри ( ребуси, головоломки, кросворди)_______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
Тема тижня: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
День тижня: Середа | |
Ранок | Бесіда «Традиції українського народу»
Мета: Ознайомлювати дітей із культурою свого народу, викликати бажання знати про минуле, підтримувати родинно-побутові традиції та звичаї. Дидактична гра: «Обереги» Мета: закріпити в дітей знання символічного значення предметів-оберегів в українській культурі; виховувати любов і повагу до фольклорних символів. Рухлива гра: «Піжмурки» Мета: виховувати уважність, спостережливість, орієнтування у просторі. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. ________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Т. Г. Шевченко — великий поет України Л. «Ходить сон коло вікон» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 47 Тема: «Навчати перелізання з похилої дошки на гімнастичну стінку». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Спостереження за сонцем
Мета: сформувати в дітей поняття про положення сонця на небі; розвивати вміння визначати стан погоди, Ігрова ситуація «Зустрічаємо гостей із хлібом-сіллю» Мета: Виховувати інтерес до українських звичаїв; викликати глибокі почуття любові до своєї Батьківщини. Рухлива гра: «Вільне місце» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Самостійна рухова діяльність Мета:Учити об’єднуватися за інтересами, пов’язаними з фізичним розвитком; Дидактична вправа «Розкажи про погоду» Мета: вправляти дітей в умінні складати описові розповіді про стан погоди, розвивати зв’язне мовлення. Трудова діяльність: Прочищання рівчаків на майданчику, щоб швидше сходила тала вода |
II половина дня | Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша Т. Шевченка «Тече вода з-під явора…» Мета: розвивати інтерес до поезії бажання слухати Гра «Домалюй рушник (сорочку)» Мета:___________________________________________________________________________________________ СХД – «Квіти для віночка» Мета: закріпити вміння виготовляти штучні квіти Рухлива гра: «Зроби фігуру» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати почуття рівноваги, витримку. Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Бюро добрих справ( створення вітальних листівок) _________________________________________________________________________________________________
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
Тема тижня: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
День тижня: Четвер | |
Ранок | Психогімнастика________________________________________________________________________________
Мета:___________________________________________________________________________________________ Обговорення виставки «Вишиванки моєї бабусі» Мета: збагачувати мовлення новими поняттями народознавчого характеру; Мовленнєва гра: «Розкажи про погоду» Мета: вправляти дітей у складанні описових розповідей про погоду; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, спостережливість. Рухлива гра: «Ми веселі діти» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Культура поведінки за столом під час сніданку __________________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Художня література + малювання(М)
Тема: «Вивчення вірша Т. Шевченка «Встала весна» М. «Встала весна» (малювання за віршем Т. Шевченка) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка | Піший перехід до парку
Мета:___________________________________________________________________________________________ Спостереження за явищами природи Мета: закріпити знання про особливості останнього місяця зими Гра-роздум «Де найкраще нам жити?» Мета: учити складати описи та порівняння, розповіді з власного досвіду. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): підлізання в напівприсіді під шнур, натягнутий на висоті 45–50 см Мовленнєва гра: «Добери риму» Мета: вправляти в римуванні слів, у тому числі імен; розвивати фантазію, уяву, творчість. Рухлива гра: «Совонька» Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість, кмітливість і швидку реакцію на сигнал. Трудова діяльність: Розпушування талого снігу на майданчику для швидшого танення Мета: виховувати працелюбність, любов до природи |
II половина дня | Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Читання вірша Т. Шевченка «Дивлюся, аж світає» Мета: розвивати інтерес до поезії бажання слухати Гра «Весна наближається» Мета: вчити дітей домальовувати пейзаж Гра «Будь уважним» Мета: закріпити вміння у дітей співвідносити кількість предметів і цифр Рухлива гра: «Слухай сигнал» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію. Розглядання дитячих журналів і книжок. ___________________________________________________________________________________________________ Підготовка до сюжетних ігор(виготовлення атрибутів)
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
Тема тижня: «Т. Г. Шевченко — великий поет України»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок | Дидактична гра: «Знайди малюнок до твору»
Мета: закріпити знання дітей про твори Т. Шевченка; прищеплювати любов до української поезії; розвивати естетичний смак. Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи. __________________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Коровай» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і пам’ять. Індивідуальна робота____________________________________________________________________________ Мета:___________________________________________________________________________________________ Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. ________________________________________________________________________________________________
|
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Описи природи у творах Т. Шевченка» А.«Земля прокидається» (аплікація за віршем Т.Шевченка «Дивлюся, аж світає») Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 48 Тема: «Навчати перелізання через гімнастичну лаву». Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Спостереження за снігоочисною машиною
Мета:___________________________________________________________________________________________ Дидактична гра «Знайди портрет» (Т.Г. Шевченко, Леся Українка, І. Франко та ін.) Мета: виховувати прагнення більше дізнатися про своїх видатних співвітчизників Трудова діяльність: Розчищання тротуару від снігу __________________________________________________________________________________________________ Сюжетно-рольова гра «Сім’я» Мета: формувати вміння творчо розвивати хід гри, показувати взаємовідносини в грі, вчити допомагати один одному; виховувати інтерес до гри. Рухлива гра: «Квачі парами» Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність. Гра-забава «Загони крижинку» Мета: розвивати спритність, швидкість реакції. |
II половина дня | Гімнастика пробудження__________________________________________________________________________
Гра «Слідопити» (геометричні фігури) Мета:___________________________________________________________________________________________ Рухлива гра: «Піжмурки» Мета: виховувати уважність, спостережливість, орієнтування у просторі. Екологічна вікторина «Що?Де?Коли?» __________________________________________________________________________________________________ Трудова діяльність: Колективна праця – прибирання в національному куточку __________________________________________________________________________________________________ Розвага «Шевченківські вечорниці»
|
Підпис вихователя ______________________________