План на лютий (старша група) 3 тиждень “Птахи” Залишити коментар

План на лютий (старша група) 3 тиждень “Птахи”

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня: «Птахи»

День тижня: Понеділок

Ранок

Розповідь-бесіда «Пернаті наші друзі» 

 

 

 

Мета:_____________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Пташина їдальня»

Мета:_____________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Рослини, звірі, птахи»

Мета: закріпити знання дітей про рослини, звірів і птахів; учити групувати предмети за певними ознаками; розвивати логічне мислення.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Народна рухлива гра____________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика                                    

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)Тема:«Пташине гніздечко» (придумування закінчення до розповіді вихователя). Звук [м], буква М м»

П. «Домалюй пташку»

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Синички та горобці» (сюжетне малювання)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за поведінкою синиці 

 

 

 

Мета:_____________________________________________________________________________________

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): стрибки в довжину з розбігу; пролізання в обруч лівим/правим боком

Трудова діяльність: Підсипання корму в годівничку

Мета:_____________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Птахи і зозуля»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Рухлива гра: «Горобці-стрибунці»

Мета: удосконалювати навички стрибків у довжину з місця;

Бесіда ____________________________________________________________________________________________

Мета: ____________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота

Мета: розвивати рухи.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Гра «Допоможи гномам»

Мета:_____________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Вільне місце»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: Складання іграшок і атрибутів після гри в ігровому куточку та на майданчику

Мета:_____________________________________________________________________________________

Концерти ( спів  пісень  і  танці  під   магнітофон ).

Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки___________________________________________________

Мета: ____________________________________________________________________________________________

Самостійні ігри дітей _______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Птахи»

День тижня: Вівторок
Ранок Логічна гра «Спільне — відмінне» (свійські й зимуючі птахи) 

 

 

 

Мета: спонукати малят вдаватися до асоціативних зв’язків, розмірковувати, робити припущення.

Бесіда «Зима й звірята»

Мета: дати знання про проблеми в житті зимуючих птахів нашої місцевості, в холодну пору року.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Не боюсь»

Мета: удосконалювати навички стрибків на місці; розвивати спритність.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

__________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К) 

 

 

 

Тема: «Число і цифра 7. Орієнтування у часі» К. Тема: «Годівничка» (покидьковий матеріал)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Самостійна  рухлива   діяльність 

 

 

 

Спостереження за голубами

Мета: учити визначати стан погоди за поведінкою птахів; роз­вивати спостережливість,

Гра «Веселий павучок» (пряма і зворотна лічба)

Мета: закріплювати навички кількісної, прямої та зворотної порядкової лічби.

Сюжетно-рольова гра «У лісництві»

Мета: закріплювати знання про обов’язки лісника взимку, вчи­ти самостійно розподіляти ролі (насипати корм в годів­ниці, підгорнути сніг до стовбурів дерев, розчистити стежинки).

Рухлива гра: «Снігурі та кіт»

Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах та стрибків у глибину; розвивати спритність.

Ігри-забави «Гра в сніжки», «Метання сніжків у ціль»

Трудова діяльність:Посипання піском обмерзлих доріжок

II половина дня Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Читання вірша А. Висоцького «Голуби»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Розмова птахів»

Мета: уточнити знання дітей про сезонні особливості життя птахів; розвивати діалогічне мовлення, уміння висловлювати свою думку.

Моделювання з лічильних паличок «Годівничка»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Птахи в клітці»

Мета: удосконалювати навички підлізання та стрибків на обох ногах; розвивати спритність.

Настільні ігри____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Птахи»

День тижня: Середа

Ранок

Розглядання малюнка «Сидить сорока-білобока» 

 

 

 

Мета: закріпити вміння дітей повно та чітко описувати птахів;

Бесіда-розповідь «Користь людям від птахів»

Мета: розвивати інтерес до природи.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Совонька»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість, кмітливість і швидку реакцію на сигнал.

Дидактична гра «Зимуючі птахи»

Мета: закріпити знання про зимуючих і перелітних пташок (де живуть, чим харчуються);

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л) 

 

 

 

Тема: «Наші друзі птахи» Л. Тема: «Пташки в годівниці» (колективне ліплення)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 45

Тема: «Навчати розмикання та змикання у шерензі».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за горобцями на майданчику 

 

 

 

Мета: вчити дітей робити самостійно висновки під час прогулянки про те, що птахам слід допомагати, годувати їх.

Гра-роздум «Чому взимку необхідно підгодовувати птахів?»

Мета: виховувати бажання допомагати зимуючим птахам пережити зиму.

Сюжетно-рольова гра «Пташина їдальня»

Мета:_____________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота_______________________________________________________________________________

Мета: вчити дітей підлазити під шнур лівим та правим боком.

Рухлива гра: «Птахи і зозуля»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: Розчищання доріжок від снігу

Мета: виховувати працелюбність

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Читання вірша А. Висоцького «Синичці»

Мета: поглиблювати знання дітей про спосіб життя синиць.

Гра «Де чиє гніздечко?» (лабіринт)

Мета: розвивати логічне мислення

Рухлива гра: «Горобці і білий котик»

Мета:_____________________________________________________________________________________________

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька) _____________________

__________________________________________________________________________________________________

Вечір загадок і відгадок_____________________________________________________________________________

Мета:____________________________________________________________________________________________

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Птахи»

День тижня: Четвер

Ранок

Бесіда «Чому не чути співу птахів» 

 

 

 

Мета: уточнити знання дітей про сезонні особливості життя птахів

Творча гра «Розмова птахів»

Мета: розвивати діалогічне мовлення, уміння висловлювати свою думку.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні; виховувати уважність і швидку реакцію.

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А) 

 

 

 

Тема: «Переказ оповідання З. Друся «Де ночують  птахи взимку?»А. «Казковий птах»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до зимового парку 

 

 

 

Мета: виховувати інтерес до природи.

Спостереження за пташками у годівниці

Мета: вчити дітей робити самостійно висновки під час прогулянки про те, що птахам слід допомагати, годувати їх.

Зростаємо дужими: біг із поперемінними підскоками на лівій і правій нозі; спуск із гірки на санчатах

Гра «Сусіди» (суміжні числа)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Снігурі та кіт»

Мета: розвивати спритність

Трудова діяльність: Підгодовування пташок (насипання зернят і насіння в годівничку)

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Читання вірша А. Костецького «Лист до птахів»

Мета:___________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Відповідай одним словом»

Мета: активізувати словниковий запас дітей, розвивати мов­лення, мислення.

Гра «Домалюй пташку»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ігрова ситуація «Яких птахів зустрів котик?»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Не боюсь»

Мета: удосконалювати навички стрибків на місці; розвивати спритність.

Вікторина-змагання

Мета: закріплювати знання дітей про прикмети зими.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Птахи»

День тижня: Пятниця

Ранок

Дидактична гра «Дикі та свійські птахи» 

 

 

 

Мета: закріпити в дітей знання назв, умов життя та харчування диких і свійських птахів; розвивати уважність, логічне мислення.

Відмічання  погоди  в  календарі   природи

Мета: закріпити вміння визначати стан погоди

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Совонька»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість, кмітливість і швидку реакцію на сигнал.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання 

 

 

 

Тема: «Птахи, які лишилися з нами зимувати» М. «Зимівля пташок»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 46

Тема: «Навчати ловіння м’яча з різних вихідних положень».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Досліди «Чим укрите тіло птахів?» 

 

 

 

Мета: вчити аналізувати, робити висновки, виховувати любов до пташок.

Мовленнєва гра «Опиши, а ми відгадаємо»

Мета:закріпити вміння дітей повно та чітко описувати птахів; розвивати уважність;

Рухлива гра: «Горобці стрибунці»

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Активна рухова діяльність (Катання на санчатах, льодяних доріжках)

__________________________________________________________________________________________________

Гра-забава «Загони крижинку»

Мета: розвивати спритність, швидкість реакції.

Трудова діяльність: Підгодовування пташок

__________________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________ 

 

 

 

Читання оповідання К. Перелісної «Довгоніс»

Мета: виховувати уважність ,закріпити вміння переказувати

Гра «Квіти для Білосніжки»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Відгадай, яка в нас робота»

Мета: розвивати в дітей уяву, мислення, вміння домовлятися одне з одним.

Рухлива гра: «Птахи в клітці»

Мета: удосконалювати навички підлізання та стрибків на обох ногах; розвивати спритність.

Колективна праця: ремонт лялькового одягу та іграшок

__________________________________________________________________________________________________

Розвага «У пташиному містечку»

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин