Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Розвиток критичного мислення з використанням куба Блума «Новорічні свята з кубом Блума» Залишити коментар

Сертифікат № DS065

Демянюк Світлана Василівна
Вихователь
м.Славута ДНЗ № 6 “Золота рибка”

Для кого призначений: дітям старшого дошкільного віку
Спрямованість змісту: розвиток критичного мислення, розвиток мовлення

Розвиток критичного мислення з використанням куба Блума

«Новорічні свята з кубом Блума»

Програмовий зміст: розвивати пізнавальний інтерес дошкільників, спонукати до роздумів,розвивати критичне мислення, взаєморозуміння,відчуття сприймання, увагу, мислення, емоційну сферу; сприяти виявленню ініціативи в з’ясуванні питань, роздумів, спонтанних образних асоціацій. Закріпити знання про традиційні українські страви, назви цифр; розвивати активне мовлення дітей. Поповнити словник словами: дідух ,вертеп, екібани ,витинанки,3Dквадрат,леп бук. Сприяти психологічному розвантаженню, виховувати доброту, чутливість.

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Я вас радо всіх вітаю!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружнє коло!

Обійміть того хто поруч!

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки

Хай тупають ніжки

Кивають голівки

І сяють усмішки

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви! Бажаю вам я!

-Доброго ранку, Світлана Василівна!

-Доброго ранку мої любі дітки, мені дуже приємно бачити ваші : милі, розумні,допитливі обличчя.

Посміхніться всі навколо: небу, сонцю,

Добрим людям і тоді обов’язково

День у нас буде чудовий!

-Дітки, скажіть мені будь – ласка, а що це у мене в руках (Смайлик)А який він у нас? (усміхнений, веселий) А які обличчя у вас? Погляньте один на одного і станьте такими як смайлик.

Малята, витягніть свою долоньку і загортіть:

Свій мізинчик – хто сьогодні дуже гарно виспався

Загорніть безіменний пальчик – кого сьогодні розбудила матуся

Загорніть середній пальчик – хто сьогодні у садочку зустрів друга

Загорніть вказівний пальчик – хто сьогодні бачив хоч одну посмішку

-Дітки, що це у нас вийшло? (показують клас) А що це означає? (що у нас все чудово)

(музика, закриті очі)

Кружляє всюди білий пух

Міняє зайчик свій кожух

Вдягає лиска рукавички

Співають весело синички,

Ведмідь в берлозі вже дріма

Яка пора скажіть (Зима)

-Молодці, мої любі. А ви знаєте яка моя улюблена пора року? (Ні) Відкрити вам секрет?(Так) Моя улюблена пора зима, а ви любите зиму (Так) Чому? (відповіді дітей про зимові ігри) Ви знаєте, що говорить народна мудрість?

Хочеш бути здоровим – грайся!

Хочеш бути щасливим – грайся!

Хочеш бути розумним – грайся!

Діти, ви хочете бути : здоровими, щасливими, розумними? (так) Зіграємо разом з вами?

-Дітки, погляньте, що це у мене в руках? Яка це фігура? (Куб) Який він ?(яскравий, новорічний)Як по іншому можна назвати цю фігуру? (3D квадрат) Молодчинки, правильно, але це незвичний куб, він допоможе нам з вами поспілкуватися (беру куб, самостійно даю відповідь на запитання, що випаде. Діти по черзі крутять та дають відповідь на того, що випаде).

Запитання на куб

Поділися

Чи любиш ти пору року – зиму?

Чому?

Чому

Взимку потрібно тепло одягатися?

Який одяг ти одягаєш?

            Придумай

Що буде, якщо зима назавжди зникне?

Назви

        Які ти знаєш три місяці зими?

Поясни

Що змінюється в природі взимку?

Запропонуй

Ігри, в які можливо грати лише зимою

-Діти скажіть, а які свята приходять до нас взимку? (день Святого Миколая, Новий рік, Різдво, Водохреща). Розумнички. Розкажіть нам, як ви готувались до зустрічі новорічних свят?(Разом з батьками прикрашали ялинку, ставили Дідуха, колядували з різдв’яною зіркою) А як прикрашене наше місто до свята? (стоїть велика ялинка, вертеп, горять вогники) Хто мені скаже, як змінився наш зал та група перед святами? (вікна прикрашені витинанками, у роздягальні стоять екібани, які ми виготовили разом з батьками)

А ще під час свят люди часто ходять один до одного в гості і за столом збирається вся родина. Дітки, а ви знаєте, що до приходу гостей важливо правильно підготуватись. Від господарів залежить, чи вдасться свято. Також важливо вміти складати святкове меню та сервірувати стіл. Я хочу запросити вас на нашу кухню, де ми з вами за сервіруємо стіл та складемо українське традиційне меню

(Знайомлю дітей з дошками, пояснюю що це є наше меню, пропоную підібрати продукти до заданих страв)

(Підбиваю підсумки гри, діти називають страву, та інгредієнти які туди входять)

Розумнички, а давайте тепер за сервіруємо стіл до приходу гостей. А щоб сервірувати стіл нам з вами потрібно що зробити? (Переодягнутись) (діти на двох столах сервірують) Молодці, ви правильно виконали усі завдання

Хороші мої, погляньте що я знайшла! Цей куб знову повернувся до нас,   але погляньте його зовнішній вигляд та запитання змінились. Давайте їх разом з вами прочитаємо.

Запитання на куб

Поділися

Що ти відчуваєш коли отримуєш подарунки?

Чому

  Потрібно готуватися    до прийому гостей?

Придумай

Які страви можна ще приготувати для   гостей

Назви

Які зимові свята ти знаєш

Поясни

Чому потрібно ходити в гості

Запропонуй

Що можна подарувати   рідним

А хто мені скаже, що потрібно робити у свята ? (Веселитись) Молодці! Давайте сьогодні разом з вами будемо веселитись!

Які спритні та веселі, давайте ви трішки відпочинете сідайте поруч зі мною і погляньте що у мене тут є. (Дістаю лепбук. Разом з дітьми його заповнюємо).

Молодці! Я думаю, що ви сьогодні гарно попрацювали, а працьовиті, чемні, усміхнені дітки повинні отримати подаруночки.

(Дістаю подарунки та роздаю дітям)

-Діти, а як ви вважаєте, наші гості себе гарно вели? Були чемними та слухняними? (Так) Давайте разом з вами подаруємо для них також подаруночки. (Роздаємо подарунки та вітаю усіх з новим роком та святами)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *