Відомості про автора:
Чекмарьова Тетяна Павлівна
Вчитель-логопед
Комунальний заклад «ДНЗ (ясла-садок) №127 комбінованого типу Криворізької міської ради
Сценарій драматизації казки «Рукавичка»
Мета: створити умови для розкриття індивідуальності кожної дитини в ролі; закріпити навички правильної вимови поставлених звуків; підвищити мовну комунікативну культуру; розвивати мовні комунікативні навички – емоційну виразність монологічної і діалогічної мови. Виховувати доброзичливі стосунки між дітьми.
Обладнання: засніжена лісова галявина, рукавичка, костюми героїв казки.
Хід казки.
Ведуча: В кожній казці є слова:
«Жили дід і баба».
В нашій теж вони були, –
Радуючи одне одного жили.
Та якось удома
Закінчились дрова.
Прийшлось діду з Жучкою
За ними піти.
Цілу в’язанку набрав, –
Та як повертався –
Загубив він рукавичку
І ось який випадок стався.
Біжить лісом мишка-шкряботушка.
Мишка: Я мишка-шкряботушка,
У мене сіре вушко,
Я по лісу гуляю,
Хатиночку шукаю.
Пі-пі-пі, пі-пі-пі,
Хатиночку шукаю, ой!
Ось і хатка невеличка,
Хутряна ось рукавичка.
На стежині лежить,
В рукавичці будуть жить.
Ведуча: Коли це стежиною жаба плигає.
Жаба: Ква-ква-ква, ква-ква-ква,
Ой, надворі вже зима.
Бідна жабка замерзає,
Де зігрітися – не знає.
Ква-ква-ква, ква-ква-ква
Ой, надворі вже зима.
Та я зовсім невеличка –
Заховалась в рукавичці.
Ведуча: От уже їх двоє в рукавичці. Коли біжить зайчик.
Зайчик: А хто-хто в рукавичці живе?
Звірі: Я, мишка-шкряботушка, я жабка-скрекотушка. А ти хто?
Зайчик: Я – зайчик, хлопчик гарний,
До того дуже вправний,
Я все вмію робити,
Щоб було добре жити.
Зі мною не скучають,
Без мене – не співають,
Я всім допомагаю,
Бо таку вдачу маю.
Пустіть і мене в рукавичку!
Звірі: Заходь.
Ведуча: От уже їх троє.
Коли це біжить лисичка.
Лисичка: Чи є в світі молодиця,
Краща за мене лисиця?
Подивіться на мій носик,
І на гарний пишний хвостик,
І рум’яне в мене личко,
Правда, гарна я лисичка?
Нору лисонька шука –
Теплий закуток такий,
Щоб поспати трохи їй.
А хто тут в рукавичці,
Хто тут в невеличкі?
Звірі: Я, мишка-шкряботушка, я жабка-скрекорушка, я зайчик-побігайчик.
Лисичка: Пустіть і мене до себе.
Звірі: Заходь.
Ведуча: Вже їх четверо в рукавичці. Аж суне вовчик до рукавички та й питається.
Вовчик: Хто-хто в рукавичці живе?
Звірі: Я, мишка-шкряботушка, я жабка-скрекотушка, я зайчик-побігайчик, я лисичка-сестричка, а ти хто?
Вовк: Я вовк – сіромаха.
Я трохи невдаха,
Неважно я життя прожив,
Багато лиха наробив.
Не всіх звіряток поважав.
Та у двори ще забігав.
Тому і слави я не маю.
Хоч вже нікому не дошкуляю.
Пустіть і мене до себе в рукавичку.
Звірі: Заходь.
Ведмідь: Ой, надворі вже зима,
В мене настрою нема.
Ви пустіть мене, звірята,
В рукавичці хочу спати.
Звірі: Куди ж ми тебе пустимо, – коли й так тісно?
Ведмідь: Та якось будемо.
Звірі: Залазь, тільки скраєчку.
Ведуча: Заліз ведмідь, а рукавичка ось-ось розірветься.
Та недарма в народі кажуть:
«В тісноті – та не в журбі».
Доброта всіх поєднала.
Запорукою дружби стала.
Звучить запис пісні «Дружба». Звірята виходять з рукавички, танцюють.
Давайте з вами будем –
Насправді – не для гри
Усім звірятам, людям
Добро нести завжди.
Добрим ти будь –
Хай лунає ця пісня і сміх
Добрим ти будь –
Доброта зігріває усіх.
Добрим ти будь –
Хай палає вогонь доброти
Добрим ти будь –
Ну, будь ласка, будь добрим завжди!
Доброго дня!Чи можна скачати цей сценарій?
Добрий день. Скопіюйте текст та користуйтесь.