Щоденне планування освітньо-виховної роботи на вересень 1 тиждень за програмою “Дитина”
Тема блоку:«Країна – де ми живемо»
Тема тижня:«Україна — рідний край»
День тижня: Понеділок | |
Ранок | Спостереження за святково вбраними дошкільниками, школярами, які з квітами поспішають уранці до дитсадка і школи
Розглядання декоративних керамічних виробів українських митців. Розглядання зображень соняшників Індивідуальна робота Мета: вправляти у розрізненні геометричних фігур. Рухлива гра «Цілься краще» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок – миття рук перед їдою. Ранкова гімнастика «Спритні козаки» |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Мої враження про літо (складання розповіді з власного досвіду).Звук. Слово (знаходження певного звука у слові)» П.Крапки Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Бабусина скриня» (декоративне малювання) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Спостереження за погодою
Мета:Вчити дітей визначати погоду. Спочатку вихователь сам визначає погоду, дає зразок розповіді дітям: «Сьогодні ясний, теплий день. Прозоре блакитне небо, по якому пливуть легкі хмарки». Дидактична гра «Одягни українку й українця» Мета: закріпити назви предметів українського національного вбрання; розвивати уважність та зосередженість; виховувати повагу та інтерес до національних традицій. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): Вправи на лаві 1. «Плескання». Вихідне положення: стоячи, лава між ніг, руки за спину. 1–2 — руки підняти через сторони вгору, плеснути; 3–4 — вихідне положення; сказати «вниз». Повторити 6 разів. 2. «Нахил». Вихідне положення: сидячи на лаві верхи, руки біля плечей. 1–2 — нахил вправо, торкнутися рукою підлоги, ноги на підлозі; 3–4 — вихідне положення; 5–8 — те саме вліво. Повторити 3 рази. 3. «Встати». Вихідне положення: руки на поясі. 1–2 —встати, руки вгору; 3–4 — вихідне положення; сказати «сіли». Повторити 6 разів. 4. «На лаву». Вихідне положення: стояти обличчям до лави, ноги нарізно, руки за голову. 1–2 — нахил уперед, долоні на лаву, дивитися вперед, ноги не згинати; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5 разів. 5. «У присіді». Пройти уздовж лави у присіді, спираючись на лаву. Повторити 2 рази. Повторення першої вправи (чотири рази в повільному темпі). Індивідуальна робота гра «Чим схожі і чим різняться літо і осінь». Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі; Рухлива гра «Хто швидше» Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати спритність. Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання букетів для прикрашання групової кімнати |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Дидактична гра «Ми українці» Мета: закріпити знання дітей про національні символи та традиції українського народу Читання віршів про прапор, герб, тризуб Сюжетно-рольова гра «Подорож країною» Мета: виховувати любов і пошану до українського народу. Організувати ситуацію «Сміх та й годі». (Вихователь говорить: «Пригадайте, чи були у вас несподівані радощі, сміх? Хто вам їх подарував?»). Гра «Збери листівки» Мета: розвивати мислення Рухлива гра «З купини на купину» Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку:«Країна – де ми живемо»
Тема тижня:«Україна — рідний край»
День тижня: Вівторок | |
Ранок | Бесіда «Чим мене зігріває рідна земля»
Мета: формувати позитивне ставлення до своєї країни, народу. Дидактична гра «Священні символи» Мета: закріпити поняття про державні національні символи України (герб, прапор, гімн); виховувати гордість за історичне минуле Батьківщини. Конструктивно – будівельні ігри «Майданчик мого дитячого садка» Рухлива гра «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі. Ранкова гімнастика Трудова діяльність: закріпити набуті раніше навички та формувати новівміння щодо підтримання порядку в ігровому осередку. |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за» К. «Бабусина хатинка» (будівельний матеріал) Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка | Спостереження – розглянути квіти у квітнику. Які рослини найрясніше цвітуть? Які квіти вже утворили насіння? Запропонувати дітям зібрати насіння квітів. Розповісти, що ним можна підгодовувати птахів узимку, воно поживне. Підвести до висновку: рослини мають велике значення для птахів, тварин і людей.
Бесіда «Осінній перезвін» Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі; формувати естетичне уявлення; розвивати мовлення. Творча гра «Ми маленькі українці» Мета закріпити знання дітей про національні символи та традиції українського народу Рухлива гра«Квач» Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання сміття та камінчиків на ігровому майданчику |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Розвиваючі ігри ( ребуси, головоломки, кросворди) Самостійні ігри дітей – за бажанням дітей Гра «Що змінилося?» Мета: розвивати мислення Читання вірша Р. Завадовича «Українські діти» Рухлива гра «У лісочку на горбочку Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку:«Країна – де ми живемо»
Тема тижня:«Україна — рідний край»
День тижня: Середа | |
Ранок | Бесіда «Наша Україна»
Мета: дати поняття про адміністративно-територіальний поділ Дидактична гра «Обереги» Мета: закріпити поняття про державні національні символи України (герб, прапор, гімн); виховувати гордість за історичне минуле Батьківщини. Рухлива гра «Заборонений рух» Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування. Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. продовжувати формувати вміння виконувати обов’язки чергових по їдальні: сервірувати столи в певній послідовності. Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Моя країна — Україна» Л. «Веселі чоловічки» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 1 Тема: «Навчати ходьби перехресним кроком» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Спостереження за сезонними змінами в природі
Мета:вчити дітей самостійно визначати зміни в стані неживої природи; розкрити зміст лексичного значення словавересень; Дидактична гра «Будь уважним» Мета:навчати описувати предмети; розвивати увагу;виховувати охайність. Розповідання української народної казки «Кирило Кожум’яка» Індивідуальна робота Мета закріплювати вміння дітей стрибати через калюжі. Рухлива гра «У лісочку на горбочку» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність. Трудова діяльність: (праця в природі)Складання букетів із квітів,що ростуть на квітнику |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Гра-інсценівка «Цікава розмова» Мета: формувати вміння опановувати комунікативні вміння. Сюжетно-рольова гра «Подорож країною» Мета: виховувати любов і пошану до українського народу. Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька) __________________________________________________________________________________________________ Гра-роздум «Що таке національність?» Мета:давати уявлення про національність Рухлива гра «Підкинь і злови Мета: удосконалювати навички бігу й ловіння м’яча; розвивати спритність.
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку:«Країна – де ми живемо»
Тема тижня:«Україна — рідний край»
День тижня: Четвер | |
Ранок | Психогімнастика «Дзеркало»
Мета: допомогти дітям відчути себе вільно, розкритися Бесіда-розповідь «Країн багато є на світі, а Україна в нас одна» Мета: формувати позитивне ставлення до своєї країни, народу. Викликати почуття гордості за свою Батьківщину, бажання бути її гідним громадянином. Дидактична гра «Розсели людей на планеті» Мета: вправляти в утворенні складних слів злиттям прикметника й іменника; закріпити назви людей різних національностей; виховувати повагу до всіх людей нашої планети. Рухлива гра «З купини на купину» Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність. Трудова діяльність: закріпити навичкикористування милом під час миття рук, ретельно витирати рукирушником. Ранкова гімнастика |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Художня література + аплікація
Тема: вивчення вірша Л. Біленької «Український прапор» А. Над Україною небо синє» (аплікація) Програмові завдання:____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка | Прогулянка-екскурсія на природу (до гаю, парку)
Мета: сприяти розвитку пізнавального інтересу до лісу Спостереження за деревами — символами України Мета: викликати у дітей позитивні емоції від спілкування з природою, закріпити знання про дерева – символи України. Мовленнєва гра «Хто де живе?» Мета: формувати в дітей уявлення про те, що крім українського народу існує ще багато народів; розвивати вміння називати одним словом людей різних народів; виховувати повагу до всіх людей світу. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): вправи з прапорцями 1. «Помахай». Вихідне положення: ноги злегка розставити, прапорці за спиною. 1–2 — прапорці через сторони вгору, помахати, подивитися; 3–3 — вихідне положення. Повторити 6 разів. 2. «Літак робить розворот». Вихідне положення: ноги на-різно, прапорці в сторони (вертикально). 1 — поворот вправо; 2 — вихідне положення; 3–4 — те саме уліво. Ноги не згинати, не зрушувати. Повторити 3 рази. 3. «Постукай над головою». Вихідне положення: стоячи на колінах, прапорці опущені. 1–2 — сісти на п’яти, постукати прапорцями над головою, потягнутися, подивитися на них; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5–6 разів. 4. «Покажи прапорці». Вихідне положення: ноги нарізно, прапорці за спину. 1–2 — нахил уперед, прапорці вперед, сказати «ось»; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5 разів. 5. «Підскоки». Вихідне положення: ноги злегка розставити, прапорці вниз. 8–10 підскоків, струшуючи прапорцями; 8–10 кроків зі змахом прапорцями. Повторити 3 рази.Повторення першої вправи (3–4 рази). Рухлива гра «Квач» Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання сміття та підмітання доріжки на ігровому майданчику |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Розглядання дитячих журналів і книжок. Вернісаж малюнків «Україна — рідний дім» Мета: спонукати до відображення краси навколишнього у своїх роботах Гра «Якої фігури не вистачає» Мета: вчити знаходити спільну властивість групи предметів Читання вірша М. Познанської «Про нашу Україну». Вивчення вірша В. Сосюри «Любіть Україну» Мета:розвивати пам’ять Гра «Я в біду не потраплю» Мета: закріпити правила поведінки у незвичайній ситуації Рухлива гра «Хто швидше? Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку:«Країна – де ми живемо»
Тема тижня:«Україна — рідний край»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок | Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи.
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в стані неживої природи; Бесіда «Місяць вересень» Мета: розкрити зміст лексичного значення слова вересень; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; Дидактична гра «Рослини-символи» Мета: закріпити знання дітей про рослини-символи, легенди про них, їхнє значення в житті українців; виховувати інтерес та повагу до національних традицій. Рухлива гра «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі. Ранкова гімнастика Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання
Тема: «Без верби та калини нема України» М. «Соняшники» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Фронтальне заняття: Фізкультура № 2 Тема: «Навчати бігу «змійкою» Програмові завдання:______________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________ Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка | Хвилинка милування природою рідного краю
Мета:формувати естетичне уявлення; розвивати мовлення. Мовна гра «У лісі так дерев багато…» Мета: активізувати словотворення іменників множини Логічна гра «Порівняй рослини» Мета: учити порівнювати різні види рослин Індивідуальна робота «Де ти живеш?» Мета: удосконалювати граматичну правильність мовлення Рухлива гра «У лісочку на горбочку» Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність. Трудова діяльність: (доручення) Збирання букетів із лісових квітів |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Читання віршів Л. Біленької «Бережімо Україну» та О. Лупія «Своє любіть» Творча гра «Що таке оберіг» Мета:вчити робити елементарні умовиводи Міні-вікторина «Твоя Україна» (підгрупами) Мета: розвивати увагу, мислення Розвага «Ми роду вкраїнського діти» (ігри, етюди тощо) Рухлива гра «Цілься краще» Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Матеріали по щоденному та перспективному плануванню надзвичайно потрібні практикуючим вихователям, вони вивільняють час на творчість. Дякую за цю важливу роботу. Шкода що немає продовження.
Дякую, продовження планування у журналах “Дошкільник.in.ua”