Щоденне планування освітньо-виховної роботи на вересень 1 тиждень за програмою “Дитина” 2

Щоденне планування освітньо-виховної роботи на вересень 1 тиждень за програмою “Дитина”

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

День тижня: Понеділок
Ранок Спостереження за святково вбраними дошкільниками, школярами, які з квітами поспішають уранці до дитсадка і школи 

 

Розглядання декоративних керамічних виробів українських митців. Розглядання зображень соняшників

Індивідуальна робота

Мета: вправляти у розрізненні геометричних фігур.

Рухлива гра «Цілься краще»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок – миття рук перед їдою.

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П) 

 

Тема: «Мої враження про літо (складання розповіді з власного досвіду).Звук. Слово (знаходження певного звука у слові)» П.Крапки

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Бабусина скриня» (декоративне малювання)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

 

Прогулянка Спостереження за погодою 

 

Мета:Вчити дітей визначати погоду. Спочатку вихователь сам визначає погоду, дає зразок розповіді дітям: «Сьогодні ясний, теплий день. Прозоре блакитне небо, по якому пливуть легкі хмарки».

Дидактична гра «Одягни українку й українця»

Мета: закріпити назви предметів українського національного вбрання; розвивати уважність та зосередженість; виховувати повагу та інтерес до національних традицій.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): Вправи на лаві

1. «Плескання». Вихідне положення: стоячи, лава між ніг, руки за спину. 1–2 — руки підняти через сторони вгору, плеснути; 3–4 — вихідне положення; сказати «вниз». Повторити 6 разів.

2. «Нахил». Вихідне положення: сидячи на лаві верхи, руки біля плечей. 1–2 — нахил вправо, торкнутися рукою підлоги, ноги на підлозі; 3–4 — вихідне положення; 5–8 — те саме вліво. Повторити 3 рази.

3. «Встати». Вихідне положення: руки на поясі. 1–2 —встати, руки вгору; 3–4 — вихідне положення; сказати

«сіли». Повторити 6 разів.

4. «На лаву». Вихідне положення: стояти обличчям до лави, ноги нарізно, руки за голову. 1–2 — нахил уперед, долоні на лаву, дивитися вперед, ноги не згинати; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5 разів.

5. «У присіді». Пройти уздовж лави у присіді, спираючись на лаву. Повторити 2 рази.

Повторення першої вправи (чотири рази в повільному темпі).

Індивідуальна робота гра «Чим схожі і чим різняться літо і осінь».

Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі;

Рухлива гра «Хто швидше»

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (праця в природі) Збирання букетів для прикрашання групової кімнати

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Дидактична гра «Ми українці»

Мета: закріпити знання дітей про національні символи та традиції українського народу

Читання віршів про прапор, герб, тризуб

Сюжетно-рольова гра «Подорож країною»

Мета: виховувати любов і пошану до українського народу.

Організувати ситуацію «Сміх та й годі». (Вихователь говорить: «Пригадайте, чи були у вас несподівані радощі, сміх? Хто вам їх подарував?»).

Гра «Збери листівки»

Мета: розвивати мислення

Рухлива гра «З купини на купину»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

День тижня: Вівторок
Ранок Бесіда «Чим мене зігріває рідна земля» 

 

Мета: формувати позитивне ставлення до своєї країни, народу.

Дидактична гра «Священні символи»

Мета: закріпити поняття про державні національні символи України (герб, прапор, гімн); виховувати гордість за історичне минуле Батьківщини.

Конструктивно – будівельні ігри «Майданчик мого дитячого садка»

Рухлива гра «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: закріпити набуті раніше навички та формувати новівміння щодо підтримання порядку в ігровому осередку.

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К) 

 

Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування у просторі: над, під, за»

К. «Бабусина хатинка» (будівельний матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Спостереження – розглянути квіти у квітнику. Які рослини найрясніше цвітуть? Які квіти вже утворили насіння? Запропонувати дітям зібрати насіння квітів. Розповісти, що ним можна підгодовувати птахів узимку, воно поживне. Підвести до висновку: рослини мають велике значення для птахів, тварин і людей. 

 

Бесіда «Осінній перезвін»

Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі; формувати ес­тетичне уявлення; розвивати мовлення.

Творча гра «Ми маленькі українці»

Мета закріпити знання дітей про національні символи та традиції українського народу

Рухлива гра«Квач»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання сміття та камінчиків на ігровому майданчику

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Розвиваючі ігри   ( ребуси, головоломки, кросворди)

Самостійні ігри дітей – за бажанням дітей

Гра «Що змінилося?»

Мета: розвивати мислення

Читання вірша Р. Завадовича «Українські діти»

Рухлива гра «У лісочку на горбочку

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

День тижня: Середа
Ранок Бесіда «Наша Україна» 

 

Мета: дати поняття про адміністративно-територіальний поділ

Дидактична гра «Обереги»

Мета: закріпити поняття про державні національні символи України (герб, прапор, гімн); виховувати гордість за історичне минуле Батьківщини.

Рухлива гра «Заборонений рух»

Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. продовжувати формувати вміння виконувати обов’язки чергових по їдальні: сервірувати столи в певній послідовності.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л) 

 

Тема: «Моя країна — Україна» Л. «Веселі чоловічки»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 1

Тема: «Навчати ходьби перехресним кроком»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка Спостереження за сезонними змінами в природі 

 

Мета:вчити дітей самостійно визначати зміни в стані неживої природи; розкрити зміст лексичного значення словавересень;

Дидактична гра «Будь уважним»

Мета:навчати описувати предмети; розвивати увагу;виховувати охайність.

Розповідання української народної казки «Кирило Кожум’яка»

Індивідуальна робота

Мета закріплювати вміння дітей стрибати через калюжі.

Рухлива гра «У лісочку на горбочку»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність.

Трудова діяльність: (праця в природі)Складання букетів із квітів,що ростуть на квітнику

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Гра-інсценівка «Цікава розмова»

Мета: формувати вміння опановувати комуніка­тивні вміння.

Сюжетно-рольова гра «Подорож країною»

Мета: виховувати любов і пошану до українського народу.

Самостійна діяльність дітей (художня, музична, мовленнєва, пошуково-дослідницька)

__________________________________________________________________________________________________

Гра-роздум «Що таке національність?»

Мета:давати уявлення про національність

Рухлива гра «Підкинь і злови

Мета: удосконалювати навички бігу й ловіння м’яча; розвивати спритність.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

День тижня: Четвер
Ранок Психогімнастика «Дзеркало» 

 

Мета: допомогти дітям відчути себе вільно, розкритися

Бесіда-розповідь «Країн багато є на світі, а Україна в нас одна»

Мета: формувати позитивне ставлення до своєї країни, народу. Викликати почуття гордості за свою Батьківщину, бажання бути її гідним громадянином.

Дидактична гра «Розсели людей на планеті»

Мета: вправляти в утворенні складних слів злиттям прикметника й іменника; закріпити назви людей різних національностей; виховувати повагу до всіх людей нашої планети.

Рухлива гра «З купини на купину»

Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах; розвивати спритність.

Трудова діяльність: закріпити навичкикористування милом під час миття рук, ретельно витирати рукирушником.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Художня література + аплікація 

 

Тема: вивчення вірша Л. Біленької «Український прапор»

А. Над Україною небо синє» (аплікація)

Програмові завдання:____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Прогулянка-екскурсія на природу (до гаю, парку) 

 

Мета: сприяти розвитку пізнавального інтересу до лісу

Спостереження за деревами — символами України

Мета: викликати у дітей позитивні емоції від спілкування з природою, закріпити знання про дерева – символи України.

Мовленнєва гра «Хто де живе?»

Мета: формувати в дітей уявлення про те, що крім українського народу існує ще багато народів; розвивати вміння називати одним словом людей різних народів; виховувати повагу до всіх людей світу.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): вправи з прапорцями

1. «Помахай». Вихідне положення: ноги злегка розставити, прапорці за спиною. 1–2 — прапорці через сторони вгору, помахати, подивитися; 3–3 — вихідне положення. Повторити 6 разів.

2. «Літак робить розворот». Вихідне положення: ноги на-різно, прапорці в сторони (вертикально). 1 — поворот вправо; 2 — вихідне положення; 3–4 — те саме уліво. Ноги не згинати, не зрушувати. Повторити 3 рази.

3. «Постукай над головою». Вихідне положення: стоячи на колінах, прапорці опущені. 1–2 — сісти на п’яти, постукати прапорцями над головою, потягнутися, подивитися на них; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5–6 разів.

4. «Покажи прапорці». Вихідне положення: ноги нарізно, прапорці за спину. 1–2 — нахил уперед, прапорці вперед, сказати «ось»; 3–4 — вихідне положення. Повторити 5 разів.

5. «Підскоки». Вихідне положення: ноги злегка розставити, прапорці вниз. 8–10 підскоків, струшуючи прапорцями;

8–10 кроків зі змахом прапорцями. Повторити 3 рази.Повторення першої вправи (3–4 рази).

Рухлива гра «Квач»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання сміття та підмітання доріжки на ігровому

майданчику

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Розглядання дитячих журналів і книжок.

Вернісаж малюнків «Україна — рідний дім»

Мета: спонукати до відображення краси навколишнього у своїх роботах

Гра «Якої фігури не вистачає»

Мета: вчити знаходити спільну властивість групи предметів

Читання вірша М. Познанської «Про нашу Україну».

Вивчення вірша В. Сосюри «Любіть Україну»

Мета:розвивати пам’ять

Гра «Я в біду не потраплю»

Мета: закріпити правила поведінки у незвичайній ситуації

Рухлива гра «Хто швидше?

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку:«Країна – де ми живемо»

Тема тижня:«Україна — рідний край»

 

День тижня: П’ятниця
Ранок Визначення стану погоди,   відмічання погоди в   календарі   природи. 

 

Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в стані неживої природи;

Бесіда «Місяць вересень»

Мета: розкрити зміст лексичного значення слова вересень; роз­вивати спостережливість, зв’язне мовлення;

Дидактична гра «Рослини-символи»

Мета: закріпити знання дітей про рослини-символи, легенди про них, їхнє значення в житті українців; виховувати інтерес та повагу до національних традицій.

Рухлива гра «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання 

 

Тема: «Без верби та калини нема України» М. «Соняшники»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 2

Тема: «Навчати бігу «змійкою»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка Хвилинка милування природою рідного краю 

 

Мета:формувати ес­тетичне уявлення; розвивати мовлення.

Мовна гра «У лісі так дерев багато…»

Мета: активізувати словотворення іменників множини

Логічна гра «Порівняй рослини»

Мета: учити порівнювати різні види рослин

Індивідуальна робота «Де ти живеш?»

Мета: удосконалювати граматичну правильність мовлення

Рухлива гра «У лісочку на горбочку»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати уважність і чесність.

Трудова діяльність: (доручення) Збирання букетів із лісових квітів

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Читання віршів Л. Біленької «Бережімо Україну» та О. Лупія «Своє любіть»

Творча гра «Що таке оберіг»

Мета:вчити робити елементарні умовиводи

Міні-вікторина «Твоя Україна» (підгрупами)

Мета: розвивати увагу, мислення

Розвага «Ми роду вкраїнського діти» (ігри, етюди тощо)

Рухлива гра «Цілься краще»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Підпис вихователя ______________________________

 

 

2 Comments

  1. Матеріали по щоденному та перспективному плануванню надзвичайно потрібні практикуючим вихователям, вони вивільняють час на творчість. Дякую за цю важливу роботу. Шкода що немає продовження.

    1. Дякую, продовження планування у журналах “Дошкільник.in.ua”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин