Щоденне планування освітньо-виховної роботи
Тема блоку: «Країна – де ми живемо»
Тема тижня: «Рідна місто»
День тижня: Понеділок | |
Ранок | Бесіда «Наше рідне місто»
Мета: виховувати любов до свого міста Обладнання(матеріал): кілька світлин із знайомими дітям видами міста. Розглядання міських пейзажів Мета: учити складати невеликі описові розповіді, учити висловлювати особисту думку. Дидактична гра «Яка Україна? Яке моє місто?» Мета: прищеплювати дітям любов та повагу до Батьківщини, рідного міста, родини; вправляти в умінні добирати прикметники; розвивати мислення, увагу. Індивідуальна робота з малювання Мета: виховувати здатність помічати красу природи, відображати її в малюнках. Рухлива гра «Ми веселі дошкільнята» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі. Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок. Ранкова гімнастика «Спритні козаки» |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Моя вулиця(складання розповіді з власного досвіду). Звук. Слово» (слово має значення) П. Крапки та лінії Мета: закріпити та поглибити знання дітей про рідне місто, вчити розповідати про вулицю, на якій розташований їх будинок; узгодження числівників з назвами предметів; узагальнюючі поняття. Обладнання(матеріали): фотографії вулиць, картки до гри «Назви зображені предмети» Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Моє місто» (вернісаж малюнків) Програмові завдання: узагальнити знання дітей про рідне місто (культуру, архітектуру, природу, жителів); розвивати навички зображення багатоповерхових будинків, закріплюватипоняття «контур», розвивати сприйняття, самостійність, уміння досягати поставленої мети й радіти з результату. Обладнання(матеріал): зображення споруд; альбомний аркуш; прості і кольорові олівці. |
Прогулянка | Спостереження за погодою: опадання листя, зміною кольору листя.
Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі; Дидактична гра «Назви і полічи предмети» Мета: розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; Зростаємо дужими(на свіжому повітрі) Розмова з дітьми, як вони провели свої вихідні дні. Мета: розвивати зв’язне мовлення Гра-хоровод «Жовта осінь» Мета: закріплювати вміння дітей супроводжувати слова вірша діями. Рухлива гра «Каруселі» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати спритність, координацію рухів і швидкість реакції. Трудова діяльність: (праця в природі) підгортання піску в пісочниці. |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Сюжетно-рольова гра «Юні архітектори» Мета: продовжувати вчити дітей будувати споруди з піску, використовуючи для прикраси природній матеріал; розвивати дрібні м’язи рук, пам’ять, мислення; Самостійна діяльність дітей – виготовлення саморобок із природного матеріалу Гра « Збери намисто» Мета: розвивати мислення Праця: підливання вазонів та розпушування землі. Рухлива гра «Підкинь і злови» Мета: удосконалювати навички бігу й ловіння м’яча; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Країна – де ми живемо»
Тема тижня: «Рідна місто»
День тижня: Вівторок | |
Ранок | Мовленнєва гра «Яке моє місто?
Мета: збагачувати словниковий запас дітей прикметниками. Гра з піском «Казкове місто» Мета: виховувати інтерес до ігор з піском, та дружні стосунки. Рухлива гра «Заборонений рух» Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування. Індивідуальна робота з математики Мета: закріпити навички лічби Ранкова гімнастика «Спритні козаки» Трудова діяльність: ознайомити дітей із інвентарем для роботи у природознавчому осередку, його призначенням. |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Порівняння за розміром: один, багато» К. «Місто майбутнього» (будівельний матеріал) Мета: закріпити вміння встановлювати рівність і нерівність предметів, використовуючи слова один, багато; вправляти в узгодженні числівника «один» з іменником; закріпити лічбу в межах 10, уміння порівнювати предмети за розміром; виховувати самостійність. Матеріали: демонстраційний: дві коробки, великий і маленькі м’ячі, великі й маленькі кубики; іграшки (дві ляльки, два кубики, два літаки, дві машинки, один м’ячик, один прапорець); фланелеграф, малюнки із зображенням корови, коня, лося і кози; роздавальний: конверти з кружечками: п’ять великих синього кольору, п’ять маленьких синього кольору; картки із зображеннями дорослих тварин та їхніх дитинчат.
Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка | Індивідуальна робота з економічного виховання
Мета: виховувати дбайливе ставлення до природи Спостереження за новобудовою Мета:Закріпити назви частин приміщення. Спостереження у квітнику. Мета:вчити дітей розрізняти садові квіти (айстри, жоржини, ротики, космею, нагідки) за зовнішнім виглядом, запахом; ввести в словник слова, що означають колір, назви квітів. Мовленнєва гра Можна — не можна» Мета: закріпити в дітей уміння будувати поширені речення; розвивати логічне мислення. Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати уважність, пам’ять; виховувати організованість. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання природного матеріалу для художньої праці |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Читання вірша П. Воронька «Облітав журавель» Гра «Знайди пару» Мета: розвивати мислення Самостійні ігри дітей (за бажанням дітей) Сюжетно-рольова гра «Юні архітектори» Мета: продовжувати вчити дітей будувати споруди з піску, використовуючи для прикраси природній матеріал; розвивати дрібні м’язи рук, пам’ять, мислення; виховувати інтерес до ігор з піском, та дружні стосунки. Рухлива гра «Квач» Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Країна – де ми живемо»
Тема тижня: «Рідна місто»
День тижня: Середа | |
Ранок | Дидактична гра «Куди йдемо?»
Мета: закріпити знання дітей про споруди соціального призначення; вправляти в умінні будувати складнопідрядні речення. Індивідуальна робота з ліплення Мета: удосконалювати вміння створювати фігури з пластиліну прийомами скачування й витягування; Рухлива гра «Зроби фігуру» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати відчуття рівноваги, витримку. Мовленнєва гра «Урятуємо пори року» Мета: формувати навички колективного складання описових розповідей на основі визначення характерних ознак певних пір року; виховувати колективізм. Ранкова гімнастика «Спритні козаки» Трудова діяльність: Праця: доручити черговим розкласти посуд на столи, підготовка до сніданку. |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Моє рідне місто» Л. «Вулиці мого міста»(рельєфне ліплення) Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми; узагальнювати та розширювати знання учнів про місто, у якому вони живуть; формувати в дітей громадянську позицію, вміння брати на себе відповідальність за красу та чистоту свого міста; виховувати почуття патріотизму, любов до свого міста; розвивати спостережливість, вміння бачити та запам’ятовувати орієнтири та будівлі, що знаходяться поряд. Матеріал: фотоальбом міста, герб міста, картки із зображенням видатних місць міста. Фронтальне заняття: Фізкультура № 3 Тема: «Навчати ходьби спиною вперед» |
Прогулянка | Збирання природного матеріалу для художньої праці
Мовленнєва гра «Упіймай слово» Мета: закріпити вміння дітей виокремлювати на слух задані слова; розвивати, увагу. Спостереження у квітнику. Мета:вчити дітей розрізняти садові квіти (айстри, жоржини, ротики, космею, нагідки) за зовнішнім виглядом, запахом; ввести в словник слова, що означають колір, назви квітів. Бесіда «Про природу України» Мета: виховувати бажання оберігати довкілля. Рухлива гра «Каруселі» Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати спритність, координацію рухів і швидкість реакції. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Підмітання доріжок, що ведуть до ігрового майданчика |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Дидактична гра «Зроби фігуру» Мета: закріпити вміння імітувати тварин Гра «На чому я подорожую?» Мета: вчити викладати з геометричних фігур різні види транспорту Рухлива гра «Ми веселі дошкільнята» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі. У куточку книги: розглядання листівок «Моє місто»
|
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Країна – де ми живемо»
Тема тижня: «Рідна місто»
День тижня: Четвер | |
Ранок | Розв’язання проблемної ситуації «Мавпочка захворіла» (дорослий показує іграшку і пояснює, що вона захворіла). Бегемотик і тигрик радять, як її лікувати.
Дидактична гра «Моя вулиця» Мета: систематизувати та поглибити знання дітей про рідне місто, вулицю; закріпити вміння складати розповіді з власного досвіду; розвивати пояснювальне мовлення; виховувати любов до рідного міста, вулиці. Рухлива гра «Знайди і промовч» Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі. Індивідуальна робота з малювання Трудова діяльність: доручити черговим сервірувати столи. Ранкова гімнастика «Спритні козаки» |
Навчально-виховна зайнятість дітей | Фронтальне заняття: Художня література + малювання(М)
Тема: вивчення вірша Д. Павличка «Де найкраще місце на землі?» А. «Лісовий пейзаж» Мета: розвивати пам’ять, формувати вміння зображувати пейзаж засобами аплікації; розвиток уміння вирізати різноманітні форми, самостійно добирати кольори для створення багатоколірної композиції; розвиток композиційних умінь, творчої активності Обладнання(матеріал): вірш, кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці, клей Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Прогулянка | Піший перехід вулицями
Мета: розвивати рухову активність Спостереження за осінніми квітами, які прикрашають рідне місто восени Мовленнєва гра «Що де виготовляють?» Мета: закріпити в дітей назви виробничих підприємств та вміння будувати речення зі словосполученнями; розвивати логічне мислення, пам’ять. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): Вправи без предметів Гра «Розклади іграшки» Мета: розвивати мислення Рухлива гра «Квач» Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Поливання квітів квітника |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Вивчення вірша А. Камінчука «Батьківщина» Мета: розвивати пам’ять Гра «Різні способи малювання будинків» Мета: виявляти схильність до аналізу. Праця: миття вазонів від пилу. Гра «Вулиці нашого міста» (графічний план) Безпека життя дитини – Небезпечні мікроби. Особиста гігієна. Мета: навчити дітей дотримуватись особистої гігієни; закріпити знання дітей про небезпечні мікроби, про те, як їх знищувати; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов і бережливе ставлення до свого тіла. Рухлива гра «Хто перший?» Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Тема блоку: «Країна – де ми живемо»
Тема тижня: «Рідна місто»
День тижня: П’ятниця | |
Ранок | Спостереження за одягом дітей, як вони одягнуті (черевички, курточка, шапочка). Закріпити назви сезонного одягу та взуття.
Бесіда «Значення чистоти рідного міста для здоров’я людей» Мета: учити дітей орієнтуватися у правилах культурної поведінки, заохочувати бажання дітей дбати про красу міста. Дидактична гра «Подорож вулицями міста» Мета: закріпити вміння дітей складати невеличкі колективні розповіді, використовуючи відповідні слова про працю людей, засоби пересування і зв’язку; говорити послідовно, не поспішаючи; домовлятися з товаришами, узгоджувати свої дії з діями інших дітей; виховувати любов до рідного міста. Визначення стану погоди, відмічання погоди в календарі природи. Рухлива гра «Заборонений рух» Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування. Ранкова гімнастика «Спритні козаки» Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні. |
Навчально-виховна зайнятість дітей |
Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання Тема: «Вплив підприємств міста на екологію» М. «Вулиці мого міста»
Фронтальне заняття: Фізкультура № 4 Тема: «Навчати бігу короткими та широкими кроками» Програмові завдання: Навчати бігу короткими та широкими кроками. Повторити ходьбу спиною вперед. Розвивати спритність у рухливій грі «Із купини на купину». Інвентар:гімнастичні палиці. |
Прогулянка | Спостереження за роботою двірника
Дидактична гра «Де я живу?» Мета: закріпити знання про рідне місто, його своєрідність, історичні пам’ятки, основні галузі виробництва; розвивати пояснювальне мовлення. Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): Математичні вправи на орієнтування у просторі «Дуб-велетень» Мета: вчити дітей швидко знаходити найвище і найнижче, найбільше і найменше. Рухлива гра «Ми веселі дошкільнята» Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі. Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання паличками сміття вздовж тротуару |
II половина дня | Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком»
Читання вірша В. Гринько «Рідний край» Творча гра «Транспорт майбутнього» Мета: розвивати творчі здібності Ознайомлення дітей з прислів’ями і прикметами про осінь. (роздуми дітей, як вони це розуміють). Самостійна діяльність дітей «Дари осені» (малювання, ліплення, аплікація). Гра «Хто зайвий?» Мета: розвивати мислення Колективна праця: миття іграшок у ігровому куточку Мета: виховувати працелюбність Рухлива гра «Не замочи ніг» Мета: удосконалювати навички стрибка в довжину з місця; виховувати уважність; розвивати спритність. |
Підпис вихователя ______________________________
Доброго дня. Чи можете ви надіслати щоденне планування для різновікової групи за програмою Дитина на 1 півріччя
Доброго дня. В наявності такого немає, є для старшої групи в журналах за 2014 рік, заходьте на вкладку та завантажуйте
Доброго дня. Чи можете ви надіслати щоденне планування для молодшої різновікової групи за програмою Дитина на 1 півріччя
Все яке планування є в наявності, викладено на сайті, копіюйте та користуйтесь. Іншого немає )
доброго дня . скажить, а можно мені замовити щоденне планування для молодшої різновікової групи за програмою Дитина на 1 півріччя
Доброго дня!
Скажить будь ласка чи можно замовити щоденне плануваннядля молодшоі і старшоі різновіковоі групи за програмою ДИТИНА