Щоденне планування освітньо-виховної роботи на вересень 2 тиждень за програмою “Дитина” 6

Щоденне планування освітньо-виховної роботи

Тема блоку: «Країна – де ми живемо»

Тема тижня: «Рідна місто»

День тижня: Понеділок
Ранок Бесіда «Наше рідне місто» 

 

Мета: виховувати любов до свого міста

Обладнання(матеріал): кілька світлин із знайомими дітям видами міста.

Розглядання міських пейзажів

Мета: учити складати невеликі описові розповіді, учити висловлювати особисту думку.

Дидактична гра «Яка Україна? Яке моє місто?»

Мета: прищеплювати дітям любов та повагу до Батьківщини, рідного міста, родини; вправляти в умінні добирати прикметники; розвивати мислення, увагу.

Індивідуальна робота з малювання

Мета: виховувати здатність помічати красу природи, відображати її в малюнках.

Рухлива гра «Ми веселі дошкільнята»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі.

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П) 

 

Тема: «Моя вулиця(складання розповіді з власного досвіду). Звук. Слово» (слово має значення)

             П. Крапки та лінії

Мета: закріпити та поглибити знання дітей про рідне місто, вчити розповідати про вулицю, на якій розташований їх будинок; узгодження числівників з назвами предметів; узагальнюючі поняття.

Обладнання(матеріали): фотографії вулиць, картки до гри «Назви зображені предмети»

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Моє місто» (вернісаж малюнків)

Програмові завдання: узагальнити знання дітей про рідне місто (культуру, архітектуру, природу, жителів); розвивати навички зображення багатоповерхових будинків, закріплюватипоняття «контур», розвивати сприйняття, самостійність, уміння досягати поставленої мети й радіти з результату.

Обладнання(матеріал): зображення споруд; альбомний аркуш; прості і кольорові олівці.

Прогулянка Спостереження за погодою: опадання листя, зміною кольору листя. 

 

Мета: узагальнювати та систематизувати знання дітей про осінь, звернути увагу на сезонні зміни в природі;

Дидактична гра «Назви і полічи предмети»

Мета: роз­вивати спостережливість, зв’язне мовлення;

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі)

Розмова з дітьми, як вони провели свої вихідні дні.

Мета: розвивати зв’язне мовлення

Гра-хоровод «Жовта осінь»

Мета: закріплювати вміння дітей супроводжувати слова вірша діями.

Рухлива гра «Каруселі»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати спритність, координацію рухів і швидкість реакції.

Трудова діяльність: (праця в природі) підгортання піску в пісочниці.

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Сюжетно-рольова гра «Юні архітектори»

Мета: продовжувати вчити дітей будувати споруди з піску, використовуючи для прикраси природній матеріал; розвивати дрібні м’язи рук, пам’ять, мислення;

Самостійна діяльність дітей – виготовлення саморобок із природного матеріалу

Гра « Збери намисто»

Мета: розвивати мислення

Праця: підливання вазонів та розпушування землі.

Рухлива гра «Підкинь і злови»

Мета: удосконалювати навички бігу й ловіння м’яча; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Країна – де ми живемо»

Тема тижня: «Рідна місто»

День тижня: Вівторок
Ранок Мовленнєва гра «Яке моє місто? 

 

Мета: збагачувати словниковий запас дітей прикметниками.

Гра з піском «Казкове місто»

Мета: виховувати інтерес до ігор з піском, та дружні стосунки.

Рухлива гра «Заборонений рух»

Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування.

Індивідуальна робота з математики

Мета: закріпити навички лічби

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Трудова діяльність: ознайомити дітей із інвентарем для роботи у природознавчому осередку, його призначенням.

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Математична скарбничка + конструювання(К) 

 

Тема: «Порівняння за розміром: один, багато» К. «Місто майбутнього» (будівельний матеріал)

Мета: закріпити вміння встановлювати рівність і нерівність предметів, використовуючи слова один, багато; вправляти в узгодженні числівника «один» з іменником; закріпити лічбу в межах 10, уміння порівнювати предмети за розміром; виховувати самостійність.

Матеріали: демонстраційний: дві коробки, великий і маленькі м’ячі, великі й маленькі кубики; іграшки (дві ляльки, два кубики, два літаки, дві машинки, один м’ячик, один прапорець); фланелеграф, малюнки із зображенням корови, коня, лося і кози; роздавальний: конверти з кружечками: п’ять великих синього кольору, п’ять маленьких синього кольору; картки із зображеннями дорослих тварин та їхніх дитинчат.

 

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Індивідуальна робота з економічного виховання 

 

Мета: виховувати дбайливе ставлення до природи

Спостереження за новобудовою

Мета:Закріпити назви частин приміщення.

Спостереження у квітнику.

Мета:вчити дітей розрізняти садові квіти (айстри, жоржини, ротики, космею, нагідки) за зовнішнім виглядом, запа­хом; ввести в словник слова, що означають колір, назви квітів.

Мовленнєва гра Можна — не можна»

Мета: закріпити в дітей уміння будувати поширені речення; розвивати логічне мислення.

Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати уважність, пам’ять; виховувати організованість.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання природного матеріалу для художньої праці

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Читання вірша П. Воронька «Облітав журавель»

Гра «Знайди пару»

Мета: розвивати мислення

Самостійні ігри дітей (за бажанням дітей)

Сюжетно-рольова гра «Юні архітектори»

Мета: продовжувати вчити дітей будувати споруди з піску, використовуючи для прикраси природній матеріал; розвивати дрібні м’язи рук, пам’ять, мислення; виховувати інтерес до ігор з піском, та дружні стосунки.

Рухлива гра «Квач»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Країна – де ми живемо»

Тема тижня: «Рідна місто»

День тижня: Середа
Ранок Дидактична гра «Куди йдемо?» 

 

Мета: закріпити знання дітей про споруди соціального призначення; вправляти в умінні будувати складнопідрядні речення.

Індивідуальна робота з ліплення

Мета: удосконалювати вміння створювати фігури з пластиліну прийомами скачування й витягування;

Рухлива гра «Зроби фігуру»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати відчуття рівноваги, витримку.

Мовленнєва гра «Урятуємо пори року»

Мета: формувати навички колективного складання описових розповідей на основі визначення характерних ознак певних пір року; виховувати колективізм.

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Трудова діяльність: Праця: доручити черговим розкласти посуд на столи, підготовка до сніданку.

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л) 

 

Тема: «Моє рідне місто» Л. «Вулиці мого міста»(рельєфне ліплення)

Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми; узагальнювати та розширювати знання учнів про місто, у якому вони живуть; формувати в дітей громадянську позицію, вміння брати на себе відповідальність за красу та чистоту свого міста; виховувати почуття патріотизму, любов до свого міста; розвивати спостережливість, вміння бачити та запам’ятовувати орієнтири та будівлі, що знаходяться поряд.

Матеріал: фотоальбом міста, герб міста, картки із зображенням видатних місць міста.

Фронтальне заняття: Фізкультура № 3

Тема: «Навчати ходьби спиною вперед»

Прогулянка Збирання природного матеріалу для художньої праці  

 

Мовленнєва гра «Упіймай слово»

Мета: закріпити вміння дітей виокремлювати на слух задані слова; розвивати, увагу.

Спостереження у квітнику.

Мета:вчити дітей розрізняти садові квіти (айстри, жоржини, ротики, космею, нагідки) за зовнішнім виглядом, запа­хом; ввести в словник слова, що означають колір, назви квітів.

Бесіда «Про природу України»

Мета: виховувати бажання оберігати довкілля.

Рухлива гра «Каруселі»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу; розвивати спритність, координацію рухів і швидкість реакції.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Підмітання доріжок, що ведуть до ігрового майданчика

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Дидактична гра «Зроби фігуру»

Мета: закріпити вміння імітувати тварин

Гра «На чому я подорожую?»

Мета: вчити викладати з геометричних фігур різні види транспорту

Рухлива гра «Ми веселі дошкільнята»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі.

У куточку книги: розглядання листівок «Моє місто»

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Країна – де ми живемо»

Тема тижня: «Рідна місто»

День тижня: Четвер
Ранок Розв’язання проблемної ситуації «Мавпочка захворіла» (дорослий показує іграшку і пояснює, що вона захворіла). Бегемотик і тигрик радять, як її лікувати. 

 

Дидактична гра «Моя вулиця»

Мета: систематизувати та поглибити знання дітей про рідне місто, вулицю; закріпити вміння складати розповіді з власного досвіду; розвивати пояснювальне мовлення; виховувати любов до рідного міста, вулиці.

Рухлива гра «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Індивідуальна робота з малювання

Трудова діяльність: доручити черговим сервірувати столи.

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття: Художня література + малювання(М) 

 

Тема: вивчення вірша Д. Павличка «Де найкраще місце на землі?» А. «Лісовий пейзаж»

Мета: розвивати пам’ять, формувати вміння зображувати пейзаж засобами аплікації; розвиток уміння вирізати різноманітні форми, самостійно добирати кольори для створення багатоколірної композиції; розвиток композиційних умінь, творчої активності

Обладнання(матеріал): вірш, кольоровий картон, кольоровий папір, ножиці, клей

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка Піший перехід вулицями 

 

Мета: розвивати рухову активність

Спостереження за осінніми квітами, які прикрашають рідне місто восени

Мовленнєва гра «Що де виготовляють?»

Мета: закріпити в дітей назви виробничих підприємств та вміння будувати речення зі словосполученнями; розвивати логічне мислення, пам’ять.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): Вправи без предметів

Гра «Розклади іграшки»

Мета: розвивати мислення

Рухлива гра «Квач»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Поливання квітів квітника

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Вивчення вірша А. Камінчука «Батьківщина»

Мета: розвивати пам’ять

Гра «Різні способи малювання будинків»

Мета: виявляти схильність до аналізу.

Праця: миття вазонів від пилу.

Гра «Вулиці нашого міста» (графічний план)

Безпека життя дитини – Небезпечні мікроби. Особиста гігієна.

Мета: навчити дітей дотримуватись особистої гігієни; закріпити знання дітей про небезпечні мікроби, про те, як їх знищувати; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов і бережливе ставлення до свого тіла.

Рухлива гра «Хто перший?»

Мета: удосконалювати навички швидкого бігу; розвивати спритність.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Країна – де ми живемо»

Тема тижня: «Рідна місто»

День тижня: П’ятниця
Ранок Спостереження за одягом дітей, як вони одягнуті (черевички, курточка, шапочка). Закріпити назви сезонного одягу та взуття. 

 

Бесіда «Значення чистоти рідного міста для здоров’я людей»

Мета: учити дітей орієнтуватися у правилах культурної поведінки, заохочувати бажання дітей дбати про красу міста.

Дидактична гра «Подорож вулицями міста»

Мета: закріпити вміння дітей складати невеличкі колективні розповіді, використовуючи відповідні слова про працю людей, засоби пересування і зв’язку; говорити послідовно, не поспішаючи; домовлятися з товаришами, узгоджувати свої дії з діями інших дітей; виховувати любов до рідного міста.

Визначення стану   погоди, відмічання погоди   в календарі   природи.

Рухлива гра «Заборонений рух»

Мета: виховувати уважність, кмітливість, швидке орієнтування.

Ранкова   гімнастика «Спритні козаки»

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Навчально-виховна зайнятість дітей  

 

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

Тема: «Вплив підприємств міста на екологію» М. «Вулиці мого міста»

 

Фронтальне заняття: Фізкультура № 4

Тема: «Навчати бігу короткими та широкими кроками»

Програмові завдання: Навчати бігу короткими та широкими кроками.

Повторити ходьбу спиною вперед.

Розвивати спритність у рухливій грі «Із купини на купину».

Інвентар:гімнастичні палиці.

Прогулянка Спостереження за роботою двірника 

 

Дидактична гра «Де я живу?»

Мета: закріпити знання про рідне місто, його своєрідність, історичні пам’ятки, основні галузі виробництва; розвивати пояснювальне мовлення.

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі):

Математичні вправи на орієнтування у просторі «Дуб-велетень»

Мета: вчити дітей швидко знаходити найвище і найнижче, найбільше і найменше.

Рухлива гра «Ми веселі дошкільнята»

Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість; розвивати орієнтування у просторі.

Трудова діяльність: (доручення, праця в природі) Збирання паличками сміття вздовж тротуару

II половина дня Гімнастика пробудження «Забави з сонячним зайчиком» 

 

Читання вірша В. Гринько «Рідний край»

Творча гра «Транспорт майбутнього»

Мета: розвивати творчі здібності

Ознайомлення дітей з прислів’ями і прикметами про осінь. (роздуми дітей, як вони це розуміють).

Самостійна діяльність дітей «Дари осені» (малювання, ліплення, аплікація).

Гра «Хто зайвий?»

Мета: розвивати мислення

Колективна праця: миття іграшок у ігровому куточку

Мета: виховувати працелюбність

Рухлива гра «Не замочи ніг»

Мета: удосконалювати навички стрибка в довжину з місця; виховувати уважність; розвивати спритність.

 

Підпис вихователя ______________________________

 

6 Comments

  1. Доброго дня. Чи можете ви надіслати щоденне планування для різновікової групи за програмою Дитина на 1 півріччя

    1. Доброго дня. В наявності такого немає, є для старшої групи в журналах за 2014 рік, заходьте на вкладку та завантажуйте

  2. Доброго дня. Чи можете ви надіслати щоденне планування для молодшої різновікової групи за програмою Дитина на 1 півріччя

    1. Все яке планування є в наявності, викладено на сайті, копіюйте та користуйтесь. Іншого немає )

  3. доброго дня . скажить, а можно мені замовити щоденне планування для молодшої різновікової групи за програмою Дитина на 1 півріччя

  4. Доброго дня!
    Скажить будь ласка чи можно замовити щоденне плануваннядля молодшоі і старшоі різновіковоі групи за програмою ДИТИНА

    Таня Кучик

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин