Щоденне планування на III тиждень
Понеділок |
|
Ранок | Бесіда з дітьми про їх родини. Хто є в їх родині? Пригадати імена членів родини
Дидактична гра «Моя родина» Мета: закріпити імена членів родини Індивідуальна робота: закріпити імена дітей у групі ____________________________________________________________ Хоровод «Подоляночка» (слова, рухи) Праця: допомогти няні засервірувати стіл до сніданку |
Заняття | 9.45 Ознайомлення з довкіллям
Тема: «Моя сім’я» Мета: формувати в дітей уявлення про сім’ю як людей, які живуть разом, люблять піклуватися одне про одного; розвивати і підтримувати почуття поваги, турботливе ставлення до близьких: мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер. Матеріал: демонстраційний: іграшка ведмежати; ілюстрація до казки «Три ведмеді»; малюнки із зображенням окремих моментів життя родини (бабуся й онука миють посуд, тато й син будують будинок тощо). 10.10 Аплікація Тема: «Різнокольорові кульки» Мета: вчити дітей викладати зображення круглої форми рівномірно у верхній частині аркуша паперу. Уточнити назву форму. Розвивати естетичний смак. Виховувати інтерес до аплікації Матеріал: кульки, пензлики, клейстер, аркуш паперу |
1 прогулянка | Спостереження №
Пішохідний перехід № 2 Дидактична гра «Хто у світі найголовніший» Мета: вчити дітей називати членів своєї сім’ї Індивідуальна робота: закріпити власне ім’я, прізвище ____________________________________________________________ Праця: перекопати пісок у пісочниці |
2 половина дня | 15.40 Весела година №
СРГ «Дитячий садок» (Лялька Катя прийшла у дитячий садок) Мета: познайомити дітей із професіями, які є у дитячому садку. Розвивати зв’язне мовлення, виховувати повагу до людей, їх праці. Виховувати бажання допомагати старшим |
2 прогулянка | Українознавство № 1
Рухливі ігри «Поїзд»(ходьба), «Школа м’яча»(кидання, ловіння м’яча), «Жабки» (стрибки) Дидактична гра «Хто чия матуся» (тварини) Індивідуальна робота: звуконаслідування тварин ____________________________________________________________ Праця: зібрати іграшки у ящик |
Вівторок |
|
Ранок | Запитати дітей чи співає їх мама колискові, потішки, забавлянки.
Дидактична гра «Луна» (повторення потішок) Індивідуальна робота: закріпити назви пір року ____________________________________________________________ Хоровод «На зеленому лужку» (слова, рухи) Праця: полити кімнатні рослини |
Заняття | 9.40 Малювання
Тема: «Червоні стрічки для сестрички» Мета: учити дітей малювати пензликом вертикальні (згори вниз) прямі лінії — стрічки; вправляти в умінні малювання пензликом довгих прямих ліній; створювати малюнок на всій поверхні аркуша; закріплювати знання червоного кольору; розвивати естетичне сприйняття фарби, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності в користуванні обладнанням під час малювання фарбами; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати фарбами. Матеріал: лялька Марічка зі стрічкою червоного кольору у волоссі; 1/2 аркуша паперу формату А4; червона гуашева фарба; пензлик; баночки з водою; серветки; підставки для пензлів. 10.10 Музична діяльність |
1 прогулянка | Спостереження №
Фізкультура на повітрі № 3 Дидактична гра «Знайди те ж саме, що і я» Мета: розвивати увагу Індивідуальна робота: складання речень з кількох слів ____________________________________________________________ Праця: запропонувати дітям зібрати опале листя на ігровому майданчику |
2 половина дня | 15.40 Весела година № 3
СРГ «Сім’я» (Вкладемо спати ляльку Оленку) Мета: продовжити знайомити дітей із назвами постільної білизни, колисанками. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати у дітей бажання співати колискові пісні. |
2 прогулянка | Спостереження №
Рухливі ігри «Сонечко і дощик»(ходьба, біг), «М’яч у колі»(кидання, ловіння м’яча), «Знайди прапорець» (орієнтування у просторі) Дидактична гра «Коли це буває?» Мета: закріпити знання дітей про частини доби, дії людей уночі, вдень Індивідуальна робота: звуковимова [ш] ____________________________________________________________ Праця: зібрати іграшки |
Середа |
|
Ранок | Бесіда «Моє ім’я» (Хто їм дав ім’я? Чи знають вони, що означає ім’я?)
Дидактична гра «Давайте познайомимось» Мета: закріпити вміння дітей називати своє ім’я Індивідуальна робота: закріпити імена дітей у групі ____________________________________________________________ Праця: роздати необхідний матеріал матеріал для заняття з математики Хоровод «Круг-кружечок» (рухи, слова) |
Заняття | 9.30 Логіко-математичний розвиток
Тема: «Величина предметів» Мета: ознайомити дітей з поняттям «Довжина», вчити порівнювати предмети однакові за довжиною користуючись накладанням і прикладанням, правильно вживати слова «довгий», «короткий». Закріпити поняття «один», «багато». Формувати вміння самостійно виконувати завдання. Виховувати бажання працювати самостійно. Акт. сл. : довгий, короткий Матеріал: іграшки, смужки 10.00 Фізичний розвиток |
1 прогулянка | Спостереження №
Рухливі ігри «Хто це сказав» (орієнтування у просторі) «До ляльки у гості» (ходьба), «Кішка з кошенятами»(підлізання) Дидактична гра «Назви своє ім’я » Мета: закріпити вміння називати своє ім’я Індивідуальна робота: закріпити імена та по-батькові батьків ____________________________________________________________ Праця: зібрати на ігровому майданчику гілочки, камінчики |
2 половина дня | СХД «Щире сердечко»
Мета: вчити дітей за допомогою шаблону, олівця та фарб малювати сердечко не виходячи за контур. Розвивати увагу. Виховувати любов до рідних. СРГ «Сім’я» (Вкладемо ляльку спати) Мета: закріпити знання дітей про постільну білизну, її призначення. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання співати колискові пісні. |
2 прогулянка | Спостереження №
Рухливі ігри «Мавпочки» (підлізання), «Дожени мене» (біг), «По рівненькій доріжці» (рівновага) Дидактична гра «Назви членів своєї сім’ї» Мета: закріпити вміння чітко називати членів своєї сім’ї Індивідуальна робота: закріпити імена дівчаток у групі ____________________________________________________________ Праця: зібрати іграшки у ящик |
Четвер |
|
Ранок | Бесіда «Моя родина»
Мета: вчити дітей називати членів родини від найстарших до найменших Дидактична гра «Можна чи ні» Мета: закріпити правила поведінки у громадських місцях Індивідуальна робота: закріпити назву міста де ми живемо ____________________________________________________________ Праця: поскладати іграшки Хоровод «Круг-кружечок» (рухи, слова) |
Заняття | 9.45 Мовленнєвий розвиток
«Нашому роду нема переводу» Мета: формувати в дітей уявлення про сім’ю як людей, які живуть разом, люблять піклуватися одне про одного; розвивати і підтримувати почуття поваги, турботливе ставлення до близьких: мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер. Матеріали: іграшка ведмежати; ілюстрація до казки «Три ведмеді»; малюнки із зображенням окремих моментів життя родини (бабуся й онука миють посуд, тато й син будують будинок тощо). 10.10 Музична діяльність |
1 прогулянка | Спостереження №
Фізкультура у формі гри № Дидактична гра «Кому сонечко потрібне?» Мета: закріпити уявлення про зв’язок стану неба і погоди Індивідуальна робота: закріпити вміння називати пору року ____________________________________________________________ Праця: зібрати листочки для гербарію |
2 половина дня | 15.30 Англійська
СРГ «Сім’я» (Допоможемо бабусі) Мета: закріпити знання дітей про старших членів своєї родини, самостійно розподіляти ролі. Закріпити назви посуду. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання допомогти |
2 прогулянка | Спостереження №
Рухливі ігри «Дожени мене»(ходьба, біг), «Жабки»(стрибки) Дидактична гра «Знайди свій колір» Мета: закріпити знання основних кольорів Індивідуальна робота: закріпити властивості піску ____________________________________________________________ Праця: підгорнути пісок у гірку |
П’ятниця |
|
Ранок | Розглянути ілюстрації на тему професії (Запитати дітей де працюють їхні батьки. Ким мріють стати)
Дидактична гра «Професії батьків» (розвиток мови) Індивідуальна робота: закріпити професії які є у дитячому садку ____________________________________________________________ Праця: вчасно користуватися носовичком, серветками. Хоровод «Подоляночка» (слова, рухи) |
Заняття | 9.35 Фізичний розвиток
10.10 Основи здоров’я Тема: «Які калинки корисні намистинки» Мета: учити дітей використовувати лікарські рослини; виховувати любов і бережливе ставлення до природи, екологічну культуру; залучатися до традицій, звичаїв українського народу; ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються з рослинами; установлювати елементарні зв’язки у природі; учити звертати увагу на форму рослини, її розмір, смак, властивості; розвивати творче мислення і смак; розширювати знання дітей про рослини, їхній зовнішній вигляд, місце зростання, корисні властивості. Матеріали: живі квіти калини, ґрона калини. Словник: калина, ліки, ґрона, ароматний, теплий, солодкий. |
1 прогулянка | Спостереження №
Рухливі ігри «Біжіть до мене» (біг), «Хто далі кине» (кидання м’яча), «Знайди свій колір»(орієнтування) Дидактична гра «Що схоже на сонечко» Мета: закріпити знання дітей про сонце, його форму, колір Індивідуальна робота: складання речень з кількох слів ____________________________________________________________ Праця: перекопати пісок у пісочниці |
2 половина дня | В гостях у казки № 2
СРГ «Водії» Мета: вчити дітей розгортати нескладний сюжет гри, самостійно розподіляти ролі. |
2 прогулянка | Спостереження №
Рухливі ігри «Трамвай» (ходьба парами), «Дістань хмаринку» (стрибки) Дидактична гра «Вгадай професію за описом» Мета: закріпити професії, знаряддя праці Індивідуальна робота: закріпити дні тижня ____________________________________________________________ Праця: пересипати пісок у пісочниці та підгорнути у гірку |
Доброго дня ANHELINA,хочу замовити “Батьківські збори” на ср. вік. Цікавлюсь вашим сайтом вже роки 3, подобається. Будь ласка, повідомте як ви надаєте послугу пошта(без Дякую. Люба.
Для середньої групи є робота з батьками в яку входять батьківські збори, можете переглянути у цьому меню – https://doshkilnyk.in.ua/category/vzajemodija-dnz-z-rodynamy/konsultaciji-batkivski-zbory/ . Як придбати – https://doshkilnyk.in.ua/jak-prydbaty-material/
Добрий день. До якої програми це планування?