Сітка занять старшої групи на травень місяць
Понеділок  | Вівторок  | Середа  | Четвер  | П’ятниця  | Теми тижня  | 
 2.Чарівні фарби і талановиті пальчики  | 1.Математичний віночок. 2. Будуємо, майструємо, творимо.  | 1. Любій малечі про цікаві речі. 2. Бережіть себе та близьких.  | 1. У нас в гостях книжка 2. Здоровим будь.  | Наше природне довкілля  | |
| Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)  
 
 
 
 
 Тема: «Пригоди маленького цуценяти» (придумування завершення до розповіді, розпочатої вихователем). Читання слів. Схема слів» П. Штрихування готових контурів дугоподібними лініями. II.Малювання «Фантастичний птах»  | 
 Тема: «Число 10. Дні тижня» К.«Тваринницька ферма» (будівельний матеріал) II. У світі музики (за планом муз. керівника) I. Дитина у довкіллі + ліплення(Л)  |  Тема: «Яка користь чи шкода людям від свійських тварин?»  
 
 
 
 
 Л. «Моя улюблена тваринка» (ліплення за задумом) 
 Фізкультура № 67 Тема: «Навчати приземлення у стрибку у довжину з розбігу».  | I.Художня література + аплікація(А)  
 
 
 
 
 Тема: переказ оповідання В. Сухомлинського «Покинуте кошеня» А. «Наш акваріум» II.У світі музики(за планом муз. керівника)  | I.Віконечко в природу + малювання  
 
 
 
 
 «Ці дивовижні домашні тварини» М. «Друзі наші менші» (малювання за задумом) II. Фізкультура № 68 Тема: «Повторити підлізання під дугу».  |    
 
 
 
 
 
 І тиждень «Друзі наші менші» 
 
 
  | 
| Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)  
 
 
 
 
 Тема: «Мій одяг» (складання описової розповіді про одяг за опорними схемами). Звук [к], буква К к. Читання слів» П. Овальні та округлі замкнені лінії. II.Малювання «Райдуга-дуга»  | Математична скарбничка + конструювання(К)  
 
 
 
 
 Тема: «Числа від 1 до 10. Розв’язування задач» К. «Шафа для одягу» (з паперу) II.У світі музики (за планом муз. керівника) 
  | Дитина у довкіллі + ліплення(Л)  
 
 
 
 
 Тема: «Всі професії важливі — вибирай на смак» Л. «Лялька в гарній сукні» (сюжетна аплікація) II.Фізкультура № 69 Тема: «Повторити стрибки у довжину з розбігу».  | I.Художня література + аплікація(А)  
 
 
 
 
 Тема: вивчення вірша М. Познанської «Про золоті руки» А. «Заморський натюрморт» II.У світі музики(за планом муз. керівника) 
  | I.Віконечко в природу + малювання  
 
 
 
 
 Тема: «З бабусиної скрині» (національний одяг) М. «Сорочка для хлопчика і для дівчинки» (декоративне малювання) II. Фізкультура № 70 Тема: «Повторити «човниковий» біг 3 × 10 м».  |    
 
 
 
 
 
 ІІ тиждень. «Ательє з пошиття одягу» 
 
 
  | 
| Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)  
 
 
 
 
 Тема: «Як я намалював би весну?» (творча розповідь за опорними словами). Звуковий аналіз за схемами. Читання речень» П. Гачкоподібні лінії II.Малювання «Наш листоноша» (сюжетне малювання за уявою)  | I. Математична скарбничка + конструювання(К)  
 
 
 
 
 Тема: «Числа від 1 до 10. Геометричні фігури» К. «Поштова машина» (будівельний матеріал) II.У світі музики (за планом муз. керівника) 
  | Дитина у довкіллі + ліплення(Л)  
 
 
 
 
 Тема: «На пошті» Л. «Поштова машина» (рельєфне ліплення на кольоровому картоні) II.Фізкультура № 71 Тема: «Навчати стрибків у висоту з розбігу у спосіб «зігнувши ноги».  | I.Художня література + аплікація(А)  
 
 
 
 
 Тема: «Переказ оповідання Ш. Сагдулли «Куди робота ховається» А «А водиця далеченько, а відерце велеченьке» II.У світі музики(за планом муз. керівника) 
  | I.Віконечко в природу + малювання  
 
 
 
 
 Тема: «Подорож листівки» М.Тема: виготовлення листівки «Мрії про літо» II. Фізкультура № 72 Тема: «Навчати розбіга та відштовхування у стрибку у висоту з розбігу».  | ІІІ тиждень.   
 
 
 
 
 «Пошта» 
 
 
 
  | 
| I. Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)  
 
 
 
 
 Тема: «Що я скажу, прощаючись із дитячим садком?» (складання розповіді з власного досвіду). Читання слів та речень» П. Лінії з петлями II.Малювання Тема: «Прощавай, садок дитячий!»  | I. Математична скарбничка + конструювання(К)  
 
 
 
 
 «У гостях у тітоньки сови» (підсумкове) К. «Моя майбутня школа»(будівельний матеріал) II.У світі музики (за планом муз. керівника) 
  | I. Дитина у довкіллі + ліплення(Л)  
 
 
 
 
 Тема: «Я маю право на освіту» Л. «Мавпочки на пальмах» II.Фізкультура № 73 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу».  | I.Художня література + аплікація(А)  
 
 
 
 
 Тема: «Вивчення вірша П. Воронька «Як багато знаю я» А. «Листівка працівникам дитячого садка» II.У світі музики(за планом муз. керівника) 
  | I.Віконечко в природу + малювання  
 
 
 
 
 Тема: «Як народжується книжка» М.«Зелений травень»(малювання-експериментування» II. Фізкультура № 74 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу».  | ІV тиждень.   
 
 
 
 
 «Скоро я піду до школи» 
 
 
 
  | 
