Сітка занять старшої групи на травень місяць
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Теми тижня |
2.Чарівні фарби і талановиті пальчики |
1.Математичний віночок. 2. Будуємо, майструємо, творимо. |
1. Любій малечі про цікаві речі. 2. Бережіть себе та близьких. |
1. У нас в гостях книжка 2. Здоровим будь. |
Наше природне довкілля |
|
Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Пригоди маленького цуценяти» (придумування завершення до розповіді, розпочатої вихователем). Читання слів. Схема слів» П. Штрихування готових контурів дугоподібними лініями. II.Малювання «Фантастичний птах» |
Тема: «Число 10. Дні тижня» К.«Тваринницька ферма» (будівельний матеріал) II. У світі музики (за планом муз. керівника) I. Дитина у довкіллі + ліплення(Л) |
Тема: «Яка користь чи шкода людям від свійських тварин?»
Л. «Моя улюблена тваринка» (ліплення за задумом)
Фізкультура № 67 Тема: «Навчати приземлення у стрибку у довжину з розбігу». |
I.Художня література + аплікація(А)
Тема: переказ оповідання В. Сухомлинського «Покинуте кошеня» А. «Наш акваріум» II.У світі музики(за планом муз. керівника) |
I.Віконечко в природу + малювання
«Ці дивовижні домашні тварини» М. «Друзі наші менші» (малювання за задумом) II. Фізкультура № 68 Тема: «Повторити підлізання під дугу». |
І тиждень «Друзі наші менші»
|
Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Мій одяг» (складання описової розповіді про одяг за опорними схемами). Звук [к], буква К к. Читання слів» П. Овальні та округлі замкнені лінії. II.Малювання «Райдуга-дуга» |
Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Числа від 1 до 10. Розв’язування задач» К. «Шафа для одягу» (з паперу) II.У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Всі професії важливі — вибирай на смак» Л. «Лялька в гарній сукні» (сюжетна аплікація) II.Фізкультура № 69 Тема: «Повторити стрибки у довжину з розбігу». |
I.Художня література + аплікація(А)
Тема: вивчення вірша М. Познанської «Про золоті руки» А. «Заморський натюрморт» II.У світі музики(за планом муз. керівника)
|
I.Віконечко в природу + малювання
Тема: «З бабусиної скрині» (національний одяг) М. «Сорочка для хлопчика і для дівчинки» (декоративне малювання) II. Фізкультура № 70 Тема: «Повторити «човниковий» біг 3 × 10 м». |
ІІ тиждень. «Ательє з пошиття одягу»
|
Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Як я намалював би весну?» (творча розповідь за опорними словами). Звуковий аналіз за схемами. Читання речень» П. Гачкоподібні лінії II.Малювання «Наш листоноша» (сюжетне малювання за уявою) |
I. Математична скарбничка + конструювання(К)
Тема: «Числа від 1 до 10. Геометричні фігури» К. «Поштова машина» (будівельний матеріал) II.У світі музики (за планом муз. керівника)
|
Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «На пошті» Л. «Поштова машина» (рельєфне ліплення на кольоровому картоні) II.Фізкультура № 71 Тема: «Навчати стрибків у висоту з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». |
I.Художня література + аплікація(А)
Тема: «Переказ оповідання Ш. Сагдулли «Куди робота ховається» А «А водиця далеченько, а відерце велеченьке» II.У світі музики(за планом муз. керівника)
|
I.Віконечко в природу + малювання
Тема: «Подорож листівки» М.Тема: виготовлення листівки «Мрії про літо» II. Фізкультура № 72 Тема: «Навчати розбіга та відштовхування у стрибку у висоту з розбігу». |
ІІІ тиждень.
«Пошта»
|
I. Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)
Тема: «Що я скажу, прощаючись із дитячим садком?» (складання розповіді з власного досвіду). Читання слів та речень» П. Лінії з петлями II.Малювання Тема: «Прощавай, садок дитячий!» |
I. Математична скарбничка + конструювання(К)
«У гостях у тітоньки сови» (підсумкове) К. «Моя майбутня школа»(будівельний матеріал) II.У світі музики (за планом муз. керівника)
|
I. Дитина у довкіллі + ліплення(Л)
Тема: «Я маю право на освіту» Л. «Мавпочки на пальмах» II.Фізкультура № 73 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу». |
I.Художня література + аплікація(А)
Тема: «Вивчення вірша П. Воронька «Як багато знаю я» А. «Листівка працівникам дитячого садка» II.У світі музики(за планом муз. керівника)
|
I.Віконечко в природу + малювання
Тема: «Як народжується книжка» М.«Зелений травень»(малювання-експериментування» II. Фізкультура № 74 Тема: «Повторити стрибки у висоту з розбігу». |
ІV тиждень.
«Скоро я піду до школи»
|