Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Тема: « Квіточка для мами»( Малювання зім’ятим папером) Залишити коментар

Савченко Оксана Іванівна
ВИХОВАТЕЛЬ
КЗ Орільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)

“Калинка”рІлька, Харьковская обл., Лозовский р-н

Для кого призначений: для дітей раннього віку
Спрямованість змісту: ознайомлення з природою, художньо – продуктивна діяльність (образотворче мистецтво: малювання)

Тема: « Квіточка для мами»( Малювання зім’ятим папером)

Мета: залучати дітей до приготувань, пов’язаних зі святом 8 Березня; розширювати уявлення малят про родинні стосунки; дати дітям елементарні знання про перші весняні квіти (їх  зовнішній вигляд, будову); вчити дітей створювати малюнок квітів зім’ятим папером; розвивати уяву, творчу фантазію, креативність, відчуття форми та кольору, емоційну чутливість, дрібну моторику рук; виховувати вміння захоплюватись красою та різноманітністю природних об’єктів,  охайність у роботі,  бажання робити приємне рідним.

Обладнання: кольоровий папір формату А4 з намальованим стеблом та листочками квітки на кожну дитину; фарби гуаш,  шматочки зім’ятого паперу, ілюстрації перших весняних квітів (підсніжник, тюльпан, гіацинт) ; «Весняна галявина» .

Попередня робота: вихователь розповідає дітям про свято 8 Березня, малята конструюють квіти , грають у дидактичну гру «Збери квітку».

Хід заняття

І.Організаційний момент

– Давайте візмемось за ручки і подаруємо один одному посмішку.

Ой, я бачу у вас гарний настрій, оченята у всіх сяють, а що може нам  покращити    настрій? Так, звичайно, посмішки, добрі вчинки, подарунки.

А як ви гадаєте квіти можуть підняти настрій?

Психогімнастика Я квітка

Я- квітка. Я зовсім легенька. Я повільно повільно росту, піднімаюсь. Я від чудового сну прокидаюсь. Я розкриваю свої тоненькі ніжні пелюстки. Я вмиваю пелюстками своє обличчя. Я – квітка

ІІ.Основна частина

–  Настає   прекрасна пора року – весна. Вся природа прокидається від   довгого   сну – яскравіше і тепліше світить сонечко, тане сніг, а на проталинах з’являються перші квіти! (Діти розглядають ілюстрації із зображенням квітів на весняній лісовій галявині , звертаю увагу на ведмедика, який прокинувся від зимового сну).

Стук у двері, зявляється ведмедик, вітається з дітьми.

  • Ведмедик заходь до нас в гості.
  • Ведмедик солодко спав взимку. Та ось наступила весна. Ведмедик прокинувся, позіхнув, вдихнув носиком повітря і відчув запах весни. Він згадав що незабаром настане мамине свято. «Було б добре привітати матусю подарувавши їй букет квітів»: подумав ведмедик. Але,  хто ж мені в цьому допоможе? Ведмедик згадав, що у дитячому садочку у нього є друзі до яких можна звернутися за допомогою, адже вони не раз його  виручали.
  • – Діти а чи не допоможите ви мені скласти букет для матусі? (Ведмедик звертається до дітей за допомогою скласти букет для матусі з перших весняних квітів)
  • Добре ведмедику що ти до нас прийшов, ми тобі завжди готові допомогти.

Бесіда про перші весняні квіти (пролісок, тюльпан. гіацинт)

  • Ведмедик поглянь на ці квіти, ти можеш вибрати квітку з яких би хотів подарувати матусі букет.
  • Моя матуся дуже любить квіти синього кольору (ведмедик вибрав гіацинт)

Дидактична гра « Склади квітку»

Любі хлопчики й дівчата!

Трапилась  у нас  біда.

Знати хочете яка?

Вітер, вітер пустотливий

Квіти всі він позривав

І пелюстки розкидав

Квітам слід допомогти,

серединки їм знайти.

Вітер знов у вікно подув

І пелюстки повернув.

Ми пелюстки позбираєм

І до них їх поскладаєм

 

Фізкультхвилинка

 

На лузі ростуть квіти

Небувалої краси. (Потягування – руки в сторони)

До сонця тягнуться квіти.

З ними тягнуться і діти. (Потягування – руки вгору)

Вітер тихо повіває,

Квіточки нам нахиляє (Махи руками)

Опускають пелюсточки. (Нахили)

Ну а потім знов встають

Гарний настрій нам несуть

 

–  Ваші мами люблять квіти? І мамі ведмедика теж подобаються квіти. Давайте допоможемо ведмедику зробити подарунок мамі .

– Подивіться на цю квітку, яка вона гарна. Якого вона кольору? (Синя) Ось ніжка, на якій тримається квітка. Вона називається «стебло». А це листочки. Якого кольору стеблинка і листочки? (Зелені).

– Ведмедику чи хотів би ти подарувати матусі букет із таких квіти?

– Діти допоможемо ведмедику?

Сьогодні я пропоную намалювати таку квітку нетрадиційним способом зім’ятим папером

– Зараз я вам покажу як малювати квіти зім’ятим папером. Уважно подивіться, як я буду малювати. Для цього беремо  зім’ятий папір, опускаємо його в фарбу синього кольору і міцно притискаємо його до аркуша. Ось і вийшла квітка.

– Перед тим як малювати давайте розімнемо наші пальчики.

 

Пальчикова гімнастика «Наші квітки»

Наші руки як квіточка,

Пальчики як пелюсточки.

Сонце прокидається –

Квіточка розкриваються. (Пальці, складені в кулак повільно розпрямляються)

Нічка темна наступає

Квіточка засинає. (Пальці, складені в кулак повільно розпрямляються)

А зараз сідайте за столи. Діти, а якого кольору потрібна фарба щоб намалювати  квітку гіацинт? Умочіть зім’ятим папір в синю фарбу та починаємо працювати: притискуємо папірець, вмочений у фарбу, до стебла квітки (Звучить спокійна музика. Виконання роботи дітьми. Допомагаю в процесі роботи.)

– Молодці, дітки! Добре постаралися. Гарний подарунок вийшов у нас!

ІІІ. Підсумок

  • Хто з вас запам’ятав , як називається ця квітка? (Допомогти дітям, якщо не можуть) (Гіацинт)

Ведмедику дуже сподобалися квіти які ви намалювали, він дякує нам за допомогу, але час йому вже повертатися до лісу та порадувати свою матусю.

 

Список використаних джерел

1.https://naurok.com.ua/konspekti-konspekti-integrovanih-zanyat-dlya-ditey-rannogo-viku-drugiy-tretiy-rik-zhittya-26003.html

2.https://books.google.com.ua/books?id=SBHqAgAAQBAJ&pg=PA144&lpg=PA144&dq

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *