"В гості до звірят" заняття з математики

“В гості до звірят” заняття з математики Залишити коментар

Відомості про автора:

Кузьмук Надія Миколаївна
вихователь
Дошкільний навчальний заклад №6 “Світлячок” –

Центр розвитку дитини м.Ковель

«В ГОСТІ ДО ЗВІРЯТ»

Для кого призначений: старша група
Спрямованість змісту: математика

Мета: сприяти розвитку логічного мислення, уваги, уяви.

Виховувати інтерес до математики, бажання працювати самостійно.

Поглибити знання дітей про кількісну і порядкову лічбу, вчити співвідносити цифру з числом, складати задачі за малюнком, закріпити структуру задачі, закріпити знання дітей про геометричні фігури, продовжувати вчитись орієнтуватись в просторі за допомогою схем, швидко знаходити рішення проблемних ситуацій.

Корекційна мета: сприяти розвитку полі сенсорних функцій, зорової пам’яті, окоміру.

Матеріал: демонстраційний: слайди, картина, сніжинка.

Роздавальний: набори цифр від 1 до 10, смужки , палички 5 шт. на кожну дитину, гра «Транграм», схеми.

Хід заняття

З неба зіронька злетіла

На віконце наше сіла

Біла та лапата

Як цю гостю звати? (сніжинка)

Сніжинка скрізь літала, побувала у лісі. Там вона зустріла звірят. Звірята як і ви готуються до школи. Мудра Сова дала їм завдання, яке вони не можуть виконати. Ось звірята і попросили сніжинку про допомогу. А її подружки сніжинки, які заглядають до нас у віконце, коли ми з вами займаємось, сказали своїй подружці, що тут є розумні і кмітливі діти, які зможуть допомогти звірятам.

Сніжиночка запрошує нас до лісу.

Ось подивіться, що тут сталося, мабуть це вітерець- пустунець тут побешкетував.

Ось мишка просить вас їй допомогти викласти ряд чисел у порядку зростання. Допоможемо мишці? (сідають за столи)

Викладіть ряд чисел від1 до 10 на верхню смужку. (Діти виконують завдання). А ще мишка просить порахувати кількість предметів на карточках і позначити відповідною цифрою.

Ось погляньте, скільки звірят прийшло до нас? Котрий Зайчик? А лисичка? Хто стоїть третім? Звірята хочуть пограти з вами у гру «Що змінилось?»(корекційна гра)

А от зайчику Мудра Сова дала картину і сказала скласти задачу, а він не знає як це завдання виконати. Давайте допоможемо йому.

– З яких частин складається задача?

– Складіть умову задачі за цією картиною?

– Що ми можемо взнати з цієї умови?

– Хто поставить запитання?

Повторіть задачу, яку ми склали для зайчика.

Ми можемо розв’язати таку задачу?

  • А от скільки всього зайчиків кожен порахує і викладе розв’язок.
  • А давайте запитаємо у Сови чи правильно ми виконали зайчикові завдання?

Сніжинка дуже хоче з вами погратись. Уявіть себе сніжинками.

Фізкультхвилинка:     Ось пливе біла хмаринка

І несе вона сніжинки

Їм набридло там сидіти

Закортіло полетіти

Почали вони кружляти

Ніби танець танцювати

Вітерець із ними грав

Сніжну віхолу підняв

Та сніжинки покрутились

І на землю опустились.

Сніжинка каже, що і лисичка просила, що і їй ви допомогли, бо Сова їй дала дуже важке завдання. Вона хоч і хитра, та все ж не знає як його виконати. Мудра Сова запропонувала лисичці із 5 паличок викласти квадрат і два трикутники. Ніяк не може лисичка справитись із цим завданням.

  • Викладіть квадрат і два трикутники з 5 паличок.

Гімнастика для очей «Сніжинка»

Ще сніжиночка принесла конверт від вовчика. Гра «Транграм»

Сніжинка і звірята дуже дякують вам за допомогу. І приготували вам сюрприз. Тільки сніжиночка уже десь полетіла і не сказала мені де цей сюрприз, лише лишила ось листочки. Що ж це за листочки? (схеми групової кімнати із відмітками, де знаходяться сюрпризи для кожної дитини).

Діти за схемами знаходять свої подарунки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *