Відкрите інтегроване заняття “В пошуках чарівної квітки” Залишити коментар

Лазаренко Валентина Миколаївна
Вихователь
село Яреськи ЗДО “Пролісок”

Для кого призначений: Молодший вік; педагогам.
Спрямованість змісту: Логіко-математичний розвиток та конструювання

Відкрите інтегроване заняття з логіко-математичного розвитку та конструювання у молодшій групі

Тема: « В пошуках чарівної квітки»

Мета: узагальнити пройдений матеріал; повтори та закріпити геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник), дні тижня, «вузький-широкий», кольори(червоний, жовтий, зелений, синій); ознайомити з новим кольором (фіолетовий); закріпити рахунок в межах 3; розвивати мислення, зорову пам’ять, орієнтир у просторі, відповідати на запитання вихователя; виховувати бажання виявляти інтерес до логіко-математичної діяльності та конструювання; виховувати дружні стосунки між дітьми під час заняття та взаємодопомогу.

Попередня робота: дидактичні ігри з сенсорного виховання, читання загадок.

Матеріал: презентація «Кольоровий тиждень»; лист  з завданнями ; макет квітки,кольорові пелюстки; макет геометричних дерев та листочки трикутної, квадратної форми; місточки «вузький-широкий»; паперові помідори та полуниці для гри, кошики; аркуші паперу формату  ½ А4 з наклейними ниточками, по 3 круги зеленого кольору на кожну дитину; музичні аудіо-записи.

Вихователь: Діти подивіться скільки у нас гостей. Давайте привітаємось.

Діти: Добрий день.

Вихователь: Діти чуєте яка гарна музика грає. Хто з нами хоче зустрітися знову?

Діти:  «Чарівна квітка».

Вихователь: Так. Кожен день у нас був незвичайний, «Чарівна квіточка» дарувала нам новий колір. Давайте пригадаємо з якими кольорами нас квітка вже познайомила!

(Презентація «Кольоровий тиждень)

 

 

 

Вихователь: Сьогодні, у п’ятницю «Чарівна квіточка» хоче подарувати ще один колір.

(виходить Дюдюка)

Вихователь: Добрий день, шановна. Ви хто така?

Дюдюка: Я Дюдюка- вреднюка. Не люблю я квіточки і яскраві кольори. (Забирає пелюстки з квітки).

Вихователь: Не забирай у нас пелюстки.

Дюдюка: Мені вони теж потрібні. А якщо ви хочете отримати назад пелюстки, виконайте мої завдання. (Дає конверт) (уходить)

(Вихователь відкриває конверт. Лист з завданнями)

Вихователь: 1-завдання. Перейти широку річку.

Діти подивіться яка річка. А якого кольору річка?

Діти: Річка синього кольору.

Вихователь: А річка вузька чи широка?

Діти: Річка широка.

Вихователь: Нам треба перейти на другий берег, для цього нам потрібен місточок. Ось подивіться, у нас є два місточки вузький та широкий. По якому місточку нам буде краще перейти, по вузькому чи по широкому?

Діти: по широку місточку. (Переходять на другий берег)                 

Вихователь: 2-завдання. Ви потрапили у ліс. В цьому лісі ростуть незвичайні дерева, і листочки на деревах теж незвичайні, вони мають різну геометричну форму. Подув сильній вітер і зірвав листочки. Прикріпить правильно до дерева листочки.

(Макети дерев з геометричними фігурами – квадрат та трикутник)                      

Вихователь: До цього дерева, які за формою ми прикріпимо листочки?

Діти: Квадрати, трикутники.

(Запитати у дітей, якої форми листочок? Якого кольору?)

Діти: Листочок квадратної форми (трикутної). Жовтого кольору.

Вихователь: Молодці, виконали завдання.

Вихователь: 3-завдання. Відгадайте загадки.

Він червоний, він смачний,

Апетитний, запашний:

Серед овочів сеньйор

Цей пихатий (помідор)

 

Під ногами у саду

Стиглу ягідку знайду

Треба низько нахилиться

Щоб зірвати (полуницю)

Вихователь: Вірно. А якого кольору полуниця та помідор?

Діти: Полуниця та помідор червоного кольору.

Вихователь: Давайте пограємо в гру, розкладемо полуницю та помідори в різні кошики.

(Дидактична гра «Розклади по кошиках»)

Вихователь: Молодці. Виконали завдання.

Вихователь: Діти, а завдань більше немає. Але я вам пропоную для Дюдюки зробити подарунок, щоб вона стала доброю і відала нам пелюстки. Давайте для неї зробимо-намисто.

Вихователь: Сідайте за столи. Перед кожним з вас лежить аркуш паперу на якому вже наклейна ниточка. Якого кольору ниточка?

Діти: Ниточка зеленого кольору.

Вихователь: Давайте на ниточку нанизаємо намистинки. Намистинки треба розташовувати на певній відстані одна від одної. Намистини яку форму мають? Якого кольору?

Діти: Намистинки круглі. Зеленого кольору.

.

(Діти за зразком вихователя розкладають намистинки на нитці)

Вихователь: Давайте порахуємо намистинки (три). Скільки намистинок на нитці.

Діти: На нитці три намистинки.

(Грає музика, виходить Дюдюка)

Дюдюка: Ну,що усі мої завдання виконали?

Вихователь і діти: Так.

Дюдюка: За це я вам дарую пелюсточку фіолетового кольору.

Вихователь: Дякуємо. Діти давайте подивимося, що буває фіолетового кольору.

(Картинки: баклажан, слива, виноград)                         

Вихователь: А інші пелюстки ти нам віддаси?

Дюдюка: Так. Але спочатку давайте пригадаємо усі мої завдання.

Підсумок (Дюдюка відає пелюстки)

Вихователь: Через синю річку ми переходили. – По якому місточку, ми переходили річку по широкому чи по вузькому? ( по широкому) (Синя пелюстка)

Вихователь: Ми також були в незвичайному лісі. – Якого кольору були листочки? (жовтого). На які геометричні фігури схожі листочки? (трикутники, квадрати) (Жовта пелюстка)

Вихователь: А ще ми відгадали твої загадки. Що ми діти розкладали по кошиках (помідори, полуницю). Якого вони кольору? (червоного) (Червона пелюстка)

Вихователь: А для тебе ми приготували подарунок. – Діти, який ми подарунок зробили.(намисто). Якого кольору намистинки? (зеленого). На яку геометричну фігуру схожі намистинки? (на круг).(Зелена пелюстка)

Вихователь: Дякуємо тобі, що повернула усі пелюстки та подарувала фіолетову пелюстку для нашої «Чарівної квіточки».

Дюдюка: Дякую і вам за намисто. Я більше так не буду.

Вихователь: Діти на цьому наше заняття закінчилося. Ви усі сьогодні були молодці.

ЗАВАНТАЖИТИ З ФОТО

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин