Конспект заняття Пожежна машина

Заняття для 2 молодшої групи “Пожежна машина”. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація) Залишити коментар

Для кого призначений: 2 молодша група
Спрямованість змісту: Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

Підготувала: Anhelina

Аплікація «Пожежна машина»

Мета: продовжувати знайомити дітей з різними видами транспорту, вчити відзначати пожежну машину за зовнішніми ознаками (колір, будова, розмір), складати зображення з окремих частин, формувати просторові уявлення, розвивати уміння співставляти деталі за розміром та формою, виховувати старанність, зосередженість.

Матеріал: зразок готового виробу, шаблон «Пожежна машина», елементи аплікації, серветки, клейстер, пензлики для клею, підставки для пензликів, іграшкова пожежна машина, аудіозапис сигналу пожежної машини та магнітофон (плеєр, музичний центр тощо), м’який іграшковий зайчик, макет будиночка.

Попередня робота: розглядання з дітьми ілюстрацій із зображенням пожежної машини.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Діти сідають на ігровий килим.

  • Діти, в зайчика сталося лихо: з печі викотилася жаринка і почалася пожежа.

Звучить аудіозапис сигналу пожежної машини. До дітей виїжджає пожежна машина. Вихователь запитує в малюків, як називається ця машина та навіщо вона людям потрібна.

  • Чому пожежна машина має червоний колір? (Це колір тривоги, він найпримітніший.)
  • Навіщо пожежній машині такий гучний та тривожний сигнал? (Щоб усі ще здалеку почули, як пожежна машина мчить на пожежу, і поступилися їй дорогою.)
  • Куди виїжджає пожежна машина? (На пожежу.)
  • Як називають людей, які гасять пожежу? (Пожежники.)

Дітьми разом з вихователем роздивляються машину, мацають деталі, називаючи їх: довга прямокутна драбина, круглі колеса, квадратна кабіна. Діти катають по підлозі, відтворюють її сигнал.

ІІ. Мотивація

 «Врятуємо зайчикову хатку»

Діти беруться одне за одного і ланцюжком прямують за вихователем, який тримає пожежну машину. Вони «їдуть» гасити зайчикову хатку. Підійшовши до будинку, повторяють за вихователем різноманітні рухи: «набирають» та «виливають» воду, струшують руки, «відганяють» дим від обличчя й інше.

  • Ну ось ми й погасили разом зайчикову хатинку! Машина поїхала в гараж, а ми з вами теж виготовимо свою пожежну машину. Хай вона в нашій групі живе та захищає від вогню нас і наші іграшки. Нумо, разом до роботи!

ІІІ. Продуктивна діяльність

Розминка для рук «Автомобілісти»

— Зобразити крутіння керма в різні боки;

— по черзі натиснути на клаксон правою та лівою рукою;

— зобразити гальмування;

— зобразити роботу «двірників» у машині;

— зобразити зачинення дверей.

Етапи роботи

  1. Вихователь звертає увагу дітей на столи, на яких приготовлений матеріал для аплікації.
  2. Вихователь нагадує малюкам, спочатку слід викласти елементи зображення, а потім — наклеювати; як слід наносити на форму клей — намазувати клей від центра до країв рівномірно; нагадує про акуратність виконання роботи.
  3. Вихователь допомагає кожному малюкові або спонукає його до самостійного вибору місця на

аркуші для розміщення елементів. Активізує мовлення дітей: пожежна машина прямокутна, колеса круглі.

Після закінчення вихователь ще раз умикає аудіозапис сирени: машина готова до роботи.

ІV. Підсумок

Яку машину ми сьогодні зробили? (Пожежну.)

Що вона буде в нас робити? (Рятувати наші іграшки від пожежі.)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин