Заняття для дітей середнього дошкільного віку «Крокуємо доріжкою здоров’я» Залишити коментар

Сертифікат № DS017

Відомості про автора:

Загрейчук Ольга Федорівна
вихователь
СКДНЗ “Ромашка”

смт. Софіївка Дніпропетровська обл.

Заняття для дітей середнього дошкільного віку з пріоритетом валеологічно-фізкультурних завдань «Крокуємо доріжкою здоровя»

 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей з питань здорового способу життя; формувати правила гігієнічних навичок; вправляти дітей у найпростіших видах масажу, ходьбі по корекційних доріжках

Дати елементарну інформацію про наявність  мікроістот ( мікробів), які шкодять здоров`ю та розвивати здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Закріпити знання про користі та шкідливі для здоров’я людини продукти.

Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про своє здоров`я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати.

Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.

Доброго дня вам, любі малята

хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою я вас вітаю

доброго настрою на весь день бажаю.

Хай на милих ваших личках

привітно розцвітуть усмішки

Вліво, вправо поверніться

і сусідам посміхніться

За руки один одного візьмем,-

І дружно привітаємось-

Добрий день!

 

Справді день такий чудовий

Мов картинка кольоровий.

Сонечко у небі сяє

На прогулянку гукає.

Всі за мною ви ставайте

Гарно спинки розпрямляйте

І головоньку тримайте

Ми до лісу всі підемо

Може в ньому щось знайдемо.

 

Крокуємо всі дружно

Весело завзято

Будем ніжки гартувати

Будем добре крокувати.

 

Весело крокуємо,

По лісу мандруємо

На дорозі «кладка»

Увага, малятка!

Врізнобіч руки розводимо

Та по кладочці ходимо

(ходьба по лаві)

 

А тепер навшпиньки нишком  (ходьба напівприсяд)

покрадімося як мишки

 

Зараз ніби ведмежата (ходьба на зовнішній стороні стопи)

Потупцюймо вайлувато

Перевальцем від барлогу

йдуть ведмеді клишоногі

 

йшли дорогою ми йшли

і кого ми тут знайшли?

Вужик виповз на доріжку

Розімнімо трохи ніжки (ходьба по мотузці преставним кроком)

 

А тепер легенький біг

Добра справа це для ніг

 

Далі ми крокуємо

Зовсім не сумуємо

перед нами струмочок швидкий

Через нього місточок малий

Ми місточок перейдемо

Може там когось знайдемо?  (ходьба по купинках- малих пеньочках- 10 Шт.)

 

Ой подивіться хто це тихесенько сидить?

(діти підходять до кущика під яким сидить зайчик)

Чом ти зайчику сидиш

Засмутився і мовчиш?(зайчик сидить на ліжечку)

Зайчику, вже день на дворі

Досить спати!

Діти, а що треба робити щоб вранці швидше прокинутися і бути весь день бадьорим і веселим?

-Зарядку!

Молодці!         Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров’я вона — плюс,
Намотай собі на вус.

 

 

(комплекс):

За змістом пісні «Розбудило сонечко нас з тобою»

Зайчик дякує малятам

Що навчили його робити зарядку.

Попросив зайчик вам гостинчик передати.

Діти, що зайчик найбільше полюбляє?

Так це морква! Давайте подякуємо зайчику і підемо далі.

 

 

Ліс стає густіший, діти йдуть тихіше (ходьба по доріжці здоров’я:комбінована: каштани, шишки, циліндри, )

 

Ось – вузька доріжка,

В нас веселі ніжки.

На вузьку доріжку

Стають наші ніжки.

Далі крокуємо,

Весело рахуємо:

Раз – береза, два – ялина

Три – красуня-горобина,

А чотири – красень-дуб,

Зупинились діти тут.

 

А ось їжачок

у колючках його бочок: коль, коль, коль.

Поживіться на їжачка напали сташні мікроби:

(біля іграшки-їжака – розмістити «мікробів»)

Діти, а як ви уявляєте собі мікробів, які вони? (міркування дітей)

 

Це маленькі злодіяки, хулігани, розбишаки

Що живуть усюди де є повно бруду:

У болоті і грязюці

У смітті, і у пилюці.

 

Діти, подивіться на хатинку їжачка. Яка вона (брудна, повно сміття)

Давайте ми все сміття зберемо у корзинку для сміття, допоможемо їжачкові прибрати . (діти збирають весь бруд  в корзину для сміття)

 

Їжачок по лісі блукав

Яблучка збирав

Лапки не помив

Брудне яблучко з’їв.

Діти, можна так робити? – Ні!

Той хто руки не помиє

Мікроби  ковтне і захворіє.

 

Навчимо їжачка мити лапки (імітація рухів)

Наші діти-малюки
Миють руки залюбки,
Рукавички загортають,
Руки милом натирають.
Під водою довго миють,
Витиратися уміють.
Люблять воду всі малята,
Як маленькі каченята

А ще ми вміємо доглядати за своїм одягом і тілом.

 

Пограємося в гру «Щоб бути чистим мені потрібно…» (класифікація предметів гігієни)

 

Їжачок нам дякує за допомогу і пригощає нас яблучками.

 

Щоб пройти нам далі у лісок

потрібно перейти ще один місток!

(ходьба по ребристій дошці)

 

Щоб дізнатись хто тут нас зустрічає відгадаємо загадку.

В неї очі, мов горішки,

кожушина хутряна,

гострі вушка, наче ріжки,

у дуплі живе вона?

Хвостик гарний вона має

і з гілочки на гілочку стрибає.

 

Так вірно, малята, це білочка.

Давайте пострибаємо як білочка

(стрибки зі сторони в сторону)

Молодці, малята!

Але білочка просить нас про допомогу.

Білочка справжня господиня

В магазин ходила

Різних смаколиків купила.

Але не знає які продукти корисні, а які шкідливі.

Ми продукти візьмемо смайлики розкладемо.

Де продукт корисний – смайлик засміється,

А коли шкідливий – буде сумувати.

Дидактична гра «Корисне-шкідливе»

 

Білочка хоче пригостити нас горішками.

Але вони заховались у листячку. Зберемо їх. (діти збирають у сухому листі горішки).

Діти, поки ви збирали  горішки , то відчули аромат листочків?. Давайте сядемо, відпочинемо.

Носиком вдихаємо, ротом видихаємо.  Повторимо знову

Носиком вдихаємо, ротом видихаємо.

 

Пограймося з горішками. (горіховий масаж)

 

Візьмем горішки раз і два

Скажем чарівні слова: Ви, горішки нас гартуйте

Від хвород усіх лікуйте

Між долоньками катаєм

Свій масаж розпочинаєм!

Заховали – показали

Заховали – показали

Знов в долоньках покатали

Міцно ми горіх стискаєм

Свою силу проявляєм

Знову міцно їх стискаєм

Свою силу проявляєм

От масажу і кінець, –

Хто робив – той молодець!

 

Горішки у корзинку складаємо у садочок вирушаємо.

(діти крокують один за одним)

Тупи-тупи, тупи, туп

По садочку діти йдуть.

Не спішать,

Не біжать, тільки ніжки тупотять.

Хто тихесенько іде,

Той ніколи не впаде.

А хто швидко побіжить,

Може носика розбить.

 

В групу ми прийдемо.

Гостинці розберемо.

Будемо ними смакувати

І звіряток згадувати.

 

 

«Будемо всі здорові й дужі, – до здоров’я не байдужі»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *