Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Заняття – гра “Будуємо Леголенд” 2

Щипська Людмила Миколаївна
Вихователь
м. Біла Церква, ЗДО № 22 “Ластівка”

Для кого призначений: Старша група ЗДО

Спрямованість змісту: соціо-ігрова взаємодія

Заняття – гра для дітей старшого дошкільного віку

Тема: «Будуємо Леголенд»

Програмовий зміст: розширити знання дітей про професію будівельника, ландшафтного дизайнера; розвивати просторове уявлення, заохочувати до поєднання кількох об’єктів в одну велику композицію; уважно стежити за презентованою інформацією; розвивати комунікативні здібності, мовленнєву ініціативу дітей; розвивати основи критичного мислення, уяву, фантазію, креативність, ініціативність; продовжувати формувати навички планування своєї діяльності та вміння працювати в групах (домовлятися, розподіляти обов’язки, вміння знаходити вихід з складних ситуацій, досягати загального результату); заохочувати до створення власних моделей з конструктора LEGO за уявою; виховувати дружелюбність, взаємодопомогу, потребу у спільній роботі; сприяти вихованню екологічної культури.

Матеріал: конструктор LEGO; мікрофон, мультимедійний проектор, планшет; відео – матеріал «Запис новин», аудіозапис ритмічної музики; презентація «Найдивовижніші парки розваг», фігурки з – під кіндерів, іграшки міні – динозавриків; кришечки з пластикових пляшок; картинки з зображенням каруселів, дерев, кущів, зоопарку, шашкового клубу, парку Юрського періоду; скринька з подарунками.

Попередня робота: екскурсія в місцевий парк розваг, знайомство з професією ландшафтного дизайнера, розгляд ілюстрацій на дану тему, виготовлення різних конструкцій з конструктора LEGO та типу LEGO.

Хід заняття:

Привітання:

Добрий День!

Шановні гості й дорогі мої малята!

В нас сьогодні в групі наче свято!

Гостей зібралося багато!

Буде весело усім!

Тож часу дарма не гаймо!

Заняття – гру швидесенько розпочинаймо!

Вихователь: Діти пригадаймо наші з вами правила заняття.

Діти: 1. Не кажи не вмію, а кажи навчуся!

  1. Не вийде сьогодні – зможемо взавтра.
  2. Не соромимося запитувати.
  3. Ми всі одна родина.
  4. Відповідаємо по черзі, не перебиваємо одне одного та вміємо домовлятися.

Вихователь: Я вчора бачила по телевізору випуск наших місцевих новин і зробила запис дуже цікавого фрагменту. Давайте разом його переглянемо  (перегляд фрагменту відеозапису новин про те, що мер оголошує конкурс на кращий проект дитячого парку розваг на мультимедійній дошці ).

  • Ну що нам з вами це під силу? Візьмемо участь в конкурсі?

Діти : Так!

Фотовиставка.

Вихователь: Запрошую вас на віртуальну фотовиставку «Незвичайні парки розваг» (перегляд презентації).

Гра – інтерв’ю.

Вихователь: Діти ви всі побачили, що парк розваг – це не просто розваги, а ціла країна мрій, до якої можуть входити країна тварин, човникова станція, шашковий клуб, спортивний майданчик, кафе. Пропоную вам висловити свою власну думку «Що я хочу бачити в нашому парку розваг?» (діти по черзі говорить в мікрофон, що вони бажають щоб було в дитячому містечку розваг).

Вихователь: Всі парки, будівлі – унікальні. А хто ж створює їх проекти, щоб будівельники могли їх побудувати? (відповіді дітей)

– А хто ж створює красу навколо цих будинків, планує, як облаштувати парки?

Діти: ландшафтні дизайнери.

Вихователь: Для цього їм теж треба спланувати свій задум на папері, а потім втілити його в життя за допомогою спеціальних інструментів та матеріалів.

– Діти, скажіть будь-ласка які це матеріали та інструменти?

Діти: ножиці, лопати, секатори, квіткова розсада, насіння квітів і трав, саджанці дерев та кущів.

Створення колажу.

Вихователь: Щоб розпочати будівництво необхідно спочатку створити план. Пропонуємо, вам, трішечки пофантазувати і як справжні архітектори спланувати яким чином будуватимемо наш парк розваг. Пропоную створити колаж (діти наклеюють на ватман зображення дитячих майданчиків, парк Юрського періоду, клумби, дерева, кафе,  зоопарк).

  • Діти! А як же ви назвете ваш парк розваг?

Діти: «Леголенд».

Вихователь: Задум свій на папері ми спланували. У нас вийшов дуже гарний проект «Леголенду». Тільки я бачу, що трішки стомилися. Час зробити фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка (під ритмічну музику з цеглинками LEGO).

Робота з конструктором LEGO.

Вихователь: Діти! Пропоную вам вибрати собі цеглинки LEGO,  фігурки з – під кіндерів, іграшки міні – динозавриків; кришечки з пластикових пляшок і кому потрібні  схеми LEGO час починати будувати Леголенд. А щоб ми з вами вчасно закінчили роботу, я даю вам пісочний годинник. Коли пісок переміститься з верхньої частини годинника в нижню вам потрібно закінчити роботу. Нагадую працюємо дружно, разом. (діти під керівництвом вихователя під музику починають будувати парк розваг, об’єкти розміщують так як клеїли їх на колаж)

Вихователь: Діти! Пісочний годинник нам показує, що час вичерпано. Наші казкові зони відпочинку в  Леголенді готові. Поки ви приберете зайві цеглинки фотограф сфотографує наш проект і відправить на електронну адресу мера.  (дитина, яка буде фотографом фотографує планшетом проект і за допомогою вихователя відправляє фото на електронну адресу меру).

  • А поки мер розглядатиме наш проект Леголенду ви повинні презентувати його нашим гостям. (Діти розказують для кого будували, які цеглинки використовували, наскільки надійний, як називаються об’єкти).
  • Молодці! Ваш парк дуже гарний, діткам буде затишно й цікаво гратися в ньому.
  • Ой! Діти! Ви чули, нам на планшет прийшло повідомлення. Це лист – відповідь від нашого мера.

«Дорогі мої малята старшої групи «Дзвіночок»! Ми з комісією розглянули ваш проект дитячого парку розваг Леголенд і вирішили визнати вас переможцями. Молодці! Чекайте на скриньку з подарунками.

З повагою, ваш мер!» (стук в двері представник Нової пошти заносить скриньку з подарунками).

Вихователь: Діти! Ось і наші подарунки! Скажіть будь-ласка вам сподобалося бути архітекторами і ландшафтними дизайнерами? Працювати разом? Пригадайте, хто кому допоміг на занятті? Що запам’яталося найбільше? Чого на занятті вам не хотілося робити? Перед ким би ви хотіли похвалитися успіхами? (відповіді дітей).

Дякую вам! Діти ви всі були молодці! Я пишаюся вами! На жаль на цьому наше  заняття закінчується!

 

Список використаних джерел:

1.http://osnova.com.ua/news/1319-LEGO

2.Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» / О.Ю. Рома, В. Ю. Близнюк, О. П. Борук. – the  LEGO Foundation,  2016. – 140 ст.

 

2 Comments

  1. Доволі цікаве завдання. Діти з задоволенням граються в лего. Удачі!

    1. Дякую!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *