Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Заняття “Казка з нами скрізь, завжди- вчимось змалку доброті” Залишити коментар

Масякіна Оксана Олексіївна
вихователь
м.Харків КЗ ДНЗ №416

Для кого призначений: для дошкільників 4-го року життя
Спрямованість змісту: Заняття з розвитку мови, мовленнєвого спілкування та художньої літератури

Заняття з розвитку мовлення, культури мовленнєвого спілкування та художньої літератури

для дошкільників 4-го року життя

«КАЗКА З НАМИ СКРІЗЬ ЗАВЖДИ ВЧИМОСЬ ЗМАЛКУ ДОБРОТІ»

  Програмовий зміст: вчити впізнавати твір за його фрагментом, ілюстрацією, знаходити на малюнках героїв, пригадувати назву знайомого тексту; оцінювати на елементарному рівні поведінку персонажів (правильно-неправильно, злий-добрий); сприяти формуванню правильного ставлення до подій у творі та його героїв з точки зору морально-етичних норм.

Удосконалювати звукову культуру мовлення (чітко і правильно вимовляти слова зі збігом приголосних (спокійна, любляча, скромна, турботлива) ; вживання три-і чотирискладові слова з відкритими складами (до-по-ма-га-ти, ве-се-ла).

Збагачувати та активізувати словник дітей прикметниками морального характеру та іменниками-іменами казкових героїв. Привертати увагу до сполучуваності слів (складати речі, підмести підлогу).

Сприяти правильному вживанню відмінкових закінчень, роду та числа іменників (котом, собакою; семеро козенят); формувати уміння будувати речення, узгоджувати між собою.

Виховувати інтерес до художньої літератури .

 

Попередня робота:

– ознайомлення з казкою братів Грімм «Вовк і семеро козенят» (з дітьми) ;

– виготовлення дидактичного матеріалу та оформлення простору

групи до заняття (вихователь).

 

Матеріали та обладнання: презентація заняття(текстові та ілюстровані слайди); дидактичні ігри: «Добрі справи», «Моя мама», «З ким дружити?»

Хід заняття

№з\пЗміст слайдуХід заняттяНеобхідний матеріал поетапно
1Заняття з розвитку мовлення, культури мовленнєвого спілкування та художньої літератури    для дошкільників

4-го року життя

 

Щойно ранок розпочався

у садочок ми прийшли.

Радо казка всіх вітає,

в дивний світ нас закликає…

2Тема: «Казка з нами скрізь завжди вчимось змалку доброті»

 

Слухай загадку, малеча,

та й дорослим теж доречно…

3Ілюстрація з казки братів Грімм «Вовк і семеро козенят»Мала кізонька

малят, неслухняних…(козенят)

4Ілюстрація з казки, де коза наказує дітям не відчиняти незнайомцям двері Діти, ви впізнали казкових героїв?

З якої казки до нас завітали?

Куди збиралась  мама – кізонька?

Що наказала діткам перед тим як піти з дому?

Козенята завжди допомагають своїй матусі. Ви теж мої помічники. Давайте пограємо в гру і розкажемо на які добрі справи ми здатні …

 

5Дидактична гра

«Добрі справи»

 

 (Діти рухаються до « столику справ»,

обирають на свій погляд картку).              Давайте побудуємо будинок, де кожен допомагає один одному.

Стіл; картки

із зображенням

різних дій;

магнітна дошка, де зображено

силует будинка

6Ілюстрація з казки,

де вовк стукає в двері

 

 (Чути стукіт…)

Незнайомець завітав усіх діток налякав…

Хто стукає в двері?

Який вовк за характером?           (Злий, нахабний, невихований…)

Яким голосом співав пісеньку? (Грубим, неприємним, товстим, низьким…)

А у матусі – кізоньки який голосок ?    (Тоненький, ніжний, лагідний,тихий,

красивий…)

Так, матуся у козенят турботлива, любляча.

А які матусі у вас?

 

 

7Дидактична гра

«Моя мама»

 У ваші поштові скриньки надійшли

листи-підказки.

Погляньте, будь ласка!

Давайте кожен спробує розповісти про свою матусю. Мама яка?

На спинці стільчика –

«поштова скринька» з

карткою

8Дидактична гра

«З ким дружити?»

 

 Шкода, що козенята не розгледіли ворога.

Діти, у кого з вас є друзі?

Давайте підкажемо нашим маленьким героям – козенятам з ким можна дружити, а з ким слід уникати спілкування.

Увага на екран!

9Гра – таблиця (Лисичка-сестричка – хитра; сорока-білобока – брехлива; вовк – злий; мавпа – радісна, непосидюча; Тигруля – веселий, швидкий на допомогу; кіт – добрий, щирий, привітний  тощо).

То з ким порадимо дружити? (Котом,

собакою –іменники в орудному відмінку)

Гра у вигляді

різнокольорових

квадратів

(для зручності

та закріплення знань про кольори ) із зображенням казкових героїв

 

10Ілюстрація з казки,

де мамакоза

з козенятами разом

 

 Ось і підійшов час підвести

підсумки …

Сьогодні ми зустрілися з  казковими героями, які допомогли нам закріпити знання про мораль, духовність та правила безпечної поведінки вдома.

 

 

11Спільна фотокартка дітей групи

 

Кожен хоче у житті

чуйних, вірних друзів мати.

Тож не слід ні на хвилину

про турботу забувати.

Честь, повага, допомога

нам в нагоді можуть стати.

 

 

 

12«Дякую за увагу!» Діти, що вам сподобалося на занятті?

З яких героїв треба брати приклад?

В нашій групі ви знайшли вірних друзів?

А ви вмієте дружити?

Мені теж сподобалося наше заняття

і те, як ви відповідали на поставлені питання, які уважні, активні були під час ігор.

Молодці!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *