Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Заняття з логіко-математичного розвитку для середньої групи ” В гостях у трьох ведмедів” Залишити коментар

Мелянець Наталія Михайлівна
вихователь
м.Біла Церква ДНЗ №14

Для кого призначений: середня група

Конспект заняття з логіко – математичного розвитку в середній групі по знайомленню з числом і цифрою 5 та величиною предметів з теми:
« В гостях у трьох ведмедів»
Тема: Ознайомлення з числом та цифрою 5. Величина предметів.

Мета: ознайомити дітей з числом та цифрою 5; вчити співвідносити кількість предметів та число; розвивати вміння чітко дотримуватись інструкцій вихователя;

Вправляти дітей у вмінні порівнювати предмети за величиною: великий, менший, найменший; групувати їх відносно величини: великому – велика, меншому – менша, найменшому – найменша; Розвивати увагу, логічне мислення, послідовність у роботі; Виховувати дисциплінованість, любов до занять з логіко – математичного розвитку.

Матеріали: іграшкові ведмеді, меблі, посуд різні за величиною, корзина з яблуками та медом, цифри від 1 до 5;

роздатковий:ведмеді різні за величиною, бочки з медом також різні за величиною, цифри від 1 до 5 та сунички для дидактичної гри « Уважним будь», матеріали для дидактичної гри « Знайди стільки, скільки…»

Хід заняття

1.      Психогімнастика

Діти, ми з вами потрапили до лісу. В лісі стрибають зайчики, пострибайте, як зайчики. Літають птахи, покажіть, як птахи махають крильцями. І ростуть високі – превисокі дерева (Показують). Подув легенький вітерець, покажіть, як він розхитав дерева. Вітерець помаленьку стихає, стихає і зовсім стих. Виглянуло сонечко, лагідними промінцями тронулися до обличчя, і діти лагідно посміхнулися до сонечка та один до одного.

-Діти, хто живе в лісі? (Зайчик, лисичка, вовк, ведмідь…)

-Як їх можна назвати одним словом? (Дикі звірі)

Ось ми йшли та йшли лісом і натрапили на хатинку.

Гарна хатка в лісі,                            Всі вони хороші,

В хатці є віконця                              Любо подивиться

Грають ведмежата                           Пісню їм співає

У промінні сонця.                            Мама – ведмедиця.

2.       Розгляд ведмедів та їх хатинки.

-Хто живе в хатці, діти? (Ведмеді)

 

 

-Ведмідь – тато, ведмедиця – мама та ведмежатко.

-Якого вони кольору?(Коричнерого)

–       Які на дотик?(м’які, пухнасті, приємні…)

-Давайте розглянемо, чи однакові вони за величиною?

(Шляхом прикладання: ведмідь – тато великий, найбільший; ведмедиця – мама менша, а ведмежатко ще менше, або найменше.)

-Давайте поглянемо, як у них чисто та гарно у хатці. А що є у хатці?( Стіл, стільці, ліжечка…)

–       Як це все можна назвати одним словом? (Меблі)

З.Дидактична гра « Почастуємо ведмедиків»

–         Чемні люди, ідучи в гості, беруть з собою обов’язково гостинці. Ось і ми принесли ведмежатам ласощі мед та яблука. Сідайте за столики і ми пограємо в гру: «Погодуємо ведмедика»

–       Візьміть, будь-ласка, ведмедиків та викладіть їх перед собою зліва на право. Першим буде який ведмедик? (найбільший).

–       За ним буде…

-Покладіть їх від найбільшого до найменшого.

–       Ми принесла ведмедикам бочечки з медом. Розкладіть їх відповідно до величини ведмедикам.

4.       Фізкультхвилинка

Потягнуся для забави

(Потягуються)

Піднімаю лапку праву

(Піднімають праву ручку)

А слідом за нею ліву

(Піднімають ліву руку)

Нахилився раз і два

(нахили тулуба)

Закрутилась голова

(Похитали головою)

5.       Дидактична гра «Уважним будь» та «Поклади відповідну цифру»

– А що ще полюбляють ведмедики? (Суниці…)

Давайте пограємо ще в одну гру та почастуємо ведмедиків суничками.

Я буду плескати в долоньки, а ви уважно слухайте та викладайте правильну кількість суничок. Хто перший викладе сунички, піднімає відповідну цифру. Раз, два, три, гру почали.

 

 

6.      Ознайомлення з числом та цифрою 5.

– А зараз до чотирьох суничок добавте ще одну. Скільки всього суничок? Давайте порахуємо. 1,2,3,4,5. Всього 5. Цю кількість суничок, також можна позначити цифрою. Це цифра 5.

Цифру 5 малює Костик
Ось півколо, риска, хвостик.
А якщо їх поєднати,
То п’ятірку будеш мати.

Ось така у нас є цифра 5. Давайте її розглянемо. Ось півколо, риска, хвостик. Давайте обведемо цифру пальчиком. А тепер пальчиком намалюємо в повітрі.

-Що це за цифра?(П’ять) Повтори Яночка, Владик, Валерія, Софія.

7.      Вправа иа закріплення цифри 5 та підготовки руки до письма

-Давайте з вами, серед поданих цифр, знайдемо цифру 5 та обведемо її по рисках. Далі зафарбуємо її в свій любимий колір.

8.      Дидактична гра « Домалюй, щоб було стільки ж»

У дітей у вазах зображення квітів по 2, по 3, по 4. Потрібно домалювати в кожну вазу стільки квітів, щоб утворилося в кожній вазі по 5 квіток.

9.      Підсумок заняття.

-У кого ми були сьогодні в гостях.

-З якою цифрою ми сьогодні познайомилися?

-Чим ми частували ведмедиків?

А зараз я вам роздам гостинці від ведмедиків. Роздаю по яблучку, а ось мед від ведмедиків ми будемо з ним пити чай, щоб бути здоровими та дужими, як ведмеді.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *