Заняття з розвитку мовлення

Заняття з розвитку мовлення “Здоров’я – найцінніший скарб” Залишити коментар

Зміст матеріалу вміщує завдання з розвитку мовлення за допомогою інноваційних технологій – мнемотехніка, вірш синквейн. Запропонований конспект допоможе вихователю організувати цікаве заняття про здоров’я спрямоване на досягнення позитивного результату розвитку мовлення дитини.

Відомості про автора:

Сертифікат № DS278 

Лясоцька Анастасія Андріївна
Вихователь

м. Ковель, ЗДО №1

Для кого призначений: старший дошкільний вік
Спрямованість змісту: розвиток мовлення

Тема: Здоров’я – найцінніший скарб

Мета: зв’язне мовлення: продовжувати навчати  складати описову розповідь за мнемосхемою про овочі та фрукти.

граматика: вправляти в утворенні  назв спортсменів  жіночого роду від іменників чоловічого роду і навпаки; формувати вміння вживати складні речення із словосполучником для того, щоб; відпрацювати знання дітей про частини мови методом вигадування синквейну;

звукова культура: закріплювати знання дітей називати перший звук свого імені та знаходити першу букву свого імені  на картці;  виховувати  уміння чути вказівку вихователя, уважно слухати себе та інших

Матеріал: ІКТ ,мнемосхеми,  ілюстрації спортсменів, готові надруковані імена дітей та слова для складання вірша, аудіо запис «В здоровому тілі – здоровий дух», «Про здоров’я», звук дзвінка телефона.

Хід заняття

(звучить звук телефона)

-Малята, мені подзвонила принцеса Вітамінка і запросили в подорож  по країні  «Здоров’я». Ось наш автобус. Нам відправили квитки, ось вони. Вам потрібно підійти до дошки, відшукати  квиток з своїм іменем, зайти в автобус,  знайти місце  на якому зображена перша  буква  вашого імені.(Діти шукають квитки, можна запитати в дітей,  який перший звук вашого імені, сідають на свої місця)

-Ну що, поїхали?(звучить пісня про здоров’я)

І ось ми на зупинці «Здорове харчування» (Слайд 1). Попрошу вас сісти за столи. Перед вами картинки з овочами  та фруктами, вам потрібно зробити опис  за  мнемосхемою. Зараз на дошці будуть з’являтися фрукти і овочі у кого вони є той буде розповідати (цибуля, помідор, апельсин, яблуко).

-Молодці, справно виконали завдання , гайда в подорож. Займайте свої місця в автобусі (звучить пісня про здоров’я)

І ось ми на зупинці «Рухова активність» (Слайд 2)

-Щоб бути здоровими,  треба вести активний спосіб життя, тобто рухатися. Як ви введете активний спосіб життя? (робимо зарядку, бігаємо, ходимо на прогулянку та фізкультуру) Які ви знаєте види спорту?

Я буду називати  людей, які займаються спортом чоловічого роду,  а ви повинні утворити слово жіночого роду і навпаки.

(боксер-к (Слайд 3), каратист-тка (Слайд 4), футболіст-ка (Слайд 5), гімнастка-гімнаст (Слайд 6), волейболістка-волейболіст (Слайд 7), баскетболістка-баскетболіст (Слайд 8))

-Молодці, справно виконали завдання , ми також зараз порухаємося.

Руханка про здоров’я

-Займайте свої місця і знову в подорож

І ось ми на зупинці «Чистота навколо мене» (Слайд 9)

На ікт зображені предмети гігієни і не тільки ( Діти повинні називати наприклад мило , для того щоб змивати бруд, зубна щітка – для того щоб )

– І ось ми в країні Здоров’я. Подивіться, як тут гарно. Я вам пропоную на завершення нашої подорожі скласти вірш синквейн.

Дитина

Яка? Радісна, грайлива

Що робить? Бігає, грається, співає

Здоров’я – найцінніший скарб

Щастя

-Молодці, дітки. Ми сьогодні з вами добре попрацювали, але нам потрібно повертатися у садок. Прошу зайняти свої місця. Чи сподобалась вам наша подорож? А що саме сподобалось? Ви сьогодні молодці і в мене для вас є сюрприз «Корзинка з вітамінами».

Заняття з розвитку мовлення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин