Заняття для старшого дошкільного віку з логіко – математичного розвитку ” Подорож до казки. Повернення Колобка”
Відомості про автора:
Резнікова Інна Миколаївна,
вихователь
КЗ “Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 13 “Ромашка”
Тема: «Подорож до казки.Повернення Колобка»
Програмовий зміст:продовжувати вчити дітей лічбі в межах 9 на предметах розміщених по різному:лінійно,хаотично тощо).Закріплювати розумінні того,що кількість не залежить від величини,форми предметів,їх просторового розміщення.Закріпити знання цифр від 1 до 9, «пряму» та «зворотню»лічбу.
Вправляти у розрізненні та називання геометричних фігур:квадрат,круг,трикутник,прямокутник,овал.
Закріплювати і поглиблювати просторові уявлення:ліворуч,праворуч,вгорі,внизу.
Продовжувати вчити складати арефмитичні задачі на додавання за практичними діями у межах 9.Розвивати мислення при вирішуванні логічних задач у віршах.
Розвивати у дітей конструкційне мислення,творчу уяву при конструюванні лисички в техниці орігамі.
Сприяти розвиткові окоміру,розвивати плавність і точність рухів при виконанні роботи з графомоторними доріжками.
Формувати емоційно – почуттєвий досвід;
– Виховувати вміння слухати один одного;
– Виховувати самостійність, впевненість у своїх вміннях, акуратність;
– Виховувати бажання прийти на допомогу;
– Викликати позитивні емоції від результатів діяльності.
Матеріал: м*які іграшки,заяць,вовк,ведмідь,лисичка,модель Колобка,лісова галявина,створена з макетів дерев та ялинок,маленькі зайчата з настільного театру,морковки,дидактичні ігри: «Знайди кожній цифрі місце» та «Знайди свій будиночок», «валянки» з візерунком із геометричних фігур,набори цифр,знаків та паличок для рахування на кожну дитину, оранжевий кольоровий папір, більйові прищіпки,графомоторні доріжки,прості олівці.