Заняття з логіко – математичного розвитку “Іменини Білочки”

Відомості про автора:

Колодюк Аліна Вікторівна

вихователь

Центр розвитку дитини -ДНЗ №6 м. Ковеля

Заняття з логіко – математичного розвитку

Тема.  Іменини Білочки

Мета. Розвивати увагу, асоціативне мислення, вміння порівнювати, аналізувати; вміння працювати з роздавальним матеріалом.

Виховувати зосередженість, інтерес до математики.

Продовжувати вчити розуміти поняття «скільки», «порівну», «більше, менше на один», рахувати групи предметів, узгоджуючи іменники з числівниками. Вправляти в кількісній та порядковій лічбі, відносити останній числівник під час лічби до всієї групи перелічуваних предметів, розуміти запитання «який за рахунком?», «котрий?» Закріпити вміння відлічувати предмети за названим числом, співвідносити число і цифру; назви геометричних фігур (коло, квадрат, прямокутник, трикутник), вміти знаходити ці фігури у предметах навколишнього середовища. Вправляти в узгодженні числівників з іменниками.

Спонукати дітей під час відповіді на запитання використовувати пояснювальне мовлення.

Матеріал: Білочка з геометричних фігур, грибочки,

 

Хід заняття

–         Діти, чи любите ви свята?

–         Про що ви подумали, коли почули це слово? (асоціації)

–         А День народження – це свято?

–         Чи знаєте ви, хто нещодавно святкував   День народження? (думки дітей)

–         А хто саме святкував своє свято, ви дізнаєтесь, коли зберете у груповій кімнаті зображення іменинниці. (Білочка з геометричних фігур, яка складається з 9 частин)

–         З яких фігур ми склали її портрет?

–         Скільки трикутників?

–         Скільки кругів?

–         Скільки великих кругів? Малих? Яких більше?

–         Як гадаєте, кого запросила Білочка в гості до себе? (вовка, їжачка, зайця, ведмедя) Чому вона їх запросила?

–         Діти, коли йдуть у гості на День народження, то обов’язково несуть … що? (подарунки)

–         Що ви собі уявили, коли почули це слово? (асоціації)

–         Вони довго сперечалися, що ж подарувати.

–         Як ви гадаєте, що ж гості вирішили подарували Білочці? (думки дітей)

На столі різні картинки, форма яких схожа на певну геометричну фігуру. Діти мають віднести свою картинку до  відповідної геометричної фігури.

Діти сідають за столи.

А ще вирішили прихопити найсмачніші ласощі для Білочки.

У сірій мішечок поклали ось стільки грибочків  «3». Діти викладають на столах

–         Скільки грибочків поклали? (3)

–         А в білий мішечок ось стільки горіхів «4»

–         Скільки ж поклали горіхів?

–         Чи порівну горіхів і грибів?

–         Чого більше? Менше?

–         На скільки?

–         Що ж зробити, щоб стало порівну? (+1; -1)

–         Зробіть так, щоб їх стало по 4 (діти +1 грибочок)

–         Але їжачок приніс ще одного грибочка

–         Скільки стало грибів? (5)

–         А скільки горіхів?

–         Чого менше?

–         Зробіть так, щоб їх стало по 5 (додати 1 горіх)

До Білочки завітали усі її друзі.

А щоб дізнатися хто який прийшов попорядку слід їх розставити  (на їх животиках написані цифри, згідно яких їх слід розставити)

–         Хто ж прийшов найпершим? (їжачок)

–         Чому так думаєте?

–         Хто 2-й, 3-й, 4-й, 5-й?

–         На якому місці стоїть вовчик? Зайчик?

–         Хто стоїть зліва від…, справа від…?

Білка вправна господиня і спекла для своїх гостей смачний торт ( картинку торта виставити)

–         Як гадаєте, скільки років виповнилося Білочці? (5)

–         Чому так вирішили?

–         Чи всі свічки однакові?

–         Чим відрізняються? (кольором, розміром, товщиною)

–         Яка свічка горітиме найдовше? Чому?

–         Яка згорить найшвидше?

Білочка з друзями весело провели час, а на згадку про цей день вона подарувала їм кульки.

Вовк «4»      

Лисиця «1»      

Їжак «3»

Заєць «5»

Ведмідь «2»

Завдання. Замолювати скільки кульок, скільки позначає цифра біля тварини.

–         За те, що ви так старанно працювали, Білочка і для вас передала подарунок який слід знайти у нашій групі. (Цукерки)

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*