Театралізована діяльність для дітей старшої групи

” Зайчикова хатка” Театралізована діяльність на фартушках для дітей старшої групи Залишити коментар

Заняття для дітей старшої групу з театралізованої діяльності, містить розповіді про театр та з чого складається театр, хто працює в театрі. Показ театру на фартушку,  можливо використовувати інші види театру.
” Зайчикова хатка” Театралізована діяльність на фартушках для дітей старшої групи

Тріфанова Крістіна
Вихователь
Черкаська область, м. Сміла ДНЗ №19 “Світлячок”

Для кого призначений: старша група
Спрямованість змісту: Театралізована діяльність

Мета:  Розвивати творчі  здібності, уяву, фантазію, вміння емоційно сприймати виставу. Поширити уявлення дітей про театр, ознайомити із театральними термінами( сцена, глядацький зал, партер, фойє). Вчити розрізняти емоції людей та інтонаційно виразно передавати характер обраного персонажу і його емоційний стан. Виховувати любов до театру.

Матеріали: скринька, кубик із зображенням фруктів і овочів, картинки з зображенням емоцій, зображення  структури та професій в театрі, квитки в театр, театр на фартушку.

Хід заняття

Вихователька заносить до групи чарівну скриньку.

Вихователька. Діти, погляньте, що я вам принесла !

Як ви гадаєте, що в ній може бути?

Ви правильно міркуєте, в цій скриньці  може бути дуже багато цікавого.

Давайте в неї заглянемо (вихователька дістає кубик).

– Що це? – Що на ньому зображено?(лимон, яблуко, морква,редиска,перець)

– Ви любите фрукти і овочі? (Так)

– Який у вас настрій, коли ви їсте яблуко?(хороший,незадоволений)

–  Спробуйте показати на обличчі настрій, який ви відчуваєте, коли їсте яблуко, лимон, сливу.

А тепер кубик хоче з вами погратися

Гра “Мімічний кубик.”

( На кубику зображені фрукти і овочі, підкидаємо кубик вгору та відмічаємо, що випаде)

Мета:  відобразити на обличчі відчуття під час споживання різних фруктів та овочів.

Вихователька. Молодці. Ви, наче справжні артисти, відобразили свої відчуття за допомогою міміки.

Давайте ще заглянемо в чарівну скриньку

Вихователька дістає картинки з зображенням емоцій (радість, сум, злість, хвилювання, насолода)

Давайте з ним пограємося.

Гра” Передай фразу”

Вихователька. Я вам покажу зображення обличчя, ви  уважно подивіться, який настрій зображено та промовити вираз ”У нас гості”, з відповідною інтонацією в голосі.  Вихователька наводить приклад.

Вихователька. Давайте знову зазирнемо до чарівної скриньки. Вихователька дістає книгу.

Про що можна дізнатися або прочитати в книзі?(про добро і зло, правильні манери)До казки можна доторкнутися?( ні)

Чи можна скласти казку самому?(так) З казкою можна подружитися?(так)Діти, а як ви вважаєте, казку можна побачити? (так)Де можна подивитися казку? ( в інтернеті, в садочку)

А також можна подивитись в театрі.

Вихователька. Діти, хто знає що таке театр? Які бувають театри?(ляльковий, пальчиковий) Що знаходиться в середині театру?( сцена, глядацький зал, білетна каса) Чи хотіли б ви заглянути в театр?( так) Давай поглянемо на екран. Вихователька показує на екрані деякі види та структуру театру.

Вихователька. Хто знає, як називається найбільше приміщення в театрі ?        ( глядацький зал) вихователька показує зображенням глядацького залу ,балкону, партеру, фойє.

Де виступають артисти? ( на сцені) вихователька показує зображення сцени

Як називаються люди, що показують виставу? (актори)

Вихователька. Діти, а ви знаєте хто  працює в театрі?(гримери, костюмери, актори, звукорежисери)

Зараз ми з вами подивимось, які професії є в театрі.

 Вихователька показує на екрані зображення людей різних професій, які працюють в театрі.

Давайте зазирнемо в скриньку. Вихователька дістає квитки

А що це за папірці? (квитки)

Куди ми купуємо квитки? (на автобус, потяг, зоопарк, кіно, театр)

Вихователька.  Діти, давайте ми пограємо в театр, а театр незвичайний, на фартушках. Будь ласка, ідіть до гримерки  і готуйтесь до вистави.

Вихователь. Поки наші актори готуються до виступу, ми з вами повторимо правила поведінки в театрі.  (не можна вживати їжу та напої, користуватися мобільними телефонами, ходити по залі, виходити на сцену, голосно говорити.)

Вихователька. Діти, чарівна скринька дарує вам квитки на виставу. Будь ласка, візьміть квитки і сідайте згідно з вашим місцем та переглянемо виставу.

Інсценізація казки «Зайчикова хатка»

“Зайчикова хатка”

Жили собі лисиця та заєць. У зайчика була хатка луб’яна, а у лисички — крижана. От прийшла весна. Лисиччина хатка розтанула, а зайчикова стоїть як і стояла. От лисичка і каже до зайчика:

— Пусти мене, зайчику, у свою хатку переночувати.

Пожалів зайчик та й пустив її. А вона взяла та й вигнала зайчика. Іде бідолашний плаче, що аж дороги за сльозами не бачить. А назустріч йому собаки:

— Чого це ти, зайчику, плачеш?

— А як же мені не плакати, коли мене лисичка з хатки вигнала?

— Не плач, ми тобі поможемо.

Пішли вони до хатки. Собаки як загавкають:

— Гав-гав-гав! Ану, лисице, іди геть із зайчикової хатки!

А лисиця їм із печі:

— Як вискочу, як вистрибну, полетить ваша шерсть!

Собаки злякалися і втекли. Заплакав зайчик іще дужче. Аж тут іде ведмідь.

— Чого це ти плачеш? — питає у зайчика.

— А як же мені не плакати, коли мене лисиця із хатки вигнала?

— Не плач, я тобі допоможу.

Зрадів наш зайчик. Пішли вони з ведмедем до хатки. Як загарчить ведмідь:

— Ану, лисичко, геть із зайчикової хатки!

А лисиця йому з печі:

— Як вискочу, як вистрибну, полетить твоя шерсть!

Злякався ведмідь і втік. Сидить зайчик під кущем і гірко плаче. Аж тут іде півник Золотий Гребінець, на плечі косу несе.

— Чого плачеш? — питає.

— А як же мені не плакати, коли мене лисичка з хати вигнала?

— Пішли, я тобі поможу.

— Та де тобі! Собаки гнали, не вигнали, ведмідь гнав, не вигнав і ти не виженеш.

— А я тобі кажу, ходім.

Ось прийшли вони до хатинки. Півник як закукурікає:

— Ку-ку-рі-ку! Іду до хатки лисичку виганяти!

Злякалася лисичка та й каже:

— Іду, іду, ось уже взуваюся!

А півник знову:

— Іду до хатки лисичку виганяти. На плечі косу несу, заріжу, заріжу!

Лисичка відповідає:

— Зачекай, уже одягаюся.

Півник постукав у віконечко, а лисичка як вискочить, як дремене. Подякував зайчик півникові Золотому Гребінцю і сказав:

— Як хочеш, будемо разом жити.

І стали вони разом жити-поживати і добра наживати.

Актори кланяються під аплодисменти глядачів.

Підсумок заняття

  • Що нового ви дізналися на занятті?
  • Як називається казка,яку ви дивилися в театрі? (Зайчикова хатинка)
  • Люди яких професій працюють в театрі?
  • Як треба себе поводити в театрі, щоб поважати інших глядачів?

Рефлексія

  • З яким настоєм ти прийшов на заняття? З яким підеш? Чому?
  • Хто з дітей найкраще виконав свою роль?
  • Чи з’явилося у тебе бажання піти до театру?

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин