Інтегроване заняття з розвитку мовлення, природного довкілля, образотворчої діяльність “Витівки зими” Залишити коментар

Панасюк Юлія Олександрівна
вихователь
ЗДО №11 м.Ковель

Для кого призначений: середня група
Форма проведення: Інтегроване заняття з розвитку мовлення, природного довкілля,

Інтегроване заняття з розвитку мовлення, природного довкілля, образотворчої  діяльність “Витівки зими”

Мета: Розширити знання  дітей про зиму, природні зимові явища.

Навчати озвучувати пісеньки кубиків по таблиці, закріпити знання про буква А,У,О,И,І. Удосконалювати вміння відповідати на запитання дорослого повними реченнями, збагачувати активний словник прикметниками, вправляти в доборі прикметників до іменників.

Закріплювати вміння малювати вушними паличками.

Розвивати пізнавальні здібності, уяву, творчість, моторику рук. Виховувати  почуття колективізму, роботи в групі.

Матеріали: LEGO цеглинки 2х2 2х4, червоного, жовтого, зеленого кольору, презентація ІКТ,  сніжка, корзинки, асоціативні карти, кубики М. Зайцева, таблиця, вушні палички, фарби (зеленого, жовтого, білого, рожевого) кольору, серветки, аудіо запис  казки.

Хід заняття

Дітки сьогодні до нас надійшов   відео – лист від однієї дівчини

Подивимося? (Так)

Діти сідають на килим, дивляться слайди.

Вихователь озвучує:

Жили-були собі 4 пори року: Зима, Весна, Літо, Осінь. Жили завжди вони дружно у злагоді і мирі, та по-черзі панували на Землі: три місяці – Зима, три місяці – Весна, три місяці – Літо, три місяці – Осінь.

Але одного разу Зима вирішила, що вона головна на Землі: нахмурила брови, махнула засніженим рукавом і не захотіла поступатися Весні. Стурбувалися люди, засумували під сніговим простирадлом рослини, перестали співати птахи. Разом з ними захвилювалися Літо і Осінь.

Лише одна Весна була спокійна і впевнена:

Не турбуйтеся любі мої!- сказала вона. –У мене є диво, яке допоможе перемогти холод.
Діти, а далі я більше нічого, нема напевно сестра зима розсердилася,

залишила нам  завдання. Нам потрібно виконати  завдання, можливо  вони нам допоможуть помирити сестрицю Зиму.

  • Ви згідні виконувати завдання? ( Так)

1 слайд (сніжка)

Малята погляньте, що у мене в руках? (сніжка)

Дітки давайте трішки пограємося, зима буває різною, зараз ви будете кидати сніжку,  при цьому називати яка зима?

Діти  кидають сніжку і називають зима яка.

Д/гра «Зима яка?»

(холодна, морозна, сніжна, сувора,  крижана, вітряна, казкова, біла, засніжена, безсніжна, сніжна, блискуча..)

2слайд  (сперечання)

Погляньте  весна і зима сперечається. Давайте ми з вами розсудимо зима добре, чи погано? От ми і зараз визначимо, В мене є дві корзинки і будемо класти по одній цеглинки, як ви вважаєте добре чи погано.

Діти кладуть в корзини по одній маленький цеглинки в корзину.

Д/гра «Добре погано»

Взимку  Добре – можна кататися на лижах

Погано – можна промерзнути і захворіти

Добре – можна кататися на санчатах

Погано – мерзнуть руки і ноги

Добре – можна зліпити бабу снігову

Погано – буває слизько, можна послизнутися

Добре – сніг зігріває рослини

Погано – взимку холодно, потрібно багато одягати одягу

В корзинах порівну цеглинок, дітки зима є добре і є погано.

Ми трішки засиділись, давайте ми пограємось:

Фізкультхвилинка

У володарки зими

Трішки змерзли ми

Грудень каже: «пострибай!»

Січень: «присідай!»

Сіли – встали, сіли – встали.

Розігріло наше тіло

Лютий місяць нагадав

Час нам братися   до справ.

 (асоціативна карта)

Погляньте зима нам  підготовила ще одне завдання.

Підійдіть до столиків ми з вами  виконаємо.

Станьте перед картками і слухайте уважно

Асоціативна карта

  • Яке допомагає зберегти в оселі тепло взимку?

(покладіть цеглинки жовтого кольору на те зображення )

  • Речі які захищають нас від холоду?

(покладіть цеглинки червоного кольору на ті зображення)

  • Які дії можна виконати під час прогулянки, аби зігрітися?

(покладіть цеглинки синього кольору на ті зображення)

  • Які ще ви знаєте зимові розваги?
  • Як ти вважаєш, чи зігріває землю та тварин сніг?

(сніг зігріває землю – він для рослин – як  шуба, яка рятує їх від морозу; багато тварин зігрівається в снігу занурюючи в нього)

  • ( ім’я) прийми жовті цеглинки, і назви, що допомагає зберегти в оселі тепло взимку?
  • ( ім’я) прийми червоні цеглинки, і назви які речі захищають нас від холоду?
  • ( ім’я) прийми сині цеглинки, і назви які дії можна виконати під час прогулянки, аби зігрітися?

 

3 слайд ( загадка)

Дівчина зима загадала нам загадку ми дізнаємось коли виконаємо наступне.

Д/гра «Довгі короткі слова» LEGO

Діти викладають довгі цеглинки – довге слово

Викладають коротку цеглинку – коротке слово

Вони будують « чарівну ялинку»

( сніг, ялинка, зима, снігопад, іній, хурделиця, лід)

Що в нас вийшло? (Ялинка)

Молодці і тут ми справились

 4 слайд ( сонечко)

Ой а хто це з’явився?( діти сідають на килимок,  виглядає сонечко)

Погляньте малята хто це? (сонечко)

А що має сонечко? ( Промінчики)

А на промінчиках зображені ? ( букви)

Діти  називають їх ( А О У И І )

  ( потяг)

Малята а може зима  хоче з нами погратися  давайте ми  по катаємо її на паравозику але ми спочатку його   побудуємо.  На столі стоїть кубик із зображенням букви А , далі всі  вагончики повинні  містити букву А.

 ( співи)

Дітки кубики чарівні і музичні . Кожен має свою пісеньку «проспівати» склади.

(проспівують по таблиці)

Дітки погляньте зима все одно сердита, що можна подарувати?

О дітки давайте ми створимо картину може вона буде добріша.

Діти малюють (вушними поличками) листочки на  картині  із зображенням певної пора року.

Погляньте що у нас вийшло.

Дуже гарно.

  • Назвіть яка пора року ви тут зобразили? ( весна)
  • Доведи, що це весна?
  • А у вас яка пора року?( осінь)
  • Може це зима?

Ви створили  картину де зображені чотири пори року, кожна пора по своєму  гарна. Ми чекаємо кожну пори року в гості з нетерпінням.

Ми картину передамо зимі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин