Інтегроване заняття “Пригоди бджілок” ранній вік

Інтегроване заняття "Пригоди бджілок" ранній вік

Відомості про автора:

Кубіс Олена Сергіївна

Вихователь ДНЗ №7 "Ромашка"

м.Жмеринка

Завантажити додаткові матеріали, музичний супровід https://yadi.sk/d/D0z0PbuS3EGLsd

Програмовий зміст:

розширити знання дітей про бджіл;

поповнювати активний словник дітей;

закріплювати уявлення про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) та поняття «великий-маленький»;

вправляти дітей в розрізненні та називанні кольорів;

вдосконалювати у дітей навички малювання фарбами;

продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання за допомогою пузирчастої плівки;

розвивати мовлення дітей, сенсорну чутливість, творче та конструктивне мислення;

закріплювати навички перестрибування через предмети та запобігати плоскостопості;

розвивати дрібну моторику, координацію рухів, вміння орієнтуватися на площині, почуття ритму;

виховувати почуття прекрасного, любов до всього живого, бережливе ставлення до природи, самостійність, уміння слухати.

Обладнання:

Доріжка здоров’я

Тканина блакитного кольору

Накидки бджілок

Квіти різного розміру і кольору

Кольорові відерця

Шаблони для малювання

Пузирчаста плівка

Жовта гуаш

Пензлики для малювання

Вологі серветки

Вулики з картону

Записи пісень

Іграшка бджілка

Подарунки для дітей

 

 

Хід заняття

Вихователь:

У нас сьогодні наче свято,

Гостей зібралося багато.

Тож на мене подивіться

І швиденько посміхніться!

Посміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, людям!

І тоді обов’язково

День веселим буде!

Ранок добрий наступив,

Діти посміхаються.

Тож, давайте, всі гарненько

Разом привітаємось.

Скажемо: «Доброго ранку!»

Діти: Доброго ранку!

(чути дзижчання бджіл)

Вихователь: Дітки, а що це за звук? Так, це бджілка. Подивіться, яка вона гарненька. Давайте привітаємось із нею.

Діти: Доброго ранку !

В: Бджілко, як ти тут опинилась?

Б: Доброго ранку! Я бджілка Майя. Я прокинулась після зими і вирішила пошукати квіточок, щоб поїсти смачного нектару. І заблукала. Допоможіть мені знайти квіти та мій будиночок-вулик.

В6 Дітки, допоможемо? А щоб допомогти бджілці Майї, ми з вами теж перетворимося на гарненьких бджілок (Одягаємо костюмчики під звуки природи)

Попереду нас чекає цікава подорож у пошуках квітів і вулика. Давайте з вами візьмемо відерця для квітів і вирушаємо по доріжці(під музику)

(Йдемо по доріжці здоров’я)

 По доріжці не простій,

А доріжці чарівній.

Попереду нас чекає річка –

Широка і глибока.

Але не будемо боятися,

Будемо стрибати і сміятися. (перестрибують річечку із тканини)

В: Дітки, погляньте, де ми з вами опинилися? Так, це квіткова галявина. Подивіться навкруг, як тут гарно. А що тут є?

Д:квіточки

В: Давайте з вами назбираємо квіточок у відерця, які ми взяли із собою. Але збирати будемо квіти того кольору, якого у вас відерце. Будьте уважні.

(Звучить музика) Гра «Збери квіточки»

Так приємно в лузі нам літати

І гарненькі квіточки збирати.

Молодці! Усі квіточки зібрали. А тепер давайте поглянемо, які квіти ми назбирали?

Д: Тюльпан, ромашка, нарцис, волошка

В: Чи однакові вони за розміром? А чому? Давайте розкладемо їх за розміром (великий-маленький).

Дітки, поки ви збирали квіточки, я під кущиком знайшла ось цю коробочку. Давайте поглянемо, що в ній.(геометричні фігури)

Дітки, а ви знаєте, що це? (Діти називають геометричні фігури).Молодці! Ви усе вірно кажете!

Але ці фігури не прості, а чарівні, вони можуть перетворитися на квіточки. Давайте разом з вами спробуємо скласти із них гарні яскраві квіти. (діти складають)

Гра «Склади квітку»

Розумнички!

В: Ми з вами вже знайшли багато квітів для бджілки і трохи втомилися. Давайте відпочинемо і покажемо бджілці Майї як вправно ми вміємо танцювати.

Танок «Бджілка» (Золотава бджілка)

Молодці! Як гарно ви танцювали!

В: Але нам час продовжувати нашу подорож. Ми з вами вже знаємо, що мед знаходиться де? У сотах. А давайте ми його намалюємо. Але зробимо ми це незвичним способом. На допомогу нам прийде ось така цікава плівка.

Але спочатку ми нагадаємо, як це потрібно робити.(показую)

Нетрадиційне малювання

Спочатку ми нанесемо жовту фарбу на пузирчасту плівку, а потім перевернемо її та  прикладемо до нашого малюнку. Притиснемо трохи і можна забирати плівку. Ось скільки меду у нас вийшло.

Давайте сядемо за столики і приступимо до роботи. А ти бджілко подивись, які наші дітки вправні художники.

(Діти малюють. Після малювання витираємо ручки вологою серветкою)

Молодці!

Б: Дітки, а ви любите грати в ігри?

Давайте пограємо з вами у гру «Знайди свій вулик»

В: А хто пригадає, що таке вулик?

Д: Це будиночок для бджіл

(Під звуки природи бджілки літають, а під звуки дощу – сісти на стільчик біля свого вулика(За кольором фігури на відерці)

Молодці! Ви гарно знаєте фігури і кольори

Але нам вже час повертатись назад.. Тож давайте покрокуємо по нашій чарівній доріжці, а бджілка полетить до свого вулика.

Б: Дякую вам дітки за допомогу. Тепер я можу повернутись додому, а вам хочу подарувати невеликий подарунок

В:Дякуємо тобі бджілко. До побачення

(під звуки природи крокують по доріжці здоров’я)

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*