Конспект підсумкового заняття з мовленнєвого розвитку на тему “Погоня за Помилкою”

Конспект підсумкового заняття з мовленнєвого розвитку на тему “Погоня за Помилкою ” для дітей старшого дошкільного віку 2

Заняття дозволяє визначити знання  дітей з основних напрямків розвитку мовлення.

Сударікова Оксана Юріївна

Вихователь

м. Кам’янське ДНЗ № 26 “Золота рибка”

Для кого призначений: старший дошкільний вік
Спрямованість змісту: розвиток мовлення

Конспект підсумкового заняття з мовленнєвого розвитку на тему “Погоня за Помилкою” для дітей старшого дошкільного віку.

Мета: Закріпити з дітьми складові мови, вправляти у визначенні наголосу в словах, поділі слів на склади, визначенні звукового складу слова. Закріплювати вміння складати складнопідрядні речення. Розвивати увагу, зв’язне мовлення, дрібну моторику руки. Виховувати сміливість, інтерес до навчання.
Обладнання: картинки (Див. Додаток), Д/гра «Що кому потрібно», відеоролик фізкультхвилинки, стрічка (l~ 3 м), прості олівці.

Хід:
– Малята, сьогодні мені зателефонувала королева Граматика. В королівстві Грамота сталося лихо: з-під варти втекла злодійка Помилка. Вона своїми отруйними плямами може занапастити все королівство. Потрібна наша допомога.
– Ну то що? Допоможемо?
– До королівства веде чарівна драбина. Кожна сходинка на ній – складова мови: – (Діти відповідають на питання, просуваються вперед.)

  • Що таке мова?
  • З чого складається мова?
  • Що таке речення?
  • З чого складається речення?
  • Що таке слово?
  • Що може означати слово?
  • На що поділяються слова?
  • З чого складається слово?
  • Які бувають звуки?
  • Скільки голосних звуків?
  • Якими бувають приголосні звуки?

 

  • Ось ми і в королівстві, але, щоб потрапити в королівський замок, треба відчинити замок на брамі. (завдання – правильно поставити наголос на картинках)(дод.1)

 

  • Обережно, зі стін замку вилітають отруєні стріли – слова. Нам треба знешкодити їх. (Добір антонімів до слів: зло, темрява, жадібність, смуток, бруд, холод, сварка, поразка) (дод.2)

 

  • Подивіться, на майдані перед палацем зібралися мешканці. Вони розгублені. Помилка відібрала у всіх потрібні знаряддя і переплутала їх. Люди не пам’ятають, ким вони працюють, та що кожному потрібно. Допоможемо їм? (Д/гра «Що кому потрібно»)

 

  • Де ж сховалась наша біглянка? Може на кухні? Подивіться. Ось на столі чомусь стоїть миШка, а у каструлі вариться кІшка. Та й локшина по всій підлозі розсипана. Мабуть, Помилка тут була… Треба навести лад. (виправлення помилок, підготовка руки до письма) (дод.6, 7)

 

  • Завітаємо до замкової оранжереї. Біда, квіти зів’яли, бо їх пересадили в чужі горщики. Якщо виправити помилку, квіти знов зацвітуть. (Добір звукових схем до назв квітів, дод.3)

 

 

  • Діти, Помилка розділила нас чорною стрічкою. Тепер ми зможемо зібратись разом тільки склавши до купи речення. (Складання складнопідрядних речень за картинками, дод.4)

 

  • Дивіться, якась мапа. Можливо, вона допоможе нам впіймати Помилку? (визначення кількості складів в слові. Дод.5).

 

  • Ага, впіймалась! Ти навіщо людям капості робиш?
  • Я більше не буду. Просто я в школі не вчилась, в дитсадок не ходила. Звідки я знаю, як треба?
  • Тоді ми забираємо тебе з собою. Наші діти якраз в цьому році до школи йдуть. Тільки ж їм у школі Помилка не потрібна. Ми будемо звати тебе Полінкою, згодна?

ЗАВАНТАЖИТИ

2 Comments

  1. Добрий день! Як можна замовити заняття “Погоня за Помилкою” ?

    1. Натисніть на текст “Завантажити” під конспектом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин