Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Підсумкове інтегроване заняття на тему: “У гості до свинки Пепи” Залишити коментар

Сертифікат № DS015

Відомості про автора:

Свінцова Олена Юріївна
м. Кам’янське ДНЗ № 48

 

Для кого призначений: середній дошкільний вік
Спрямованість змісту: розвиток мовлення, логіко-математичний розвиток

ТЕМА:У гості до свинки Пепе

МЕТА:сприяти закріпленню вивченого матеріалу, активізації засвоєних

умінь і навичок , дати можливість дітям подивитися по-новому на

відоме, спонукати до власної творчості;

закріпити рахування в межах п’яти у прямому та зворотньому

порядку, числа-сусіди, геометричні фігури, особливо розподіл їх на

об’ємних та плоскосних, закріпити вміння називати перший звук у

слові та вміння називати прикметники за допомогою питання

«яка?», вміння відгадувати загадки та називати узагальнююче

слово;

повторити вміння розмальовувати малюнок кольоровими олівцями,

не виходячи за лінії;

розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, фонема-

тичний слух, пам’ять, увагу, творчу фантазію, координацію рухів;

виховувати інтерес до занять, повагу до інших, бажання творити

добро.

МАТЕРІАЛ: демонстраційний –  простір для створення казкового автобуса,

цифри 1, 2, 3, 4, 5, геометричні фігури: круг, квадрат, трикут-

ник, куб, куля, 12 кульок  з фото  предметів (лампа, олівець,

книга, хмара, зошит, гумка, троянда, бабуся, равлик, драбина,

жолудь, мило), м’ячик, іграшка свинки Пепе, загадки про

транспорт, відео пісеньки «Дружба» гурту « Коліжанки»,

проектор, інтерактивна дошка, вірш про дружбу;

роздатковий  – цифри 1, 2, 3, 4, 5, розмальовки свинки Пепе,

кольорові олівці.

 

                                                  Хід заняття

Вихователь: (організаційний момент)

Є у нас чудовий куточок,

Це «Золотий ключик» – наш дитсадочок.

В теплі і любові малеча зростає,

Про наш дитсадочок усе місто знає.

(Діти стають у коло)

Молодці! Діти, у нас сьогодні незвичайний день, до нас прийшло запрошення. А до речі,що таке запрошення?

(Діти відповідають)

Зараз я вам його зачитаю.

    « Любі діти групи « Чомучки», я свинка Пепа, запрошую вас ,сьогодні, до себе у гості. Я чула про вас дуже багато хорошого і хочу з вами познайомитись блище , буду рада вас бачити у себе в дома . До зустрічі.»

Ви звичайно знаєте хто така свинка Пепа?

Діти: Так!

(на екрані з’являється малюнок Пепи)

Вихователь: Приймаємо запрошення?

Діти: Так!

Вихователь: Але з пустими руками у гості не йдуть. Давайте ми подаруємо Пепі малюнки – розфарбовану Пепу. Їй буде дуже приємно.

(Діти сідають за столи, вихователь показує свій зразок, пригадує разом з дітьми якого кольору сама свинка і фантазують якого кольору її одяг та фон малюнка, потім діти починають розмальовувати)

Вихователь: Які гарні малюнки у вас вийшли! Давайте ми їх складемо у подарункову коробку і візьмемо з собою.

(Діти встають зі стільців і підходять до вихователя)

Дітки, до Пепи довга дорога, я гадаю, що нам потрібен помічник Смайлик.

Давайте ми його з вами погукаємо.

(Діти дружно вигукують слово Сма-й-ли-и-к і на екрані з’являється фото смайлика, який посміхається)

Смайлик (голос за кадром):Добрий день! Хто мене кликав і навіщо я вам потрібен?

Вихователь: Нам потрібна твоя допомога.

Дитина:Ми не знаємо, як добратися у гості до свинки Пепе.

Смайлик : Я вам допоможу. Але ви повинні відгадати загадки.

Вихователь: Так ми це вміємо, вірно діти?

Діти: Так!

(Смайлик загадує загадки, коли діти відгадують, то відгадки з’являються на екрані, це означає, що вірно)

Не ящірка і не гадюка,

Оця штука, котра стука,

Є і хвіст і голова,

А не скажеш, що жива.

(потяг)

Від села і до села,

Де дорога пролягла,

Перевозить дім людей –

І дорослих і дітей,

(автобус)

В червонім будиночку повно людей.

Тит еж, певно бачив, будиночок цей.

По рейках сталевих будиночок мчить.

– Увага! Я їду! – дзвінок дзеленчить.

(трамвай)

Руль колеса і педалі

В дальній  путь мене помчали.   (велосипед)

Смайлик: Молодці! А як це назвати одним словом?

Діти: Транспорт.

Смайлик: Вірно. За це я вам даю чарівний автобус.

Діти: Дякуємо!

Смайлик: До побачення, щасливої вам дороги.

(На екрані з’являється малюнок чарівного автобуса)

Вихователь: Друзі мої, поїхали!

(Діти сідають разом з вихователькою у автобус, звучить пісенька гурту «Коліжанки» Дружба, раптом музика зупиняється)

Вихователь: Ой, щось трапилось. Піду подивлюся.

(вихователь знаходить коробку, яка підстрибує у неї в руках)

Діти, та це ж цифри! Йой, вони сваряться! Кожна з них хоче бути першою.

Ми ж з вами знаємо, хто за ким стоїть. Допоможемо їм?

Діти: Так!

(діти сідаютиь за столи достають цифри і виставляють чисовий ряд від 1 до 5, Д/г « Потяг»)

Вихователь: А щоб вони надалі не сварилися, ми їх подружемо.

(Д/г «Числа – сусіди». Вихователь називає цифру, а діти виставляють числа-сусіди)

Молодці! Цифри вам дякують і обіцяють ніколи не сваритися.

(діти знов сідають в автобус, і знов звучить пісня про дружбу, але згодом знов зупинка)

Вихователь: Що ж знов трапилось? Так , це м’ячик. Він дуже сумний. З ним ніхто не грається. Діти, виправимо цю помилку!

(діти стають у коло і починають грати у Р/г «Гаряча картопля»)

                                                   Правило гри

Діти стають у коло і починають по черзі перекидати м’яч. Той, хто не зловив, вважається «покараним» і сідає до центра кола – «котел». Далі гравці починають повертати «покараних» у гру, кидаючи м’яча у «покараних» треба, в них поцілити.

Вихователь: Нам і м’ячику було  весело, йому дуже сподобалось. Сідайте в автобус нас чекає  Пепа.

(діти сідають і знов звучить пісенька)

Вихователь:  Так, знов зупинка. Що на цей раз?

(на екрані з’являються геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, куля, куб)

Вони кажуть, поки ми їх не назвемо, вони нас не пропустять.

(Д/г « Назви фігуру»,

« Де чий будинок» –  розприділити їх на плоскосні та об’ємні)

Які ви розумнички! Тепер можемо їхати далі.

                          (діти сідають в автобус і звучить пісенька)

Вихователь: Ось нарешті ми з вами приїхали! Виходимо діти.

                        (діти виходять і стають біля вихователя)

Мабуть нас Пепа вже зачекалась. Пішли!

(діти за вихователем проходять коло, промовляючи вірш про дружбу)

Дружба, дружба над усе,

Дружба радість нам несе.

Дружба всім нам дорога,

Дружба жити помага.

Діти, нас щось далі не пропускає, якась магічна сила. Ой, дивіться які дивовижні кульки.

(перед дітьми розкидані12 кульок на яких приліплені фото різних предметів)

Це вони нас не пропускають. Вони кажуть, що теж хочуть з нами до Пепи, але для цього їх треба зібрати до купи. А щоб зібрати треба назвати пеший звук предмета, який є на кульці.

(діти беруть кульку в руки, бачать фото предмета, промовляють його і називають перший звук, Д/г «Перший звук слова»)

Вихователь: Дітки, які ми з вами гарні кульки зібрали. А подаруємо ми їх теж Пепі. Пішли нарешті.

 (підходять до гарної галявини і тут з’являється Пепа із-за ширми «ляльковий театр»)

Пепа: Привіт усім! Ви таки до мене приїхали! Я така рада! Давайте знайомитись, мене як звуть ви вже знаєте, а вас як?)

                    (діти підходять до іграшки і називають своє ім’я)

Вихователь: Пепа, ми до тебе с подарунками. Ось тримай, це – малюнки, які діти самі розфарбували, а це гарні кульки. Будеш дивитися на них і згадуватимеш про нас.

Пепа: Дякую, мені дуже приємно. У мене там є стрічка розвісте свої малюнки на неї, будь ласка.

          (діти беруть по малюнку і на прищепки вішають на стрічку)

Вихователь: Діти, ось вана яка наша Пепа. А скажіть, яка вона?

                              (діти грають в Д/г «Скажи яка»)

Пепа: Дякую вам, я таких хороших слів про себе давно не чула. А ви любите грати?

Діти: Так!

Пепа: Тож давайте пограємо в гру, яка називається « Я веселий чарівник»

                                                     Правила гри

Ведучий, на даний час це Пепа, піднімає «чарівну паличку» в гору і промовляє:

Я веселий чарівник,

Перетворювати звик.

Щойно ви були дітьми,

А тепер ви… (літаки, м’ячики, ведмедики)

Раз, два, три біля (столу, шафи, вікна) замри!

Діти зграйкою перебігають у назване місце.

Пепа: Як з вами весело! Я хочу щоб цей день не закінчувався!

Вихователь: Нам теж добре с тобою, але нам вже час повертатися у дитячий садок. Отже ми кажемо тобі до побачення (діти прмовляють). До нової зустрічі.

Пепа: Жаль, але я не можу вас затримувати. До побачення! (ширма зачиняється)

Вихователь: Діти, пішли до автобуса.

(діти сідають і знов звучить весела пісня про дружбу)

Діти, ось ми і повернулися. Вам сподобалась подорож до Пепи?

Діти: Так!

Вихователь: А у пепи у гостях?

Діти: Так!

Вихователь: А що саме вам сподобалось?

(діти відповідають)

Вихователь: Я дуже рада.  Я сподіваюсь, що це не остання наша подорож до казкових героїв. (всі плещуть в долоньки).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *