Конспект заняття Тигра і буква «Т»

Заняття на тему: «Подорож до зимового лісу» Залишити коментар

Жадан Юлія Костянтинівна
Вихователь
м. Узин, Київської обл. ДНЗ”Зіронька”

Для кого призначений: раннього дошкільного віку
Спрямованість змісту: сенсорика, розвиток пізнавальних процесів, розвиток мовлення.

Конспект інтегрованого заняття

на тему: «Подорож до зимового лісу»

для дітей 3-го року життя

Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про тварин, які живуть у лісі, їх зовнішній вигляд, особливості; вчити правильно називати тварин; продовжувати вчити та розуміти  поняття «один», «багато», «вгорі», «внизу». Закріпити знання про назви кольорів, та форми.

Розвивати дрібну моторику, мислення, зорову пам’ять, допитливість, мовлення; виховувати бажання допомагати іншим.

Обладнання: іграшка собаки; іграшки диких тваринок; Дидактична гра «Нагодуй тваринок» – лабіринти; Дидактична гра «Чарівний квадрат»

Хід заняття

Дітки, подивіться скільки гостей завітали до нас на заняття. Давайте з ними привітаємося за допомогою віршика.

Наші спритні пальчики,

Як маленькі зайчики,

Високо піднімаються,

З усіма вітаються!

Вихователь:  малята, ой, а до нас в гості ще хтось завітав. (гавкає, заходе песик) А це прийшла собачка, вона мабуть зайшла погрітися. А ні, дітки, вона розповідає, що шукає рукавичку, яку дідусь загубив. Вони з дідусем ходили до лісу, ось там дідусь і загубив свою рукавичку. А тепер собачці потрібно знайти її і повернути назад. Допоможемо собачці?

Вихователь: Тож вирушаймо до зимового лісу. По чарівній стежинці.

Проходимо по доріжці з перешкодами

Ось ми і потрапили до зимового лісу. Дітки, якась рукавичка лежить. Це мабуть і є дідова рукавичка. Ой, а рукавичка ворушиться. Цікаво, хто там? (по черзі виймаю і показую іграшку-тваринку:

  • Малята, що це за тваринки? – Зайчик-пострибайчик, лисичка-сестичка, вовчик-братик, ведмідь-набрід, мишка-шкряботушка. Малята, а скільки рукавичок? (одна), а скільки тваринок в неї помістилося? (багато). Тваринки хочуть погратися з нами в хованки.

Дидактична гра «Хто сховався?»

Мета: розвивати пам’ять, мислення, сприйняття.

Подивіться на тваринок і запам’ятайте їх: зайчик-по стрибайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, ведмідь-набрід, мишка-шкряботушка. Закрийте очі, щоб тваринка заховалася. (коли діти закрили очі, приймається одна тваринка)

Малята, яка тваринка заховалася? – зайчик-по стрибайчик (даю зайчика дитині)

  • Посади зайчика на пеньочок.

Знову закрийте очі (приймаю тваринку з тих, що залишились) – лисичка-сестричка

  • Лисичку-сестричку поставте біля маленької ялинки.

Знову закрийте очі (приймаю тваринку з тих, що залишились) – вовчик-братик

  • Вовчика-братика поставте біля великої ялинки

Знову закрийте очі (приймаю тваринку з тих, що залишились) – ведмідь-набрід

  • Ведмедика заведіть під дерево в сніжний барліг. Бо йому вже давно потрібно спати.

Дітки, а яка тваринка залишилась? Так, мишка-шкряботушка..

  • Мишку заховайте під гілочки великої ялинки.
  • Дітки, а як називають тваринок, які живуть в лісі? (дикі, лісові)
  • Малята, поки тваринки з нами грались, вони зголодніли, давайте допоможемо тваринкам і їх нагодуємо.

Дидактична гра «Нагодуй тваринок» – лабіринти

Мета: розширити та закріпити знання дітей про назви тварин, та їх спосіб життя. Розвивати сприйняття, увагу, дрібну моторику. Виховувати співчуття до тварин.

Обладнання: дощечки з зображенням тварин від якої йде лабіринт до їх їжі, а в лабіринті ґудзик.

Хід гри.

Дітки, пальчиком ми двигаємо  ґудзик по лабіринту, щоб показати дорогу для тваринки, де знаходиться її улюблена їжа.

Вихователь: Дітки, тваринки поїли, а тепер хочуть з нами погратися.

Фізкультхвилинка

У зимовому ліску

На біленькому сніжку

Тваринки в сніжки грають

Вони бігають, стрибають

Вушками прислухаються,

За пеньочок ховаються.

Вихователь:  Дітки, собачка забрав дідову рукавичку, де жили тваринки, а  тваринкам холодно взимку в лісі, давайте побудуємо їм будиночки.

Дидактична гра «Чарівний квадрат»

Мета: вчити назви геометричних фігур квадрат і трикутник, визначати їх розміри. Розвивати логічне мислення, просторову уяву, конструктивні вміння, дрібну моторику руки. Виховувати наполегливість та зацікавленість.

Обладнання: квадрати Воскобовича. Схема будинку.

Хід гри.

Малюки, ось в кожного з нас є чарівний квадрат. А знаєте чому він чарівний? Тому що він може змінювати колір, ( показую з однієї сторони квадрат червоний, перевертаємо, з іншої зелений); він перетворюється в різні геометричні фігури( складаю, перетворюється на трикутник) і навіть в різні предмети. Саме завдяки цьому квадрату ми створимо будинки для звірят. (виставляю схему і показую. Загортаємо один куток квадрата, тепер інший.) подивіться, які гарні будиночки для тваринок в нас вийшли.

Вихователь: Дітки, ви молодці, гарно справилися з завданнями і допомогли собачці, і тваринкам. Але прийшов час повертатися в дитячий садочок.

Проходимо по доріжці з перешкодами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *