Розгорнутий перспективний план для старшої групи на лютий місяць 1 тиждень (програма “Дитина”)




Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Рослини»

  День тижня: Понеділок

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

 

Мета: закріплювати вміння дітей відповідати на запитання: «Яке? Який? Яка? Які?»

Бесіда «Для чого людям потрібні кімнатні  рослини?»

Мета: узагальнювати і розширювати знання дітей про кімнатні рослини та догляд за ними

Народна  рухлива  гра «Жмурки з дзвіночком»

Мета: розвивати вміння орієнтуватись в просторі

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

Тема: «У куточку природи» (складання творчої розповіді) «Звуковий аналіз слів. Наголос»

П. «Домалюй вазон для квітів»

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Кімнатні рослини» (малювання з натури)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за зимовими деревами

 

Мета:виховувати любов до природи.

Дидактична гра «Упізнай дерева взимку»

Мета:формувати вміння дітей упізнавати дерева за виглядом кори та розташуванням гілок; розвивати пам’ять, логічне мислення;

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): пролізання в обруч лівим/правим боком; кидання сніжної грудки обома руками від грудей у кошик

Бесіда: «Чому лютий лютує»

Мета: пояснити дітям лексичне значення слова «лютий»; сфор­мувати в дітей уявлення про стан неживої природи цієї пори;

Трудова діяльність: доручення – чищення верхнього одягу та обмітання взуття від снігу після прогулянки.

Рухлива гра: «Чижик у клітці»

Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах; розвивати спритність.

Рухлива гра: «Дострибни до дерева»

Мета: виховувати витримку, уважність; розвивати спостережливість, спритність.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

СХД – Добір матеріалу для флоромозаїки

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Лічба ланцюжком»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Третій зайвий»

Мета: розвивати спритність

Народний  фольклор  ( вивчення  прислів’їв та приказок «Мороз не великий, а стояти не дає», «Бережи ніс у великий мороз»). 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Рослини»

  День тижня: Вівторок

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Спостереження за ґрунтом в куточку природи

Мета: формувати уявлення про залежність стану рослин від вологості грунту.

Ігрова ситуація «Доглянемо кімнатні рослини»

Мета: закріпити вміння дітей доглядати рослини «куточка природи», обирати потрібні речі для догляду;

Рухлива гра: «Не залишайсь на підлозі»

Мета: виховувати уважність

Конструктивно – будівельні  ігри.

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

__________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Математична скарбничка + конструювання(К)

 

Тема: «Задача. Порядкова  і кількісна лічба».  К. Тема: «Ящик для розсади» (будівельний матеріал)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Самостійна  рухлива   діяльність

 

Пошуково – дослідницька  діяльність________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Вправа «Чому так говорять?»(народні прикмети)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: колективна праця – нагортання снігу на квітник

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ігри-естафети(на санчатах)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Стрибуни»

Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність.

Рухлива гра «Слухай сигнал»

Мета: удосконалювати навички ходьби й бігу в колоні;

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Сюжетно-рольова гра «Двірники»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Читання вірша  Н. Григор’євої «Кімнатні квіти»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Математична  мозаїка – моделювання з лічильними паличками «Квіти»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розвиваюча гра «Збери снігову бабу»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово) ________________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Рослини»

  День тижня: Середа

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розповідь «Значення лікарських рослин для здоров’я людини»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Баба Віхола»

Мета: удосконалювати орієнтування у просторі; розвивати спритність.

Трудова діяльність: доручення – поливання квітів у куточку природи

Мета: виховувати дбайливе ставлення до рослин, працелюбність

Дидактична гра «Доглянемо квіти»

Мета: закріпити вміння дітей доглядати рослини «куточка природи», обирати потрібні речі для догляду;

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

Тема: «Сад на підвіконні» Л.«Чарівні квіти»  (декоративне ліплення  на пластині)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 41

Тема: «Навчати виконання «ластівки»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Екскурсія до проїжджої частини дороги

 

Мета: закріплювати вміння переходити проїжджу частину до­роги в зимовий період;

ПВР

Мета: закріплювати правила дорожньо­го руху,

Спостереження за транспортом

Мета: знання про транспорт.

Сюжетно-рольова гра «Транспорт»

Мета: закріплювати правла дорожнього руху, обов’язки воді­їв, пішоходів; формувати вміння творчо розвивати сюжет гри.

Рухлива гра: «Третій зайвий»

Мета: розвивати спритність

Рухлива гра: «Підбіжи до дерева, яке я назву»

Мета: удосконалювати ходьбу й біг; виховувати уважність; учити орієнтуватися в просторі.

Трудова діяльність: Г.- п.п – Складання речей на відповідні місця після прогулянки

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Клуб знайомства з видатними людьми. Знайомство з Марією Приймаченко

Мета: Познайомитись з біографією М. Приймаченко, вчити дітей бачити, використані художником, виразні засоби зображення. Розвивати здатність сприймати твори образотворчого мистецтва, розуміти зміст, засоби виразності картини.

Дидактична гра «Який настрій у рослини?»

Мета: продовжувати вчити дітей доглядати рослини «куточка природи»; розвивати фантазію, мислення; виховувати любов до природи.

У куточку книги: розглядання зображень квітів на обкладинках книжок

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Визволяй»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати уважність і швидку реакцію на сигнал.

Настільні  ігри___________________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

Підпис вихователя ______________________________

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Рослини»

  День тижня: Четвер

Ранок

Психогімнастика «Я квітка»

 

 Мета:___________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактичні ігри «Квіткові букети»

Мета: закріпити назви квітів та узагальнювальних слів до них (польові, садові, лугові, лісові); виховувати любов до природи.

Спостереження за ґрунтом у горщиках із кімнатними рослинами

Мета: формувати уявлення про залежність стану рослин від вологості ґрунту.(від нестачі вологи листки в’януть)

Рухлива гра «Не залишайся на підлозі»

Мета: удосконалювати навички бігу і стрибків у глибину; виховувати уважність; учити орієнтуватися в просторі.

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Підгрупове заняття: Художня література + аплікація(А)

 

Тема: «Переказ оповідання Н. Павлової «Дерева  взимку» А. «Десь на краєчку світу»(сюжетна)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики(за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до куточку лісу

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Зростаємо дужими: стрибки вперед із гімнастичної лави з чітким приземленням на «доріжку»; кидання сніжної кулі обома руками від грудей і з-за голови

Гра-імітація «Квіточка  росте»

Мета: спонукати до виконання імітаційних рухів

Рухлива гра «Хто швидше»

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу

Рухливі ігри «Дострибни до дерева»

Мета: виховувати витримку, уважність; розвивати спостережливість, спритність.

Трудова діяльність: колективна праця – розчищання доріжки  від снігу

Закріплення  правил  вуличного  руху,  культури  поведінки   на   вулиці ( ПВР* )

__________________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша В. Парубенко «Рослинного ліку у нас без ліку»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Чарівна квітка» (малювання за крапочками)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Вправа на складання задач

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розглядання дитячих журналів  і книжок.

Рухлива гра: «Визволяй»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати уважність і швидку реакцію на сигнал.

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Рослини»

  День тижня: П’ятниця

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розгляд морозяних візерунків на вікні: які рослини вони нагадують

Мета: умін­ня сприймати навколишню красу.

Дидактича гра:  «Знайди дерево, яке  я назву»

Мета: закріпити вміння дітей упізнавати і називати дерева в парку; розвивати зорову пам’ять

Народний  календар («Дим стовпом — буде мороз», «Якщо вночі був іній — сніг вдень не випаде», «Кіт у піч — мороз надворі»)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Рухлива гра «Стрибуни»

Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність.

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

 

Тема: «Жива природа — рослини» М. «Фантастичні квіти»(за задумом)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 42

Тема: «Навчати передач м’яча одне одному обома руками з-за голови».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Гра «Слухай і виконуй» (орієнтування у просторі)

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Мовленнєва гра «Зимові слова»

Мета: закріпити вміння дітей добирати спільнокореневі слова; розвивати мислення, уважність, зосередженість.

Нагортання снігу під стовбури дерев

Мета:___________________________________________________________________________________________

Творче завдання «Чарівне місто»

Мета: розвивати творчі здібності

Пошуково-дослідницька діяльність «Досліди з льодом»

Мета:виховувати інтерес до природи

«Рухлива гра: «Підбіжи до дерева, яке  я назву»

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша Л. Первомайського «Срібні дерева»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: колективна праця – книжкова лікарня

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Визволяй»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати уважність і швидку реакцію на сигнал.

Сенсомоторні  вправи  для   підготовки  руки   до  письма

Мета:___________________________________________________________________________________________

Розвага «Квітковий концерт»

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*