Розгорнутий перспективний план для старшої групи на лютий місяць 2 тиждень (програма “Дитина”)




Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Тварини»

  День тижня: Понеділок

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

 

Мета: спонукати самостійно знаходити і називати ознаки

Сюжетно-рольова гра «Зоопарк»

Мета: розвивати у дітей здатності прийняти на себе роль тва­рини.

Дидактична гра «Хто як зимує?»

Мета: закріпити знання дітей про мешканців лісу, про те, як і де вони зимують; розвивати допитливість;

Народна  рухлива гра «Водіння кози»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Трудова діяльність: Виховання культурно – гігієнічних навичок.

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

 

Тема: «Зимівля звірів» (придумування казки  за серією ілюстрацій  із героями української  народної казки «Зимівля звірів») «Звук [о], буква О о» П. «Обведи по контуру тваринку»

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Яворівські іграшки» (декоративне малювання з натури)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Гра-пантоміма «Упізнай тваринку»

 

Мета: виховувати пізнавальну активність.

Спостереження за погодою в сонячний день

Мета: сформувати в дітей поняття про положення сонця на небі;

Зростаємо дужими(на свіжому повітрі): кидання сніжок у горизонтальну ціль із відстані 3 м; прокочування сніжної кулі по горизонтальній доріжці

Рухлива гра: «Білі ведмеді»

Мета:  удосконалювати вміння бігу парами; розвивати спритність.

Рухлива гра: «Снігові кола»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: Підкладання сухої травички під дерево для зайчика

Мета: прищеплюва­ти любов до тваринного світу

Індивідуальна робота_____________________________________________________________________________

Мета: розвивати рухи, закріпити вміння дітей лазити перемінним кроком по гімнастичній драбині.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Вправа «Заштрихуй цифру 7»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Пастух і вовк»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Концерти ( спів  пісень  і  танці  під   магнітофон )

Попередження дитячого травматизму (бесіда, дидактична гра, художнє слово)

Мета: дати дітям знання про те, чому неможна стояти під дахом, на якому висять бурульки та чи можна смоктати бурульку.

Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Тварини»

  День тижня: Вівторок

Ранок

Бесіда про тварин Півночі (особливості життя)

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі.

Дидактична гра «Мої асоціації»

Мета: вправляти дітей у побудові порівняльних зворотів; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення.

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень чергових по підготовці до заняття.

__________________________________________________________________________________________________

 

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття:Математична скарбничка + конструювання(К)

 

Тема: «Число і цифра 7. Суміжні числа» К. «Вольєр для тварин» (будівельний матеріал)

Програмові завдання:_______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

Прогулянка

Спостереження за слідами на снігу

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Заєць без хатки»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність та орієнтування у просторі.

Гра «Порахуй і покажи»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Мисливці і звірі»

Мета: удосконалювати навички метання м’яча і бігу; розвивати спритність та окомір.

Трудова діяльність: Підмітання доріжок від снігу

Індивідуальна  робота  з  економічного  виховання__________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання вірша Д. Павличка «Нічний гість»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Тварини» (геометрична мозаїка)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Творча гра «Мої асоціації»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Театралізована гра «Чого в лісі не вистачало» (за твором Олеся Наварича)

Мета: виховувати позитивне емоційно-ціннісне ставлення до тварин.

Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Тварини»

  День тижня: Середа

Ранок

Розповідь-бесіда «Праця лісника взимку»

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Мудрий лісник»

Мета: закріпити вміння дітей сприймати зміни, що настають у природі з приходом зими; учити знаходити вихід із різних ситуацій.

Рухлива гра: «Білки, жолуді, горіхи»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати кмітливість і швидку реакцію

Трудова діяльність: доручення – поливання квітів у куточку природи

Мета: виховувати дбайливе ставлення до рослин, працелюбність

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Дитина у довкіллі + ліплення(Л)

 

Тема: «Хто живе в зимовому лісі» Л. «Сніговий кролик»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура №43

Тема: «Навчати кружляння парами, тримаючись за руки».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Спостереження за зимовим повітрям

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Бесіда «Яка бурулька?»

Мета: формувати в дітей поняття про бурульку, її утворення, властивості;

Рухлива гра: «Снігові кола»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

Трудова діяльність: Підкладання під дерево шишок і жолудів для білочки

__________________________________________________________________________________________________

Сюжетно-рольова гра «Зоопарк»

Мета: розвивати у дітей здатності прийняти на себе роль тва­рини.

Індивідуальна робота_______________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Творчі, конструктивно-будівельні ігри, ігри-інсценівки_______________________________________________

Мета: ___________________________________________________________________________________________

Читання оповідання Г. Демченко «Спасибі лісникові»

Мета: ___________________________________________________________________________________________

Гра «Обведи по контуру тваринку»

Мета: ___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Вовк у рові»

Мета: удосконалювати навички стрибків у довжину з розбігу; виховувати рішучість і сміливість.

 

 

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Тварини»

  День тижня: Четвер

Ранок

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Бесіда про тварин теплих країв

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Знайди і промовч»

Мета: виховувати витримку, спостережливість, орієнтування в просторі

Ігрова ситуація «Пригоди звірят»

Мета: розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення.

Дидактична гра «Упізнай за описом»

Мета: закріпити вміння дітей упізнавати диких тварин за характерними ознаками;

Трудова діяльність: Культура  поведінки  за  столом   під  час  сніданку

__________________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Художня література + аплікація(А)

 

Тема: «Вивчення вірша  О. Олеся «Біга зайчик – скакунець» А.«Зайченята на галявині» (силуетна аплікація)

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: У світі музики (за планом муз. керівника)

 

Прогулянка

Піший перехід до спорткомплексу

 

Мета: Вдосконалювати вміння шикуватися в шеренгу, ходити парами. Вправляти у різних видах ходьби та бігу: зі зміною темпу, напрямку руху, обертаючись на місці.

Зростаємо дужими: ходьба по гімнастичній лаві зі сніжною грудкою в руках

Бесіда «Що таке іній?»

Мета: поглиблювати знання дітей про іній; розвивати спосте­режливість,

Рухлива гра: «Пастух і вовк»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Творча гра «Цікаві пригоди на лісовій галявині»

Мета: виховувати інтерес до явищ природи, естетичне почуття.

Трудова діяльність: Розчищання доріжки від снігу

Мета: ___________________________________________________________________________________________

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання української народної казки «Зимівля звірів»

Мета:___________________________________________________________________________________________

Гра «Подорож зайчат» (малювання за крапочками)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Рухлива гра: «Вільне місце»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність.

Гра «Коза з козенятами» (утворення числа 7)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Самостійні ігри дітей______________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

 

 

 

Підпис вихователя ______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема блоку: «Холодно взимку рослинам, птахам і тваринкам»

Тема тижня:  «Тварини»

  День тижня: Пятниця

Ранок

Бесіда-розповідь «Правила поведінки з тваринами»

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота____________________________________________________________________________

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Кого чим пригощатимемо?»

Мета: закріпити знання дітей про диких тварин, їхнє життя взимку та те, чим вони харчуються;

Рухлива гра «Стрибуни»

Мета: удосконалювати вміння стрибати через скакалку з просуванням уперед; розвивати спритність.

Хвилинка милування красою зимового лісу

Мета:___________________________________________________________________________________________

Ранкова   гімнастика

Трудова діяльність: Виконання доручень черговими по їдальні.

Навчально-виховна зайнятість дітей

Фронтальне заняття: Віконечко в природу + малювання

 

Тема: «Врятуємо звірів  від голоду й холоду». М.«Чарівна сніжинка»

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Фронтальне заняття: Фізкультура № 44

Тема: «Навчати передач м’яча знизу з відскоком від підлоги».

Програмові завдання:______________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________

Обладнання(матеріал)______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Прогулянка

Гра «Слухай і виконуй» (орієнтування у просторі)

 

Мета:___________________________________________________________________________________________

Творче завдання «Казкове дерево» (намалювати на снігу тоненькими паличками гілочку дерева в інеї)

Рухлива гра: «Заєць без хатки»

Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати спритність та орієнтування у просторі.

Рухлива гра: «Снігові кола»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність

Трудова діяльність: Підгодовування диких тварин у лісі

Мета: виховувати бажання допомагати перезимувати тваринам.

Індивідуальна робота

Мета: розвивати рухи, закріпити вміння підлазити під дугу лівим та правим боком; метати торбинки з піском у ціль.

II половина дня

Гімнастика  пробудження__________________________________________________________________________

 

Читання оповідань В. Сухомлинського «Зайці» та «Зайчик і місяць»

Мета: ознайомити дітей із оповіданням В. Сухомлинського, виховувати уважність.

Гра «Допоможи козеняті» (лабіринт)

Мета:___________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Де чиї вуха?»

Мета: закріпити вміння дітей візуально розрізняти вуха різних тварин; розвивати кмітливість; виховувати інтерес до тварин.

Рухлива гра: «Вовк у рові»

Мета: удосконалювати навички стрибків у довжину з розбігу; виховувати рішучість і сміливість

Інсценування казки «Рукавичка»

Мета: розвивати у дітей здатність грати роль тварини.

 

Підпис вихователя ______________________________


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*