Щоденне планування вересень III тиждень 2 молодша група




Щоденне планування на III тиждень

Понеділок

Ранок

Бесіда з дітьми про їх родини. Хто є в їх родині? Пригадати імена членів родини

Дидактична гра «Моя родина»

Мета: закріпити імена членів родини

Індивідуальна робота: закріпити імена дітей у групі

____________________________________________________________

Хоровод «Подоляночка» (слова, рухи)

Праця: допомогти няні засервірувати стіл до сніданку

Заняття

9.45 Ознайомлення з довкіллям

Тема: «Моя сім’я»

Мета: формувати в дітей уявлення про сім’ю як людей, які живуть разом, люблять піклуватися одне про одного; розвивати і підтримувати почуття поваги, турботливе ставлення до близьких: мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер.

Матеріал: демонстраційний: іграшка ведмежати; ілюстрація до казки «Три ведмеді»; малюнки із зображенням окремих моментів життя родини (бабуся й онука миють посуд, тато й син будують будинок тощо).

10.10 Аплікація

Тема: «Різнокольорові кульки»

Мета: вчити дітей викладати зображення круглої форми рівномірно у верхній частині аркуша паперу. Уточнити назву форму. Розвивати естетичний смак. Виховувати інтерес до аплікації

Матеріал: кульки, пензлики, клейстер, аркуш паперу

1 прогулянка

Спостереження №

Пішохідний перехід № 2

Дидактична гра «Хто у світі найголовніший»

Мета: вчити дітей називати членів своєї сім’ї

Індивідуальна робота: закріпити власне ім’я, прізвище

____________________________________________________________

Праця: перекопати пісок у пісочниці

2 половина дня

15.40 Весела година №

СРГ «Дитячий садок» (Лялька Катя прийшла у дитячий садок)

Мета: познайомити дітей із професіями, які є у дитячому садку. Розвивати зв’язне мовлення, виховувати повагу до людей, їх праці. Виховувати бажання допомагати старшим

2 прогулянка

Українознавство № 1

Рухливі ігри «Поїзд»(ходьба), «Школа м’яча»(кидання, ловіння м’яча), «Жабки» (стрибки)  

Дидактична гра «Хто чия матуся» (тварини)

Індивідуальна робота: звуконаслідування тварин

____________________________________________________________

Праця: зібрати іграшки у ящик

 

Вівторок

Ранок

Запитати дітей чи співає їх мама колискові, потішки, забавлянки.

Дидактична гра «Луна» (повторення потішок)

Індивідуальна робота: закріпити назви пір року

____________________________________________________________

Хоровод «На зеленому лужку» (слова, рухи)

Праця: полити кімнатні рослини

Заняття

9.40 Малювання

Тема: «Червоні стрічки для сестрички»

Мета: учити дітей малювати пензликом вертикальні (згори вниз) прямі лінії — стрічки; вправляти в умінні малювання пензликом довгих прямих ліній; створювати малюнок на всій поверхні аркуша; закріплювати знання червоного кольору; розвивати естетичне сприйняття фарби, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності в користуванні обладнанням під час малювання фарбами; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати фарбами.

Матеріал: лялька Марічка зі стрічкою червоного кольору у волоссі; 1/2 аркуша паперу формату А4; червона гуашева фарба; пензлик; баночки з водою; серветки; підставки для пензлів.

10.10 Музична діяльність

1 прогулянка

Спостереження №

Фізкультура на повітрі № 3

Дидактична гра «Знайди те ж саме, що і я»

Мета: розвивати увагу

Індивідуальна робота: складання речень з кількох слів

____________________________________________________________

Праця: запропонувати дітям зібрати опале листя на ігровому майданчику

2 половина дня

15.40 Весела година № 3

СРГ «Сім’я» (Вкладемо спати ляльку Оленку)

Мета: продовжити знайомити дітей із назвами постільної білизни, колисанками. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати у дітей бажання співати колискові пісні.

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Сонечко і дощик»(ходьба, біг), «М’яч у колі»(кидання, ловіння м’яча), «Знайди прапорець» (орієнтування у просторі)

Дидактична гра «Коли це буває?»

Мета: закріпити знання дітей про частини доби, дії людей уночі, вдень

Індивідуальна робота: звуковимова [ш]

____________________________________________________________

Праця: зібрати іграшки

 

Середа

Ранок

Бесіда «Моє ім’я» (Хто їм дав ім’я? Чи знають вони, що означає ім’я?)

Дидактична гра «Давайте познайомимось»

Мета: закріпити вміння дітей називати своє ім’я

Індивідуальна робота: закріпити імена дітей у групі

____________________________________________________________

Праця: роздати необхідний матеріал матеріал для заняття з математики

Хоровод «Круг-кружечок» (рухи, слова)

Заняття

9.30 Логіко-математичний розвиток

Тема: «Величина предметів»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «Довжина», вчити порівнювати предмети однакові за довжиною користуючись накладанням і прикладанням, правильно вживати слова «довгий», «короткий». Закріпити поняття «один», «багато». Формувати вміння самостійно виконувати завдання. Виховувати бажання працювати самостійно.

Акт. сл. : довгий, короткий

Матеріал: іграшки, смужки

10.00 Фізичний розвиток

1 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Хто це сказав» (орієнтування у просторі) «До ляльки у гості» (ходьба), «Кішка з кошенятами»(підлізання)

Дидактична гра «Назви своє ім’я »

Мета: закріпити вміння називати своє ім’я

Індивідуальна робота: закріпити імена та по-батькові батьків

____________________________________________________________

Праця: зібрати на ігровому майданчику гілочки, камінчики

2 половина дня

СХД «Щире сердечко»

Мета: вчити дітей за допомогою шаблону, олівця та фарб малювати сердечко не виходячи за контур. Розвивати увагу. Виховувати любов до рідних.

СРГ «Сім’я» (Вкладемо ляльку спати)

Мета: закріпити знання дітей про постільну білизну, її призначення. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання співати колискові пісні.

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Мавпочки» (підлізання), «Дожени мене» (біг), «По рівненькій доріжці» (рівновага)

Дидактична гра «Назви членів своєї сім’ї»

Мета: закріпити вміння чітко називати членів своєї сім’ї

Індивідуальна робота: закріпити імена дівчаток у групі

____________________________________________________________

Праця: зібрати іграшки у ящик

 

Четвер

Ранок

Бесіда «Моя родина»

Мета: вчити дітей називати членів родини від найстарших до найменших

Дидактична гра «Можна чи ні»

Мета: закріпити правила поведінки у громадських місцях

Індивідуальна робота: закріпити назву міста де ми живемо

____________________________________________________________

Праця: поскладати іграшки

Хоровод «Круг-кружечок» (рухи, слова)

Заняття

9.45 Мовленнєвий розвиток

«Нашому роду нема переводу»

Мета: формувати в дітей уявлення про сім’ю як людей, які

живуть разом, люблять піклуватися одне про одного; розвивати і підтримувати почуття поваги, турботливе ставлення до близьких: мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер.

Матеріали: іграшка ведмежати; ілюстрація до казки «Три ведмеді»; малюнки із зображенням окремих моментів життя родини (бабуся й онука миють посуд, тато й син будують будинок тощо).

10.10 Музична діяльність                        

1 прогулянка

Спостереження №

Фізкультура у формі гри №                            

Дидактична гра «Кому сонечко потрібне?»

Мета: закріпити уявлення про зв'язок стану неба і погоди

Індивідуальна робота: закріпити вміння називати пору року

____________________________________________________________

Праця: зібрати листочки для гербарію

2 половина дня

15.30 Англійська                                        

СРГ «Сім’я» (Допоможемо бабусі)

Мета: закріпити знання дітей про старших членів своєї родини, самостійно розподіляти ролі. Закріпити назви посуду. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання допомогти

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Дожени мене»(ходьба, біг), «Жабки»(стрибки)

Дидактична гра  «Знайди свій колір»

Мета: закріпити знання основних кольорів

Індивідуальна робота: закріпити властивості піску

____________________________________________________________

Праця: підгорнути пісок у гірку

 

Пятниця

Ранок

Розглянути ілюстрації на тему професії (Запитати дітей де працюють їхні батьки. Ким мріють стати)

Дидактична гра «Професії батьків» (розвиток мови)

Індивідуальна робота: закріпити професії які є у дитячому садку

____________________________________________________________

Праця: вчасно користуватися носовичком, серветками.

Хоровод «Подоляночка» (слова, рухи)

Заняття

9.35 Фізичний розвиток

10.10 Основи здоров’я

Тема: «Які  калинки корисні намистинки»

Мета: учити дітей використовувати лікарські рослини; виховувати

любов і бережливе ставлення до природи, екологічну культуру; залучатися до традицій, звичаїв українського народу; ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються з рослинами; установлювати елементарні зв’язки у природі; учити звертати увагу на форму рослини, її розмір, смак, властивості; розвивати творче мислення і смак; розширювати знання дітей про рослини, їхній зовнішній вигляд, місце зростання, корисні властивості.

Матеріали: живі квіти калини, ґрона калини.

Словник: калина, ліки, ґрона, ароматний, теплий, солодкий.

1 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Біжіть до мене» (біг), «Хто далі кине» (кидання м’яча), «Знайди свій колір»(орієнтування)

Дидактична гра  «Що схоже на сонечко»

Мета: закріпити знання дітей про сонце, його форму, колір

Індивідуальна робота: складання речень з кількох слів

____________________________________________________________

Праця: перекопати пісок у пісочниці

2 половина дня

В гостях у казки № 2

СРГ «Водії»

Мета: вчити дітей розгортати нескладний сюжет гри, самостійно розподіляти ролі.

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Трамвай» (ходьба парами), «Дістань хмаринку» (стрибки)

Дидактична гра  «Вгадай професію за описом»

Мета: закріпити професії, знаряддя праці

Індивідуальна робота:  закріпити дні тижня

____________________________________________________________

Праця: пересипати пісок у пісочниці та підгорнути у гірку


Comments:

2 Comments on Щоденне планування вересень III тиждень 2 молодша група

  1. Доброго дня ANHELINA,хочу замовити “Батьківські збори” на ср. вік. Цікавлюсь вашим сайтом вже роки 3, подобається. Будь ласка, повідомте як ви надаєте послугу пошта(без Дякую. Люба.

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*