Щоденне планування вересень III тиждень 2 молодша група




Щоденне планування на III тиждень

Понеділок

Ранок

Бесіда з дітьми про їх родини. Хто є в їх родині? Пригадати імена членів родини

Дидактична гра «Моя родина»

Мета: закріпити імена членів родини

Індивідуальна робота: закріпити імена дітей у групі

____________________________________________________________

Хоровод «Подоляночка» (слова, рухи)

Праця: допомогти няні засервірувати стіл до сніданку

Заняття

9.45 Ознайомлення з довкіллям

Тема: «Моя сім’я»

Мета: формувати в дітей уявлення про сім’ю як людей, які живуть разом, люблять піклуватися одне про одного; розвивати і підтримувати почуття поваги, турботливе ставлення до близьких: мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер.

Матеріал: демонстраційний: іграшка ведмежати; ілюстрація до казки «Три ведмеді»; малюнки із зображенням окремих моментів життя родини (бабуся й онука миють посуд, тато й син будують будинок тощо).

10.10 Аплікація

Тема: «Різнокольорові кульки»

Мета: вчити дітей викладати зображення круглої форми рівномірно у верхній частині аркуша паперу. Уточнити назву форму. Розвивати естетичний смак. Виховувати інтерес до аплікації

Матеріал: кульки, пензлики, клейстер, аркуш паперу

1 прогулянка

Спостереження №

Пішохідний перехід № 2

Дидактична гра «Хто у світі найголовніший»

Мета: вчити дітей називати членів своєї сім’ї

Індивідуальна робота: закріпити власне ім’я, прізвище

____________________________________________________________

Праця: перекопати пісок у пісочниці

2 половина дня

15.40 Весела година №

СРГ «Дитячий садок» (Лялька Катя прийшла у дитячий садок)

Мета: познайомити дітей із професіями, які є у дитячому садку. Розвивати зв’язне мовлення, виховувати повагу до людей, їх праці. Виховувати бажання допомагати старшим

2 прогулянка

Українознавство № 1

Рухливі ігри «Поїзд»(ходьба), «Школа м’яча»(кидання, ловіння м’яча), «Жабки» (стрибки)  

Дидактична гра «Хто чия матуся» (тварини)

Індивідуальна робота: звуконаслідування тварин

____________________________________________________________

Праця: зібрати іграшки у ящик

 

Вівторок

Ранок

Запитати дітей чи співає їх мама колискові, потішки, забавлянки.

Дидактична гра «Луна» (повторення потішок)

Індивідуальна робота: закріпити назви пір року

____________________________________________________________

Хоровод «На зеленому лужку» (слова, рухи)

Праця: полити кімнатні рослини

Заняття

9.40 Малювання

Тема: «Червоні стрічки для сестрички»

Мета: учити дітей малювати пензликом вертикальні (згори вниз) прямі лінії — стрічки; вправляти в умінні малювання пензликом довгих прямих ліній; створювати малюнок на всій поверхні аркуша; закріплювати знання червоного кольору; розвивати естетичне сприйняття фарби, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, охайності в користуванні обладнанням під час малювання фарбами; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати фарбами.

Матеріал: лялька Марічка зі стрічкою червоного кольору у волоссі; 1/2 аркуша паперу формату А4; червона гуашева фарба; пензлик; баночки з водою; серветки; підставки для пензлів.

10.10 Музична діяльність

1 прогулянка

Спостереження №

Фізкультура на повітрі № 3

Дидактична гра «Знайди те ж саме, що і я»

Мета: розвивати увагу

Індивідуальна робота: складання речень з кількох слів

____________________________________________________________

Праця: запропонувати дітям зібрати опале листя на ігровому майданчику

2 половина дня

15.40 Весела година № 3

СРГ «Сім’я» (Вкладемо спати ляльку Оленку)

Мета: продовжити знайомити дітей із назвами постільної білизни, колисанками. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати у дітей бажання співати колискові пісні.

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Сонечко і дощик»(ходьба, біг), «М’яч у колі»(кидання, ловіння м’яча), «Знайди прапорець» (орієнтування у просторі)

Дидактична гра «Коли це буває?»

Мета: закріпити знання дітей про частини доби, дії людей уночі, вдень

Індивідуальна робота: звуковимова [ш]

____________________________________________________________

Праця: зібрати іграшки

 

Середа

Ранок

Бесіда «Моє ім’я» (Хто їм дав ім’я? Чи знають вони, що означає ім’я?)

Дидактична гра «Давайте познайомимось»

Мета: закріпити вміння дітей називати своє ім’я

Індивідуальна робота: закріпити імена дітей у групі

____________________________________________________________

Праця: роздати необхідний матеріал матеріал для заняття з математики

Хоровод «Круг-кружечок» (рухи, слова)

Заняття

9.30 Логіко-математичний розвиток

Тема: «Величина предметів»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «Довжина», вчити порівнювати предмети однакові за довжиною користуючись накладанням і прикладанням, правильно вживати слова «довгий», «короткий». Закріпити поняття «один», «багато». Формувати вміння самостійно виконувати завдання. Виховувати бажання працювати самостійно.

Акт. сл. : довгий, короткий

Матеріал: іграшки, смужки

10.00 Фізичний розвиток

1 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Хто це сказав» (орієнтування у просторі) «До ляльки у гості» (ходьба), «Кішка з кошенятами»(підлізання)

Дидактична гра «Назви своє ім’я »

Мета: закріпити вміння називати своє ім’я

Індивідуальна робота: закріпити імена та по-батькові батьків

____________________________________________________________

Праця: зібрати на ігровому майданчику гілочки, камінчики

2 половина дня

СХД «Щире сердечко»

Мета: вчити дітей за допомогою шаблону, олівця та фарб малювати сердечко не виходячи за контур. Розвивати увагу. Виховувати любов до рідних.

СРГ «Сім’я» (Вкладемо ляльку спати)

Мета: закріпити знання дітей про постільну білизну, її призначення. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання співати колискові пісні.

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Мавпочки» (підлізання), «Дожени мене» (біг), «По рівненькій доріжці» (рівновага)

Дидактична гра «Назви членів своєї сім’ї»

Мета: закріпити вміння чітко називати членів своєї сім’ї

Індивідуальна робота: закріпити імена дівчаток у групі

____________________________________________________________

Праця: зібрати іграшки у ящик

 

Четвер

Ранок

Бесіда «Моя родина»

Мета: вчити дітей називати членів родини від найстарших до найменших

Дидактична гра «Можна чи ні»

Мета: закріпити правила поведінки у громадських місцях

Індивідуальна робота: закріпити назву міста де ми живемо

____________________________________________________________

Праця: поскладати іграшки

Хоровод «Круг-кружечок» (рухи, слова)

Заняття

9.45 Мовленнєвий розвиток

«Нашому роду нема переводу»

Мета: формувати в дітей уявлення про сім’ю як людей, які

живуть разом, люблять піклуватися одне про одного; розвивати і підтримувати почуття поваги, турботливе ставлення до близьких: мами, тата, бабусі, дідуся, братів, сестер.

Матеріали: іграшка ведмежати; ілюстрація до казки «Три ведмеді»; малюнки із зображенням окремих моментів життя родини (бабуся й онука миють посуд, тато й син будують будинок тощо).

10.10 Музична діяльність                        

1 прогулянка

Спостереження №

Фізкультура у формі гри №                            

Дидактична гра «Кому сонечко потрібне?»

Мета: закріпити уявлення про зв'язок стану неба і погоди

Індивідуальна робота: закріпити вміння називати пору року

____________________________________________________________

Праця: зібрати листочки для гербарію

2 половина дня

15.30 Англійська                                        

СРГ «Сім’я» (Допоможемо бабусі)

Мета: закріпити знання дітей про старших членів своєї родини, самостійно розподіляти ролі. Закріпити назви посуду. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бажання допомогти

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Дожени мене»(ходьба, біг), «Жабки»(стрибки)

Дидактична гра  «Знайди свій колір»

Мета: закріпити знання основних кольорів

Індивідуальна робота: закріпити властивості піску

____________________________________________________________

Праця: підгорнути пісок у гірку

 

Пятниця

Ранок

Розглянути ілюстрації на тему професії (Запитати дітей де працюють їхні батьки. Ким мріють стати)

Дидактична гра «Професії батьків» (розвиток мови)

Індивідуальна робота: закріпити професії які є у дитячому садку

____________________________________________________________

Праця: вчасно користуватися носовичком, серветками.

Хоровод «Подоляночка» (слова, рухи)

Заняття

9.35 Фізичний розвиток

10.10 Основи здоров’я

Тема: «Які  калинки корисні намистинки»

Мета: учити дітей використовувати лікарські рослини; виховувати

любов і бережливе ставлення до природи, екологічну культуру; залучатися до традицій, звичаїв українського народу; ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються з рослинами; установлювати елементарні зв’язки у природі; учити звертати увагу на форму рослини, її розмір, смак, властивості; розвивати творче мислення і смак; розширювати знання дітей про рослини, їхній зовнішній вигляд, місце зростання, корисні властивості.

Матеріали: живі квіти калини, ґрона калини.

Словник: калина, ліки, ґрона, ароматний, теплий, солодкий.

1 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Біжіть до мене» (біг), «Хто далі кине» (кидання м’яча), «Знайди свій колір»(орієнтування)

Дидактична гра  «Що схоже на сонечко»

Мета: закріпити знання дітей про сонце, його форму, колір

Індивідуальна робота: складання речень з кількох слів

____________________________________________________________

Праця: перекопати пісок у пісочниці

2 половина дня

В гостях у казки № 2

СРГ «Водії»

Мета: вчити дітей розгортати нескладний сюжет гри, самостійно розподіляти ролі.

2 прогулянка

Спостереження №

Рухливі ігри «Трамвай» (ходьба парами), «Дістань хмаринку» (стрибки)

Дидактична гра  «Вгадай професію за описом»

Мета: закріпити професії, знаряддя праці

Індивідуальна робота:  закріпити дні тижня

____________________________________________________________

Праця: пересипати пісок у пісочниці та підгорнути у гірку


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*