Гра –подорож з фізичного виховання «У країну спорту».




Відомості про автора

Оксамитна Людмила Анатоліївна,

 викладач Жовтоводського педагогічного коледжу.

Гра –подорож з фізичного виховання «У країну спорту».

Група: середня

Виховний потенціал: Тривала гра, яка проводиться впродовж дня; виховує бажання займатися спортом, допомагати один одному, дбати про своє здоров’я, усвідомлювати переваги здорового способу життя; сприяє зближенню дітей в колективі в процесі гри.

Педагогічна мета: удосконалювати фізичні якості, навички та вміння; розвивати фізичні та вольові якості в умовах змагання, швидкість, спритність, загальну витривалість; розвивати уміння оцінювати якість виконання своїх рухів, організованість, самостійність;сприяти розвитку доброго настрою під час спортивних ігор.

Маршрут: Рухлива гра «Стежками спортивної країни»         бесіда про здоров’я «На зарядку – ставай!»          спортивна розвага « Подорож до країни Здоров’ячків».

Станція 1:

Рухлива гра « Стежинками спортивної країни»

Мета: закріплювати вміння пролізати під гімнастичну палицю; орієнтуватись в просторі.

Хід гри:

Діти діляться на дві команди, встають парами обличчям один до одного та тримають гімнастичну палицю з різних кінців, утворюючи «тунель». Пара, що стоїть першою проповзає крізь «тунель» та стає останньою.

Станція 2:

Бесіда про здоров’я «На зарядку – ставай!»

Мета: закріплювати з дітьми значення впливу зарядки на організм людини; учити жити за режимом, правильно харчуватися, працювати, відпочивати; підвести до висновку, що режим важливий помічник здоров’я.

Станція 3:

Спортивна розвага

Тема: Подорож до країни «Здоров’ячків»

Мета: формувати у дітей інтерес до занять фізкультурою, сприяти розвитку доброго настрою під час спортивних ігор-естафет, розвивати фізичні та вольові якості в умовах змагання, виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, поваги один до одного, дбати про своє здоров’я.

Матеріал: фішки, фрукти, рулі, м’ячі-скакуни, кеглі, тканина-річка, атрибути до гри «Ріпка», костюми Мікроба і Спортикуса.

Хід:

Вихователь:Добрий ранок, добрий час. Рада бачити всіх вас.

              Всім відомо, це чудово, коли кожен з нас здоровий.

– Сьогодні, діти, ми з вами відправимося в подорож до країни Здоров’ячків. А чи знаєте ви чому вона так називається? Що потрібно робити для того, щоб бути здоровим, сильним, спритним?

– Давайте привітаємо лікарів природи, які дають нам здоров’я.

Я вітаю тебе, Земле       (руки в сторони)

Я вітаю тебе, Вода         (руки вниз)

Я вітаю тебе, Повітря  (руки вперед)

Я вітаю тебе, Сонечко  (руки вгору)

Вихователь: А від чого у людей хвороби? (забігають мікроби)

Мікроб:Де взялися хвороби? Їх створили мікроби.

                    Ми маленькі злодіяки, хулігани, розбишаки.

Ми живем усюди, де є повно бруду.

                    У болоті і грязюці, у смітті і у пилюці.

Під брудними нігтями, пазурями й кігтями.

                     Той хто руки не помиє, їх ковтне і захворіє.

Заходить  Спортикус.

Спортикус: Вам малята, мій привіт і напутнє слово.

            Мийтеся, купайтеся, повтікають всі мікроби,

            Разом з ними – всі хвороби.

            Спорт любіть з дитячих літ і ростіть здорові.

– Я  займаюся спортом і тому я такий сильний та спритний. Якщо ви кожного дня будете займатися спортом, ніякий Мікроб вам не страшний.

– А я прийшов до вас не з пустими руками. У мене є кульки – сюрпризи. Вибирайте кульку і діставайте з неї завдання і тоді ми в зами потрапимо до «країни Здоров’ячків».

Вихователь: А ви в ігри любите грати? Ось і жителі країни «Здоров’ячки» вирішили з вами пограти. У нас є дві команди: «Силачі» та «Здоров’ячки», які будуть зараз змагатися, та проявляти свою силу, спритність, витривалість та увагу.

– А ось і наше журі, яке буде уважно слідкувати за виконанням завдань.

1-ше завдання: чий поїзд приїде першим і не розгубить вагончики.

2-ге завдання: гра на увагу «В річку – гоп, з річки – гоп».

3-тє завдання: ведуча дістає картинку ріпки

– Це що є така рухлива гра, чи це казка? Давайте казку перетворимо на гру «Чия команда збереться в правильній послідовності».

4-те завдання: Хто швидше навколо кеглі на м’ячах- скакунах проскаче?

5-те завдання: Чи знаєте ви приказки та прислів’я  про здоров’я?

Допомагають діти з залу, розповідають приказки, прислів’я, вірші про здоров’я, спорт та силу.

Слово журі, оголошуються результати, нагороджують дітей медалями.

Вихователь: Діти, так що треба для того, щоб бути сильними та здоровими?  (відповіді дітей).

– А ще діти, добрі слова несуть нам гарну енергію і здоров’я, і насамперед тій людині, що сказала ці слова, а потім тій, на адресу якої вимовлені ці слова.

– Важливо не тільки вимовити слова, а вкласти в них душу і посміхнутися.

– Давайте зараз подаруємо свою гарну посмішку товаришеві, який сидить праворуч і ліворуч і скажемо один одному: « Будьть  здоров!»


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*