Конспект музично – спортивної розваги «Осіння пригода» для дітей молодшого дошкільного віку Залишити коментар

Потапенко Ірина Миколаївна
Музичний керівник
ДНЗ Центр розвитку дитини

Для кого призначений: для дітей молодшого віку 3 – 4 роки
Форма проведення:  Осіння розвага

Конспект музично – спортивної розваги «Осіння пригода» для дітей молодшого дошкільного віку

Програмовий зміст:

  • створити святкову атмосферу для дітей;
  • розширити знання дітей про пору року-осінь, ознайомити про зміни, які відбуваються в природі з її приходом;
  • розвивати музичну пам’ять, слух, увагу, почуття ритму, мислення, уяву засобами музики, орієнтування у просторі,
  • виховувати дружні відносини між дітьми під час ігор та танців;
  • вміння імпровізувати у танці та грі;
  • розвивати емоційну та рухову чутливість, співочий голос, виразність і ритмічність рухів під музику, розвивати музичні здібності;
  • виховувати засобами музики морально-естетичні почуття, бажання і уміння втілювати в творчому русі настрої, характер і процеси розвитку музичних образів, слухати її, збагачувати музичні враження.

Матеріали та обладнання:

·          лісова галявина ·        костюм Їжачка
·          ялинки, дерева

·          2 кошики

·        костюм Хмаринки

·        солодкий сюрприз

·          костюм Зайчика

 

Дійові особи:

  • «Ведуча» музичний керівник Яворська М.А.
  • «Зайченя» музичний керівник Потапенко І.М.
  • «Їжачок» інструктор з фізичної культури Якушева О.В.
  • «Хмаринка» вихователі груп.

 

 

 

 

ХІД РОЗВАГИ

Діти заходять до музичної зали під музику де лісова галявина.

«Дождь» «Времена года Зима» муз. А.Вівальді

Ведуча: Добрий день дівчатка, добрий день хлоп’ятка.

Погляньте вже настала

Осінь щедра, золота.

І для вас приготувала осінню казочку.

Запрошу казку тут з’явитись

Щоб з нею ми могли зустрітись..

Лети листочок мій лети

І двері в казку – відчини.

Після до залу під музику забігає Зайчик

Зайчик: Я – веселий побігайчик

Сірий і пухнастий зайчик

Хочу з вами  розім’ятись

Допоможете малята?

Уявіть що ви зайчата

 

КОМПЛЕКС ЗАГАЛЬНО РОЗВИВАЛЬНИХ ВПРАВ БЕЗ ПРЕДМЕТІВ

«Зайчики займались і не лінувались»
1.« У зайчика довгі вуха»

В. п. – стоячи, ноги разом, руки внизу.

 

1 – підняти руки через сторони вгору, притулити до голови, показати «вушка»  (вдих).

2 – повернутися  у в. п. (видих).

Повторити 4 рази

2. «Зайчик грається»

В. п. – стоячи, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – поворот тулуба вправо (видих).

2, 4 – повернутися у в. п. (вдих).

3 – поворот тулуба вліво (видих)

Повторити 4 рази

3. «Зайчик зриває морквинку»

В. п. – сидячи, ноги нарізно, руки за спиною.

1 – нахил тулуба вперед, дістати руками до носків (видих)

2 – повернутися у в. п. (вдих).

Повторити 5 разів

4. «Зайчик стрибає»

В. п. – стоячи, ноги разом, руки зігнуті в ліктях перед грудьми

 

Довільні стрибки на двох ногах.

Дихання довільне.

Повторити 8 – 10  разів

 

5. «Веселі зайченята»

Вправа на дихання

Надувають щоки

Повторити 4 рази

 

Зайчик: Які зайчики завзяті

То ж давайте далі мандрувати

По лісочку ми підем,

Може ще когось знайдем.

Діти разом з Зайчиком ідуть по лісу

Ведуча: В їжачка – трудівника

Друзів дуже пребагато.

Він надумав запросити,

Дорогих гостей на свято.

І сьогодні наш господар,

Справи вже свої скінчив.

І в нову свою оселю,

Він охочих запросив.

На галявині стоїть хатинка Їжака.

Їжачок: Я веселий їжачок,

Спинка вся із колючок,

Оксамитовий живіт,

Малюкам я шлю привіт.

Рухлива хороводна гра «Їжачок»
Мета гри: Вчити дітей виконувати рухи під музику, відображаючи в них рити і темп музики, її зміну, початок та кінець; виразно передавати характерні особливості поведінки різних образів; формувати музично – рухові, співочі, виконавські вміння в музичній діяльності; розвивати загальну музикальність.
Хід гри: діти стоять у колі, тримаючись за руки, ведуть хоровод.

Їжачок – у центрі кола. Діти йдуть по колу, співаючи пісню. Показують обома руками на «їжачка», тупочуть ніжками разом з їжачком, плескають у долоні, пружинять ніжки, присідають, «згортаються в клубочок» (прихиляють голову до колін), тікають від «їжачка», а «їжак» їх легенько штовхає боком, ніби коле своїми голочками.

Діти: Ми у лісі були, їжачка там знайшли,

Їжачок тупоче ,веселитись хоче.

Туди – сюди повернувся, щей в клубочок згорнувся.

Ведуча: Розсипайся коло, бо «їжак» поколе!

Після гри діти сідаю на стільчики.

Ведуча: Їжачок ,тобі ми раді.

Та не стане на заваді

Пояснити чом до нас

Завітав ти у цей час?

 

 

Їжачок:

 

Швидко біг я через ліс

Де бігцем ,а де котився,

Щоб бува, не запізнився….

Бо грибочки я вам ніс

Та ось трапилась біда

Розгубив грибочки я.

                             Рухлива гра «Збери кошик для їжачка»
Мета гри: Розвивати у дітей увагу, вміння розрізняти кольори; вчити діяти за зоровим та музичним сигналом.
Хід гри: На підлозі розкидані грибочки двох кольорів, одні з червоною шляпкою інші з коричневою шляпкою. 2 Вихователі стають з одного боку майданчика(килимка) а інший з іншого та тримає кошик. Вихователь каже слова «Після дощику в лісочку гарні виросли грибочки подивіться ось які, тож зберіть їх малюки». Діти як тільки чують музику швиденько починають збирати гриби, як тільки музика закінчилася вони сідають на стільчики. Гра повторюється декілька разів. Після гри діти сідають на місця.
Їжачок: Ви мені допомогли…

Дякую малята…

Пропоную вам за це хмаринку в гості погукати.

Під музику з’являється хмаринка.

Хмаринка: Я весела дощова хмаринка

Небом я мандрую як пір’їнка

А як налітаюсь досхочу

То впаду на землю краплями дощу.

Ведуча: Ой яка неслухняна хмаринка.

Зупинись хоча на хвилинку.

 

Ігровий

масаж:

       «Винувата хмаринка» Муз кер Леонтович 

 

1.

 

 

Пр.2р:

 

 

 

2.

 

 

 

Пр.2р

 

 

3.

 

 

 

Пр.2р:

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Пр.2р:

 

 

 

5.

 

 

 

Пр.2р:

 

Злу хмаринку наказали (сварять пальчиком)

Ти погана їй сказали.

І вона заплакала (імітують)

Та крап – крап – крап закапала (зверху донизу показують рух)

Крап – крап – крап (стрибком повертаються до сусіда)

Дощик пішов (роблять масаж по спинці імітуючи крапаючи краплинки).

Мишки зразу затремтіли (імітують)

Заховатись захотіли (присіли закрили оченята)

Полетіли пташки вниз (літають по колу)

Та сіли пташки на карниз (присіли)

Крап – крап – крап (стрибком повертаються до сусіда)

Дощик пішов (роблять масаж по спинці імітуючи крапаючи краплинки).

Пес по імені Барбос (роблять вушка)

Дуже так злякався

І в свою собачу будку (імітують, присідають)

Миттю заховався.

Та крап – крап – крап закапала (зверху донизу показують рух)

Крап – крап – крап (стрибком повертаються до сусіда)

Дощик пішов (роблять масаж по спинці імітуючи крапаючи краплинки).

Ми з тобою не сумуєм (стрибають)

По калюжах помандруєм.

В гору краплі всі летять(показують)

З хмаркою вітаються,

Ну, а потім вже назад (показують)

Із неба повертаються.

Шльоп – шльоп – шльоп (стрибком повертаються до сусіда та шльопає)

Шльоп – шльоп – шльоп (стрибком повертаються назад і шльопають по собі).

Дощик іде(роблять імітацію краплинок).

Бідну хмарку вже простили (показують рухи руками)

Хмарку з миром відпустили (показують відштовхуючий рух)

Хмарка плакать перестала (імітують сльози)

Крап – крап – крап (роблять самомасаж по обличчю)

Дощик пройшов (роблять масаж всьому тілу).

Крап – крап – крап(роблять самомасаж по обличчю)

Хмаринка: А тепер спитаю любі, малята,

Можна чи не можна під дощем гуляти?

Діти: Ні!!!
Хмаринка: Можна під дощем гуляти

Тільки не забутьте парасольки взяти..

                                      Рухлива гра «Сонечко та дощик»
Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом вихователя; знаходити своє місце на майданчику; вправлятися з ходьби, танцю та бігу; прислухатися до зміни музики.
Хід гри: Діти виходять на середину залу. Вихователь дивиться у вікно і каже «Зараз сонечко нам світить тож мерщій гуляти діти!». Діти починають ходити, бігати в різних напрямках, а за бажанням дітей можна і танцювати. «Швидше малята дощ починається усі під парасолькою мерщій збираємось!» – каже вихователь. Діти біжать до вихователя та ховаються під парасолькою. Вихователь промовляє «Давайте перевіримо чи є дощик!». Виставляють руку з під парасольки. Діти «Немає» Вихователь «Гріє сонечко малят погулять вони спішать!».
Ведуча: Зійди хмаринко з неба, бо нам дощику треба, і хмаринка прилетіла і на землю тихо сіла.

Звучить музика вихователі та діти стають у велике коло тримаючись за руки.

Психо

гімнастика:

«Дощик»

Перша крапелька упала – крап (Показують пальчиками траєкторію її руху)

А за нею друга – крап

Ми на небо подивились (Дивляться в гору)

І всі інші не спізнились.

Намочили личка нам, (Витирають обличчя)

Ми їх витирали,

І взуття – дивіться – (Показують ручками вниз)

Дуже мокрим стало.

Плечиками дружно поведем,

І всі крапельки стряхнем. (Рухають плечима)

Від дощу ми втечемо.

Під кущиком посидимо. (Присідають)

Ведуча: Гарна казочка малята,

Але нам вже час рушати.

До побачення всім скажем.

І звірятам всі помашем.

Звірі: Дякуємо і вам малята. До побачення.
Діти отримують солодкі подарунки та під музику один за одним виходять із зали.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин