Конспект заняття “Who lives in the forest and who lives in the yard?” Залишити коментар

Сертифікат № DS053

Голуб Наталія Віталіївна
Вихователь в англомовній групі
Сумська обл., місто Шостка, ЗДО#9 ” ДЕСНЯНОЧКА”

Для кого призначений: 4 рік життя, педагогам, що використовують англ.мову у навчанні дошкільнят
Спрямованість змісту: Англійська мова

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

на тему:

Who lives in the forest and who lives in the yard?/Хто живе в лісі і хто живе на подвір`ї.

(для дітей ІІ молодшої групи «Сонечко»,4-й рік життя)

 

Лексико-граматичні структури «What’s this?», « This is а…,»

Номер і тип заняття: 4-е заняття  підциклу, практика у спілкуванні.

Освітні завдання:

Практичні: формувати уміння вести діалог-розпитування: What’s this? This is…, використовуючи лексичний матеріал а cat – a dog; a sheep – a cow, a fox- a wolf, a hare- a bear).

Навчальні: вчити дітей виконувати пісню англійською мовою, самостійно висловлювати думки.

Розвивальні: розвивати мовленнєву реакцію, самостійність, ініціативність під час діалогу.

Виховні: виховувати почуття любові до тваринного світу.

Навчально-методичне забезпечення.

Для вчителя:

  1. «Дитина». Освітня програма для дітей від 2 до 7 років. – К. – 2016. – С. 251-257.
  2. Шкваріна Т.М. Заняття з англійської мови у ДНЗ (теорія і практика). – С. 84–87, 104–115, 145, 209–212;

Для дітей:

  • Наочність: іграшка Peppa Pig, та ситуативні малюнки тварин, іграшки.
  • ТЗН: аудіо, відео – запис пісні «Head and shoulders»,відео – запис «Say «Hello» .
  • Роздатковий матеріал: розмальовки тварин.

 

План-схема

  1. Початок заняття

1.1. Організаційний момент. Діти разом з педагогом заходять під музику до групової кімнати.

Гра «Say «Hello».

Діти разом з педагогом виконують рухи під музику, закріплюючи знання з теми «Вітання», «Рухи».

1.2. Привітання/Gretting.

Teacher: Діти, подивіться, хто це до нас завітав?

Children: свинка Пеппа.

Teacher: Давайте ж з нею привітаємось. Свинка Пеппа також вивчає англійську мову.

Гра «Good morning».

Діти по черзі вітаються зі Свинкою Пеппою, передаючи її один одному і промовляючи: «Good morning».

Проблемна ситуація.

 Peppа: Діти, я гралася з друзями, в мене їх багато, але вони заблукали у лісі і не можуть знайти свої будиночки.

 Teacher: Не сумуй, Пеппа, наші дітки допоможуть твоїм друзям дістатися додому.

        1.3. Фонетична зарядка/Phonetic drill. Вправляння у вимові звуків [g], [h], [w], [b], [f], [k], [r]. (Показ картинок на телевізорі).

Teacher: Щоб гарно працювати, треба язичок розім`яти. Прокинулася  вранці  Свинка Пеппа, потягнулася і каже: [о], поруч з нею прокинулась і собачка, вона сказала: [r]. Свинка Пеппа вирішила зробити зарядку [b], [k]. Потім вирішила попити чайку, поставила чайник, і він загудів [f]. Налила чайку, але чай був дуже гарячий, і вона подула на нього: [w]. Нарешті я зігрівся [g].

 

  1. Основна частина заняття

Teacher: Пеппа, як же ми дізнаємось хто в тебе друзі?

Peppa: Та в мене ж є ось їхні фото. Давайте я покажу їх.

2.1. Повторення назв тварин тричі з опорою на наочність: a cat, a dog; a wolf, a bear, a hare. (Звернути увагу, як сприймають і розуміють лексику діти: А та М, які були відсутні на попередньому занятті). Деяких тварин діти відгадують у відео-грі. (A pig,a sheep,a cow, a fox.)

 

2.2 Фізкультхвилинка «Head and shoulders»

– А тепер весела гра, яку дуже любить дітвора! Виконання фізкультхвилинки «Head and shoulders» у супроводі відеозапису.

 

2.3. Репродуктивні ігри.

Teacher: Ой, я здається бачу твоїх друзів, Пеппа. Проте, щоб дізнатися хто з них хто, треба навчитись питати. Давайте ж спробуємо.

Гра «What’s thіs?».

Діти стають у коло.

Педагог: Я вам буду давати  м’яч і говорити «Що це?/What’s this?», а ви повертайте м’яч мені і повторюйте: «What’s thіs?». (Обов’язково попрацювати із С, який сором’язливий).

 

2.4.  Рецептивні ігри.

Гра «Хто, де живе».

Педагог: Дітки, давайте допоможемо тваринкам знайти їхні будиночки. Будьте уважні: є тварини, які живуть в лісі, а є тварини, які живуть на подвір`ї, у будинку разом з людьми». Лексика: in the forest/ in the yard. (Діти розселяють тварин: диких звірів  – в «лісі», а свійських тварин – на сільському подвір’ї).

Педагог: Давайте ж перевіримо, чи всі тварини повернулися в свої будиночки!

«Що це? What’s this?» а cat – a dog; a sheep – a cow, a fox- a wolf, a hare- a bear.

 

Teacher: Наші дітки знають вірші про твоїх друзів.

Пеппа: Ой, хочу послухати.

 

 

 

Cock is happy,

Fox is sad.

Cat is pretty,

Wolf is bed.

 

I love my cat.

It’s warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 

Пеппа: Дітки, мені вже час бігти додому, але я вам приготувала подаруночки.

Teacher: Дивіться дітки, що це?

Children: Малюнки.

Teacher: Let us draw.

Children: Thanks, good bye Peppa. Приходь до нас ще.

Пеппа: good bye.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин