«Необачність мав посваритися – знайди силу і помиритися» Залишити коментар

Степанішина Ірина Сергіївна
Вихователь. Учитель за сумісництвом
село Старі Бабани

Для кого призначений: група середнього дошкільного віку
Спрямованість змісту: Соціально-моральний розвиток+мовлення

«Необачність мав посваритися – знайди силу і помиритися.»

Мета: Розвивати здатність дітей співпереживати від скоєних вчинків,учити встановлювати причино – наслідкові зв’язки ; розвивати пам’ять, увагу,мислення,зв’язне мовлення,керування мімікою.

Активізувати поняття про добрі вчинки,чесність,увічливість. Стимулювати дітей до активного вживання ввічливих слів у повсякденню. Виховувати почуття доброти,поважного відношення до однолітків та людей старших від себе.

Хід заняття:

Діти стають у коло привітань. Дітки, наша група називається «Сонечко»,давайте зараз зробимо власне сонечко,візьмемося за ручки і спробуємо подарувати гарний настрій один одному.

Привіт подружко,привіт друже!( Діти махають привіт один одному)

Раді бачити усіх вас дуже.( Жестом діти показують один на одного)

Долоньки швиденько до уст притуляємо( Долоньки до ротиків)

І цілунки повітряні всім посилаємо.(Повітряні поцілунки)

Бачите дітки,як добре коли ми починаємо свій день з позитиву і ще й даруємо його іншим.

(Включається аудіо запис плачу ляльки) Вихователь звертає увагу дітей на ляльку ,яка ніби плаче. А що ж сталося?

Лялька Ася гірко плаче.

Сталася така невдача!

З подружкою посварилася

А миритись не навчилися!

Що ж робити нашій плаксуні?

Щоб не сварилася більше манюня?

Дітки,а й справді,що ж робити? Може допоможемо?

Тільки це буде не так просто,тому що треба було миритися одразу ж. Відколи

Ляльки посварилися, між ними утворилась невидима дистанція,яка їх роз’єднує. Погляньте де Ася ,а де Тося…І щоб помирити  їх  потрібно допомагати обом лялькам ,тому що винуваті скоріше за все обидві.

Давайте ми з вами зараз поділимось на дві команди, і якомога швидше скоротимо цю відстань.

Діти стають у коло і звучить проста коротка лічилка: «Друзі миріться! Дружно жити вчіться!» Коли команди готові до участі оголошуються правила. Відстань можна поділити кроками,чи роз’єднати цеглинками,чи гімнастичними кільцями – острівцями.

Правила прості. Кожній команді надається однакова кількість завдань,які вони мають по черзі виконувати:

1 завдання для першої команди: відгадати назву мультика:

 

1 завдання для другої команди: відгадати назву мультика

 

Відгадавши обидві команди роблять крок на зустріч один одному.

2 завдання для обох команд: розіграти короткі ролі,з мультика який відгадали, але обов’язково щоб герої мирилися.( Активно вживаючи міміку жести,інтонацію). Виконавши завдання робимо ще крок вперед.

3 завдання: усім учасникам команд долонькою передати хороше слово означення. Наприклад:Ти хороша,ти добра…(По черзі кожен учасник з кожної команди) Знову робимо крок уперед.

4 завдання: Біля мольбертів одна команда малює усміхнене сонечко а інша усміхнену хмаринку. Ще один крок вперед після виконаної роботи.

От нарешті наші подружки зустрілися, думаю їм обом потрібно вибачитись,давайте усі разом навчимо їх вибачали:

Не шкодуватиму я іграшок для тебе

І сердитись не буду без потреби…

Слова погані зовсім не вживатиму,

Ось так тепер я  друзів  поважатиму!

Про все  що обіцяю не забуду,

тепер завжди хорошим другом буду! Вибач!

І.С.Степанішина

А тепер дітки, давайте зробимо гарне коло єдності і дещо покажемо один одному і лялькам. Діти сідають у коло і їм роздають паперові сердечка .

Вихователь:А тепер уявіть дітки ,що ці сердечка це – ваша дружба. Покладіть їх на долоньку,помилуйтеся. Гарні сердечка рівненькі,красиві ніби справжні. Тепер візьміть свої сердечка і добре пожмакайте, або розірвіть на частинки. Усі справилися? Ну що ж, а тепер спробуйте розрівняти сердечка,щоб вони знову були гарненькі. Ну що ,вийшло?

Ні,не вийшло…Тому треба дорожити своєю дружбою, щоб не сталося як з нашими сердечками. Звісно з однієї сварки сердечко не стане геть зім’ятим і розірваним, але водно не буде таким ,як було до сварки.

А зараз давайте трохи відпочинемо і покажемо хороший приклад нашим ляльками.

Фізкультхвилинка

Ти мені товариш,я твій кращий друг.(Вказувати на друга і на себе)

Швидко посміхнися й озирнись навкруг!(Посміхаються і крутять головами )

Ми давно знайомі дай мені привіт (Передають привіт рука до руки)

Дружба  наша зміцниться на десятки літ (Діти міцно беруться за руки)

І.С.Степанішина.

Що ж діти, відстань між ляльками зовсім скоротилася. Вони знову помирилися ,все у них добре.

А зараз наостанок ви ще дайте поради лялькам, щоб більше у них  і у вас таких прикростей не ставалося.( Діти дають поради)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожнійМагазин