Піший перехід до парку (старша група)




Піший перехід до парку

(старша група)

Відомості про автора:

Олійник Наталія Юріївна

вихователь

                                                                 ДНЗ «Сонечко» с.Новолабунь

Відстань: 800 м. ( туди і назад) Час переходу 20 хв. ( туди і назад)

Програмовий зміст.

Вправляти дітей у різних видах ходьби до прибуття на місце призначення: ходьба звичайна, ходьба слід у слід. Виконувати відповідні рухи за сигналом бубна; закріп лення основних рухів: підлізання під віти (гілки) дерев правим та лівим боком; зістрибування з пеньків; ходьба по нерівній частині. Грати у фронтальну гру « Дощик розпочавсь – в укриття ховайсь!»

1.Перехід до парку.

Діти гуртуються у три команди з вирізняючими  знаками – резиночками жовтого, червоного та зеленого кольору. Жовтий колір – команда «Ведмежата», червоний – команда «Метелик» і зелений – команда «Ластівчата».

Ходьба звичайна зі зміною темпу під звуки бубна. Під час звичайної ходьби на один удар піднімають руки вгору –  діти команди «Ведмежата» і кажуть речівку « Ми ведмежата дітлахи пострибаємо усі» ( діти стрибають, плескають в долоні). На два удари бубна – діти команди «Метелики» кажуть речівку – «В парк сьогодні разом з вами вирумашаємо без мами» ( діти кружляють, плескають в долоні). На три удари бубна – діти команди «Ластівчата» кажуть речівку «А маленькі пташенята крильцями махають і до парку вирушають» ( діти кружляють, махають руками, плескають в долоні). Ходьба малими та широкими кроками; ходьба з високим підніманням колін, звичайна ходьба.

2.Перебування в парку.

Команда «Ведмежат» – підлізає під гілки дерев; команда « Метелики» – стрибає  з пеньочка; команда «Ластівчат» – ходьба по нерівній частині.

Ходьба за схемою. Дітям усіх команд дається три схеми.Хто швидше за схемою знайде пункт призначення ( ялинка). Діти, як ви дкмаєте, що це за дерево на якому не ростуть листочки? Правильно,  ялинка. Щоб результат зарахувався нам потрібно зупинитися біля кожного орієнтира ( кущика, берези, пеньочка),  які вказані на схемі.

Вихователь пояснює дітям, що їхні резиночки  певного кольору відносяться до кольору хатинки ( На дереві висить стрічка відповідного кольору резинок).

Дидактична гра «Де чия хатинка?»

Фронтальна гра великої рухливості «Дощик розпочався – в укриття ховайся».Вихователь разом з дітьми повторюють слова – «Ми крокуємо рівненько, вище ноги піднімай, я на ліво ти направо, а тепер відпочивай».

  • Діти зверніть увагу, що біля ваших хатинок лежать яблучка. Давайте присядемо та почастуємо себе яблучками.

3.Повернення до дитячого садка.

Ходьба  в помірному темпі з поєднанням вправ для дихання. Вихователь пропонує дітям стати у шеренгу і провести невеличку вправу для дихання: зірвати кульбабку і здувати.

Ходьба звичайна у колоні. Діти проговорюють речівку:

В парк сьогодні вирушали,

Гарно ми там розім'ялись!

Тепер ми дужі й спритні діти,

Ми –  молодці, давай радіти!                                 


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*